וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין טכנולוגיה לעיצוב: ליין מוצרים חדש למותג beko בישראל

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 7:42

Beko, יצרנית מכשירי החשמל הביתיים, משיקה קולקציה חדשה של מוצרי חשמל למטבח הביתי מסדרת Beyond החדשנית. בין המוצרים החדשים: שתי סדרות של תנורי אפייה וכיריים המשלבים בין טכנולוגיות חדשות ומתקדמות לבין עיצוב אופנתי - שילוב היוצר חוויה מתקדמת במטבח הביתי

תנור אפייה. ShutterStock
תנור אפייה/ShutterStock

תנורי האפייה והכיריים מסדרת Beko Beyond מציגים שילוב בין טכנולוגיות מתקדמות לעיצוב חדשני ומביאים חווית בישול ייחודית למטבח הביתי.

על פי דברי היצרן, תנורי האפייה החדשים של Beko Beyond הם בעלי ביצועי אפייה מעולים, תוכניות לכל סוג בישול או אפייה, קלים לניקוי ובעלי נפח גדול של תא האפייה. הם מציגים את טכנולוגיית AeroPerfect לפיזור אידיאלי של אוויר חם בכל תא האפייה, למזעור תנודות הטמפרטורה ולמזון המתבשל ונאפה באופן שווה.

"אנחנו נרגשים להביא לישראל את סדרת ה-Beko Beyond שתיכנס בהדרגה לישראל בכל הקטגוריות במוצרי החשמל לבית. בתחילה ייכנסו תנורי האפייה מהסדרה, בטכנולוגיית ה-AeroPerfect, טכנולוגיה חדשנית המשלבת עיצוב יפהפה ומציעה לחובבי הקולינריה ולכל מי שמבקש להכין מנות טעימות ואיכותיות בזמן קצר - חווית בישול חדשה ומשופרת", ציין ג'יהן ישין, מנכ"ל Beko ישראל.

"עד אמצע 2023, יגיעו לישראל כל קטגוריות המוצרים של Beko Beyond בהן מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים ועוד, המשקפות את המותג Beko בצורה הטובה ביותר ומשלבות בין איכות, חדשנות ובריאות", הוסיף ישין.

תנורי beko beyond. יח"צ,
טכנולוגיות חדשות ומתקדמות לבין עיצוב אופנתי, תנורי beko beyond/יח"צ

יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג: "אנחנו גאים להשיק ולהציע לצרכנים בישראל את סדרת Beko Beyond שמביאה איתה יתרונות וערכים המעצימים את חווית הבישול הביתי, בראשם חדשנות טכנולוגית, איכות ועיצוב עכשווי, המבססים את המטבח הביתי כמרכז הבית והמשפחה".

היתרונות בטכנולוגית AeroPerfect:

מערכת אוורור חדשנית - תנורי האפייה החדשים מסדרת Beyond בעלי מערכת אוורור מהירה ומשופרת המבטיחה זרימת אוויר יציבה ואחידה בתוך התנור. אוויר חם מגיע עד לפינות הרחוקות ביותר, ומבטיח חווית בישול עקבית והומוגנית.

שטח חימום גריל גדול ובעל עוצמה - אזור מחמם הגריל המעוצב והרחב מספק חימום אחיד ועוצמתי יותר על פני מגש התנור, ומבטיח את אותה רמת השחמה בכל נקודה.

עיצוב פנים חדשני ואלגוריתם בישול ואפייה חדש - עיצוב הפנים החדש של התנור ממזער את איבוד החום במהלך הבישול. אלגוריתם בקרת הטמפרטורה החדש מפחית את תנודות הטמפרטורה לאורך התהליך, ומספק צורה ומרקם מושלמים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תנורים מסדרת beko beyond. יח"צ,
תנורי beko beyond, המחירים: 1,980-2,890 שקל/יח"צ

סדרת התנורים

תנור פירוליטי בילט אין BBIM13401XPSWE-15 תוכניות אפייה ובישול מגוונות, המחיר המומלץ לצרכן: 2,890 שקל

תנור בילט אין BBIM-13300X-9 תוכניות אפייה ובישול מגוונות, המחיר המומלץ לצרכן: 1,980 שקל

תנור בילט אין BBIM-13400XCS-13 תוכניות אפייה ובישול מגוונות. המחיר המומלץ לצרכן: 2,190 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully