וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם במקרר הקפואים: מוצרי הקונצרן Bonduelle מגיעים לישראל

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 10:32

קונצרן בונדואל, מהמובילים והגדולים בעולם בתחום הירקות, נכנס לראשונה לקטגוריית הקפואים בישראל. המוצרים החדשים, על פי דברי היצרן, עשויים מירקות גורמה מובחרים והם יגיעו למדף הקפואים הישראלי כבר החודש במטרה להגדיל את המגוון לחובבי הירקות

פלפלים. סטודיו אורית חן צדוק,
פלפלים בגריל חצויים ומוקפאים, Bonduelle/סטודיו אורית חן צדוק

הישראלים צורכים 1,750,000 טון ירקות בשנה

הקונצרן הצרפתי Bonduelle הוא חברת הירקות הגדולה בעולם, בעל מוניטין רב בזכות המוצרים החדשניים והאיכותיים, שזוכים לפופולאריות בלמעלה מ-100 מדינות בעולם.

בסדרת מחקרים מקיפים ומעמיקים שקיימה בישראל, מצאה Bonduelle שהצרכנים בישראל מובילים בראש טבלאות צריכת הירקות העולמית לנפש, הן בכמות והן במגוון, וצורכים כ-1,750,000 טון ירקות מדי שנה.

צריכת הירקות של הישראלי הממוצע שקולה לצריכת ירקות של כ-5-6 אירופאים, ומשפחה ישראלית ממוצעת צורכת כ-40 ירקות בשבוע. לאור ממצאים אלו, בחרה Bonduelle בישראל כמדינה הראשונה מחוץ לאירופה להשיק את מוצרי הגורמה הקפואים שלה.

בין המוצרים החדשים שיגיעו למדף הקפואים הישראלי כבר החודש: פרוסות זוקיני קלוי, חצאי פלפלים קלויים, פרוסות חצילים בגריל ושעועית עדינה שלמה מזן מיוחד.

תירס. סטודיו אורית חן צדוק,
גרעיני תירס מוקפאים, Bonduelle/סטודיו אורית חן צדוק

גברו בעשרות אחוזים על המתחרים

Bonduelle משקיעה ומפתחת זני ירקות אותם היא מגדלת על שטחים עצומים של כ-1,240,000 דונמים ברחבי העולם. בשנת 2021 לבדה, השקיעה החברה כ-32 מיליון דולר בפיתוח חדשנות. לאחר שקיימה מגעים עם חברות ישראליות שונות בשנים האחרונות, בחרה החברה הבינלאומית בחברת המזון זנלכל כשותפה אסטרטגית בארץ.

במבחני טעימה שקיימה החברה לקראת כניסת המוצרים לישראל עלה כי מוצריה גברו באופן גורף על יתר המתחרים המקומיים בכל הפרמטרים שנבחנו, ביניהם הטעם, המרקם, הנראות ואיכות הירקות בפער חד, בין 75%- 87% (מעל המתחרה הבא אחריהם).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שעועית ירוקה עדינה. סטודיו אורית חן צדוק,
שעועית ירוקה עדינה, Bonduelle/סטודיו אורית חן צדוק

"חוויית הקולינריה הצרפתית"

למדפים יעלו כבר בקיץ הקרוב 2 סדרות מוצרים, המביאות את חוויית הקולינריה הצרפתית:

בסדרת הקלויים:
חצילים קלויים: חצילים בגריל פרוסים ומוקפאים
פלפלים קלויים: פלפלים בגריל חצויים ומוקפאים
זוקיני קלוי: זוקיני בגריל פרוס ומוקפא
המחיר המומלץ לצרכן: 25 שקל ל-600 גרם

סדרת ירקות קלאסית:
גרעיני תירס מוקפאים
אפונת גן מוקפאת
שעועית עדינה שלמה ומוקפאת
המחיר המומלץ לצרכן: 14-22 שקל ל-600 גרם

הכשרות: Star K מהדרין כשל"פ. את המוצרים ניתן להשיג ברחבי הארץ ברשת שופרסל.

חציל בגריל. סטודיו אורית חן צדוק,
חציל בגריל, Bonduelle/סטודיו אורית חן צדוק

"צרכנים חדשים יצטרפו לקטגוריה"

לדברי גרגורי סנסון, ראש הפעילות הבינלאומית של Bonduelle העולמית: "אנו גאים להשיק את המותג הבינלאומי, המוביל והחדשני שלנו בשוק הישראלי. לאחר שלמדנו את פרופיל הצרכנים והקטגוריה בישראל, אנו מאמינים שנוכל לספק חוויה ייחודית ונחשקת לצרכניות ולצרכנים הישראלים הידועים באהבתם לירקות".

לדברי פיני גורביץ', מנכ"ל זנלכל: "אנו נרגשים להביא לישראל את בשורת מוצרי הגורמה האיכותיים של החברה הגדולה בעולם וגאים בהבעת האמון של תאגיד Bonduelle בזנלכל כנציגתם בישראל. אנו מאמינים כי בזכות החדשנות והאיכות של מוצרי החברה יצטרפו צרכנים חדשים לקטגורית הירקות הקפואים".

החברה הצרפתית הבינלאומית נוסדה בשנת 1827, מדובר בחברה ציבורית ולה נציגויות בלמעלה מ-100 מדינות עם 50 מפעלים. החברה בעלת מחזור שנתי של כ-3 מיליארד יורו לשנה, מעמדה המוביל בעולם מבוסס על פעילויותיה והשקעותיה הרבות בפיתוח וגידול זנים ייחודיים, בידע ופטנטים טכנולוגיים רבים, ומשאבי ייצור הפרוסים בכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully