וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקררים ומגייסים: שקל מחפשת מנהלי מוצר

25.7.2022 / 10:42

שקל סיפקה לרשת הקמעונאות הבלגית קולוריט עשרות מקררים חכמים, בהיקף עסקה כמיליון שקלים. החברה מגייסת מנהלי מוצר

מקרר אוטונומי. יחצ,
המקרר האוטונומי של שקל/יחצ

חברת שקל הישראלית, יחד עם Parlevel Systems מארה"ב סיפקה עשרות מקררים חכמים לקבוצת הקמעונאות קולרויט (Colruyt) הפועלת בבלגיה, לוקסמבורג וצרפת. היקף העסקה כמיליון שקלים.
בנוסף, שקל מגייסת בימים אלו עובדים לתפקיד מנהלי מוצר.

המקררים החכמים (מקררי hubz) מבוססי טכנולוגיית זיהוי המוצרים של חברת שקל שמפתחת מערכות שקילה אלקטרוניות מבוססות בינה מלאכותית. המקררים כוללים מדפים בעלי יכולת זיהוי מוצרים אוטומטית, נעילה אלקטרונית הנפתחת רק באמצעות הצגת אמצעי תשלום ותוכנת קופה לניהול מרחוק.

מקררי hubz פותחו בשיתוף פעולה של שקל שפיתחו את טכנולוגיית השקילה וזיהוי המוצרים, יחד עם אימברה היצרנית הגדולה בעולם של מקררים מסחריים, ו Parlevel System, המפתחת תוכנת ניהול לעמדות מכירה לא מאויישות.

ניר לשם. יחצ,
מנכ"ל שקל ניר לשם/יחצ

קבוצת קולרויט מעסיקה 33 אלף עובדים ומובילה במדינות בהן היא פועלת. הקבוצה כוללת כ-25 חברות שונות הפועלות בעיקר באספקטים השונים של אספקת מזון לצרכנים ביתיים החל ביצור מוצרים טריים, דרך מוצרי מותג פרטי והפעלת חנויות סופר מרקט בגדלים שונים. בנוסף אחת החברות הבנות מציעה שירותי הסעדה לחברות וארגונים (B2B).קולרויט רכשה 54 מקררים אותם היא מציבה ברשת מכוני כושר בבלגיה (JIM). בנוסף, הציבה 13 מקררים במשרדי חברות וארגונים,לרבות המשרד הראשי של חברת Sabena בנמל התעופה של בריסל. 44 מקררים נוספים הוזמנו עבור הלקוח הארגוני הבא של קולרויט.

העסקה נעשתה באמצעות חברת Parlevel Systems המספקת את תוכנת הניהול ושירותי תמיכה למקררים אלו. היקף העסקה הכולל הוא מעל 650 אלף דולר וחלקה של שקל הינו מעל 300 אלף.

רמי בכר, סמנכ"ל פיתוח עסקי של שקל אומר: "אנו גאים לספק את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לזיהוי אוטומטי של מוצרים, ולאפשר מכירת מוצרים טריים ובריאים במכונות ממכר אוטומטיות. אנו שמחים לשתף פעולה עם מובילים עולמיים כמו אימברה ו-Parlevel Systems מה שמאפשר לנו להציע מוצרים איכותיים ואמינים לרשתות קמעונאיות מובילות כמו קולרויט ולבסס את נוכחותנו כמובילים טכנולוגיים בשוק הריטייל העולמי. הטכנולוגיה שפותחה במרכז הפיתוח שלנו בישראל משלבת חיישני IoT מוגנים בפטנט ואלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית, מה שמביא לטכנולוגיית זיהוי המוצר מהמתקדמות בעולם."

  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully