וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיים: הנהלה חדשה ליקבי ברקן, בראשות המנכ"ל ניר גל

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 11:53

אמיר בורנשטיין, יו"ר חברת יקבי ברקן הודיע היום על מינויים חדשים בחברה: ניר גל מונה למנכ"ל יקבי ברקן, ינון סנפיר מונה למשנה למנכ"ל היקב ולי בולדס מונתה לסמנכ"לית השיווק. היקב הנמנה על קבוצת טמפו, הפך בשנים האחרונות ליצואן היין הגדול בישראל

ניר גל, מנכ"ל יקבי ברקן. ליאור גולסאד,
ניר גל, מנכ"ל יקבי ברקן/ליאור גולסאד

אמיר בורנשטיין, יו"ר חברת יקבי ברקן, הודיע על מינויים חדשים בחברה: ניר גל, מונה לתפקיד מנכ"ל יקבי ברקן, ינון סנפיר, מונה לתפקיד משנה למנכ"ל יקבי ברקן ולי בולדס מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק יקבי ברקן.

ניר גל (43), אשר שימש עד עכשיו בתפקיד משנה למנכ"ל, ממונה למנכ"ל החברה לאחר 12 שנים בהן ביצע מגוון תפקידים במערך השיווק של קבוצת טמפו ובהנהלת יקבי ברקן. בתחילת דרכו, ניהל ניר את מערך השיווק של היקב ולאחר מכן ניהל את מערך השיווק של חטיבת הבירות והאלכוהול של קבוצת טמפו.

במהלך השנתיים האחרונות, כיהן ניר כמשנה למנכ"ל יקבי ברקן, במהלך תפקיד זה תרם בצורה יוצאת דופן לפיתוח מעמדו של היקב כמוביל במדינת ישראל.

ניר גל, מנכ"ל יקבי ברקן: "אני שמח ומתרגש מאוד על המינוי וכניסתי לתפקיד מנכ"ל חברת יקבי ברקן, זה הוא כבוד גדול עבורי. אני גאה להיות חלק מקבוצת טמפו ומחברת יקבי ברקן כבר מזה 12 שנה.

יקב ברקן, הינו היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות ויצואן יין מספר אחד בישראל הנמכר בעשרות מדינות ברחבי העולם ומביא כבוד רב לתעשיית היין הישראלי בפרט ומדינת ישראל בכלל.

אני אמשיך לתרום, להוביל ולקדם מהלכים משמעותיים וחשובים אשר ישמרו ויחזקו את מעמדו של היקב כיקב המוביל במדינת ישראל".

ינון סנפיר, משנה למנכ"ל יקבי ברקן. יח"צ,
ינון סנפיר, משנה-למנכ"ל יקבי ברקן/יח"צ

ינון סנפיר (42), אשר מתמנה לתפקיד משנה למנכ"ל, ביצע מגוון תפקידים משמעותיים בקבוצת טמפו במהלך 15 השנה האחרונות. ינון החל את דרכו המקצועית באגף התכנון ומשם התפתח לתפקידים מגוונים במערך הלוגיסטי של טמפו וכמיישם באגף מערכות המידע.

בשנים האחרונות, כיהן כסמנכ"ל שרשרת האספקה של חברת יקבי ברקן והיה שותף מרכזי להתלי ההתייעלות וההצטיידות המאסיביים, כמו גם בתהליכי השינוי הארגוניים שעבר מפעל החברה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לי בולדס, סמנכ"לית שיווק יקבי ברקן. יח"צ,
לי בולדס, סמנכ"לית השיווק של יקבבי ברקן/יח"צ

לי בולדס (40), מתמנה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של חברת יקבי ברקן לאחר 7 שנים בהן היא ניהלה את מערך השיווק של היקב, הובילה תהליכי השקה מוצלחים באופן בלתי רגיל למגוון סדרות חדשות, תוך שיתוף פעולה פורה והדוק עם מערך היינות של היקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully