וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה קונים חולצות מודפסות לבית הספר וכמה זה עולה לנו?

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 16:12

לקראת החזרה לבית הספר בעוד 5 שבועות, אספנו את ההצעות והמבצעים של רשתות האופנה לחולצות ביה"ס מודפסות. איפה קונים - ומהו מגוון המידות, הצבעים והמחירים?

בהנחה האופטימית שיושגו הבנות בין משרדי האוצר והחינוך למורים, יחזרו ב-1 בספטמבר למערכת החינוך כ-2 מיליון תלמידים. כמחצית מהם, עדיין נדרשים להגיע ליום הלימודים לבושים בצורה ייצוגית, כלומר בחולצות ביה"ס מודפסות עם לוגו של המוסד החינוכי אליו הם שייכים.

עם שרשרת הדורות, עברה "התלבושת האחידה" מחולצות מכופתרות ורשמיות, לרוב בצבע אחיד ונטול חיים, לחולצות בית הספר ססגוניות, במספר דגמים, גזרות וצבעים לבחירתם האישית של הילדים.

עם המעבר מהחודש הראשון של החופשה לשני, משפחות רבות מתחילות בהיערכות לחזרה ללימודים וכדי להקל על הדילמה "היכן קונים וכמה יעלה?", אספנו את המבצעים של רשתות האופנה לחולצות בית ספר שילוו את ילדיכם בשנת הלימודים הקרובה.

גולף קידס חולצות בית ספר מחיר 6 כולל סמל ב- 99.90 שקל. דור שרון,
גולף קידס חולצות בית ספר. מחיר 6 כולל סמל ב- 100 שקל/דור שרון

גולף & קידס

רשת גולף & קידס מציעה לקראת החזרה לבית הספר והגנים, מגוון פריטים לילדים, המשלבים עיצובים, אמירות אופנתיות וספורטיביות לנוחות מקסימלית לצד מבצע אטרקטיבי על חולצות בית הספר.

ההזמנה תתאפשר באתר האונליין ובחנויות נבחרות כאשר שירות הדפסת החולצה הוא פשוט ונוח: בוחרים את הפריט, המידה והצבע המועדף, מסננים לפי עיר, ובית הספר הרצוי - ומוסיפים לסל הקניות.

המחיר: 6 חולצות טי שירט קצרות, במגוון גזרות, עם לוגו בית הספר, בעלות של 100 שקל. להשיג באתר גולף קידס www.golfkids.co.il ובחנויות נבחרות.

גולף קידס חולצות בית ספר, מחיר 6 כולל סמל ב99.90 שקל. דור שרון,
גולף קידס חולצות בית ספר, מחיר 6 כולל סמל ב-100 שקל/דור שרון

FOX

רשת פוקס מציעה לקראת החזרה לביה"ס, מגוון רחב של חולצות בגזרות פופולריות ואהובות במגוון צבעים עדכניים ורעננים, לבנות ולבנים, כך שכל אחד יוכל למצוא את החולצה בצבע ובסגנון שהם אוהבים.

העונה התווספה גם גזרה חדשה לבנות, הגזרה הרחבה המשלבת צווארון עגול, ומגיעה במגוון צבעים. בנוסף חולצות בייסיק לביה"ס במידות XS-3XL במבצע 4 חולצות ב-100 שקל במגוון צבעים ומידות.

הדפסת סמלי ביה"ס חינם ברכישת חולצות ביה"ס בחנות, מידות 4-18 .

המחיר ל-6 חולצות מודפסות: 100 שקל, כל חולצה נוספת בעלות 16.60 שקל. ההדפסה הינה בחנויות נבחרות. מגוון סמלי ביה"ס בחנויות הינו חלקי. לא ניתן להחזיר חולצות מודפסות בהדפסה אישית.

fox חוזרים לבית הספר מבצע חולצות. גיא כושי ויריב פיין,
fox חוזרים לבית הספר עם מבצע חולצות: 6 חולצות מודפסות ב- 100 שקל/גיא כושי ויריב פיין

דלתא

בדלתא מציעים חולצות איכותיות עם סמל בית-ספר, במגוון רחב של גזרות החל ממפתח עגול, מפתח וי, טי קצרה בגזרת oversize ועוד, להזמנה באתר בלבד.

בקולקציה חולצות 100% כותנה וחולצות סלאב נעימות במיוחד. ניתן להשיג בגוונים כגון: שחור, לבן, צהוב, אפור, תכלת, וורוד, ירוק, אדום ועוד, במידות 5-18 ובמידות XS-XL

המחיר למידות ילדים: 6 חולצות איכותיות ב-100 שקל + הדפסת סמל ללא עלות, המחיר למידות נוער: 4 חולצות איכותיות ב-100 שקל + הדפסת סמל ללא עלות. ניתן להזמין באתר האון ליין בלבד, https://www.delta.co.il/

דלתא חזרה לבית ספר. אור דנון,
דלתא חזרה לבית ספר: 6 חולצות ילדים ב-100 שקל + הדפסת סמל ללא עלות/אור דנון

קסטרו

בית האופנה קסטרו מציג לקראת החזרה לבית ספר, קולקציה מגוונת ועשירה של כל הדרוש לחזור לספסל הלימודים בשיא הסטייל, הנוחות ועם סמל בית ספר מודפס.

בקולקציה מבחר רחב של חולצות עם צווארון עגול או וי, במגוון של כ- 15 צבעים אופנתיים. החולצות עשויות 100% כותנה, באיכות גבוהה, נעימות למגע. קיים עד מידה 12-14.

מבצע קיץ: 6 חולצות בית ספר לילדים עם הדפסת סמל במחיר: 100 שקל. להשיג בחנויות קסטרו ובאתר https://www.castro.com/ משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 249 שקל תוך 4 ימי עסקים.

קסטרו חזרה לבית הספר 6 חולצות עם סמל ב 100 שקל. שרבן לופו,
קסטרו חזרה לבית הספר 6 חולצות עם סמל ב 100 שקל/שרבן לופו

HOODIES

לראשונה ברשת אופנת הבייסיק HOODIES: הדפסת חולצות ילדים ונוער לבית ספר!

לראשונה ברשת אופנת הבייסיק HOODIES ולקראת החזרה ללימודים - הדפסת חולצות ילדים ונוער לבית הספר בתהליך הזמנה פשוט והתאמה לבנים, בנות, נערים ונערות מכיתה א' ועד התיכון.

ל-HOODIES עמוד ייעודי באתר בו ניתן להזמין את חולצות הבית ספר עם הסמלים המודפסים שנקרא "MAKE YOUR MARK"

תהליך ההזמנה באתר מתבצע בצורה פשוטה - בוחרים חולצה, בוחרים מידה וצבע ובוחרים סמל לפי בית הספר הרצוי. זמן האספקה של חולצות בית הספר עומד על כ-7 ימי עסקים. עלות הדפסה הינה 5 שקל לחולצה ובקנייה של 3 חולצות ומעלה ההדפסה היא ללא עלות נוספת.

החולצות עשויות מ-100% כותנה, מגיעות במפתח V ומפתח עגול עם שרוול קצר. החולצות מגיעות במגוון רחב מאוד של צבעים וגוונים: שחור, לבן, כתום, כחול, סגול, וורוד, אדום, ירוק, אפור, צהוב ועוד. טווח מידות:ילדים: 3-4 עד 11-12 | נערים/ נערות: XS-XL

טווח מחירים: ילדים:50 שקל לחולצה או 4 חולצות ב-100 שקל | נערים/נערות: 50 שקל לחולצה או 3 חולצות ב- 100 שקל

את החולצות והדפסת סמלי בית הספר ניתן להשיג באתר HOODIES, בדף הייעודי לכך - https://www.hoodies.co.il/schoolpage

קולקציית ילדים hoodies. שי ארבל,
קולקציית ילדים hoodies/שי ארבל

H&O

רשת H&O תציע חולצות ביה"ס איכותיות לילדים לבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים. החולצות יוצעו למכירה באתר החברה שייתן מענה לכל חלקי הארץ.

מדובר בחולצות 100% כותנה שרוול קצר, במגוון דגמים ובמבחר צבעים הכוללות הדפסת לוגו בית ספר ללא עלות נוספת. החולצות יוצעו ב- 20 צבעים שונים כולל הדפסת לוגו בית הספר במידות 6-18.

באתר יוצעו אלפי סמלי בית ספר מעשרות ערים וישובים בארץ מדן ועד אילת. האתר ידידותי למשתמש עם ממשק הזמנות קל, מהיר עם משלוח עד הבית.

המחיר: 7 חולצות ב-100 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין: https://school.h-o.co.il/ וב-24 הסניפים בפריסה ארצית

ho, חולצות ביה"ס לילדים 7 ב-100 שקל. ליאור קסון,
חולצות ביה"ס לילדים 7 חולצות ב-100 שקל, רשת H&O/ליאור קסון

קרביץ ואתר תלבושת

שת"פ של קרביץ ואתר תלבושת מציע מגוון רחב של חולצות איכותיות, נעימות ועמידות מבית מותג הפרימיום בורדליין המוצגות במגוון רחב של גזרות, ב- 29 גוונים ססגוניים כולל צבעי בסיס. החולצות מגיעות במידות 6-18, עליהן מדפיסים את סמל בית הספר המבוקש.

ניתן לשלב במארז גזרות וסמלים שונים. מימוש של שובר אחד בהזמנה, ללא כפל קופונים. לא ניתן להחליף חולצות מודפסות בסמל בי"ס.

המחיר: 7 חולצות בית ספר ב-100 שקל כולל הדפסת סמל בית ספר ומשלוח לנקודת איסוף חינם. את שובר ההטבה ניתן להשיג בקרביץ, למימוש באתר תלבושת.

קרביץ ואתר תלבושת הטבת חוזרים ללימודים. חיים כהן,
קרביץ ואתר תלבושת, 7 חולצות ב-100 שקל/חיים כהן

ONE PROJECT

אתר האופנה והספורט ONE PROJECT מציע חולצות בית ספר, 100% כותנה, כולל הדפסת סמל בית ספר באפשרות להזמנות אונליין.

האתר יציע להורים ולילדים לבחור את צבעי החולצות לקראת החזרה ללימודים, ולהזמינן בצירוף הדפס של המסגרת החינוכית על גבי החולצות. מעבר למבצע האטרקטיבי, וכהטבה מיוחדת לחזרה ללימודים האתר מציע מתנה לשבוע הראשון של הלימודים: 6 כרטיסי גירוד עם חידות טריווה כהפתעה לכל יום בשבוע, בקופסת האוכל, כולל מסר מחבק ומחזק להמשך היום (שיתוף פעולה עם חברת "מידעל'ה")

המחיר: 7 חולצות ב-100 שקל + ההטבה מתנה. ניתן להשיג באתר https://www.oneprojectshop.com/pages/back-to-school

one project - שבע חולצות ב-100 שח בצירוף מתנה. יח"צ,
one project המחיר ל-7 חולצות: 100 שקל בצירוף מתנה/יח"צ

סלקשיין

רשת הלואו קוסט "סלקשיין" מציעה לקראת החזרה ללימודים מבחר חולצות טי צבעוניות בייסיק כולל הדפסה של סמל בית הספר.

החולצות מגיעות במידות 8-18 במגוון גזרות כולל חולצות לייקרה צמודות. מבחינת הרכב הבד החולצות מגיעות 100% כותנה.

למרות מגוון הצבעים, הצבעים הפופולאריים ביותר לתלמידים בישראל הם לבן, כחול, תכלת אפור ושחור.

המחיר: 7 חולצות ב-50 שקל. ניתן להשיג ב-27 סניפי הרשת בפריסה ארצית.

חולצות בית ספר 7 ב 50 שקלים כולל הדפס בכפוף לתקנון סלקשיין, מידות 8-18. יאנה איביצקי,
חולצות בית ספר 7 ב-50 שקל מידות 8-18/יאנה איביצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully