וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל וארה"ב משתפות פעולה בהגנה מפני מתקפות סייבר

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 13:03

איומי אבטחת סייבר על תשתיות חיוניות מהוות סיכון גדול ביותר לביטחון הלאומי. על מנת להתמודד עם האיומים ולעודד פיתוח והטמעה של פתרונות חדשניים המיועדים לאבטחת מידע, נולדה תכנית BIRD Cyber במסגרתה, יזכו פרויקטים שיאושרו, להשקעה של עד 1.5 מיליון דולר לפיתוח

סייבר. ShutterStock
ישראל וארה"ב משתפות פעולה בהגנה על תשתיות קריטיות מפני מתקפות סייבר/ShutterStock

תכנית BIRD Cyber תתמוך במיזמים להגנה על תשתיות לאומיות

ממשלות ישראל וארה"ב משתפות פעולה בהגנה על תשתיות קריטיות מפני מתקפות סייבר: קרן BIRD משיקה את התכנית החדשה BIRD Cyber שתתמוך במיזמים להגנה על התשתיות הלאומיות בשתי המדינות.

על מנת להתמודד עם האיומים ולעודד פיתוח והטמעה של פתרונות חדשניים המיועדים לאבטחת מידע בתשתיות חיוניות, יזמו המשרד לביטחון המולדת האמריקאי (DHS¬ - Department of Homeland Security), מערך הסייבר הלאומי בישראל (INCD) וקרן BIRD, הקרן הדו-לאומית ישראל-ארה"ב למחקר ופיתוח, את תכנית BIRD Cyber.

מטרת התכנית לעודד פיתוח טכנולוגיות חדשניות במשותף על ידי חברות ישראליות ואמריקאיות בתחומי אבטחת סייבר, ולהטמיע פתרונות להגנה על תשתיות לאומיות קריטיות בישראל ובארצות הברית.

סייבר פרטיות ברשת. ShutterStock
הגנה על מערכות מידע קריטיות ברמה הלאומית/ShutterStock

מענק לפיתוח עד 1.5 מיליון דולר

תכנית BIRD Cyber תעניק לפרויקטים שייבחרו מענק בשיעור של עד 1.5 מיליון דולר, עד 50% מהוצאות המו"פ, לפרויקט משותף בין חברה אמריקאית לחברה ישראלית, או בין חברה לגוף מחקר אקדמי.

לאחרונה הכריזה תכנית BIRD Cyber על קול קורא לתמיכה בפרוייקטים ישראלים-אמריקאים הפועלים בתחומים הבאים:

פיתוח ארכיטקטורה מאובטחת להגנה על פעילות מערכות תפעול מרכזיות של מתקני תשתית (OT, ICS)

פיילוטים של פתרונות הערכת סיכונים בזמן אמיתי לנמלי ים ושדות תעופה קטנים ובינוניים

פיילוטים של מרכזי חוסן לעסקים קטנים ובינוניים

פתרונות של היתוך/מיזוג וניתוח נתונים

מנכ"ל קרן BIRD, ד"ר איתן יודלביץ', מסר: "אנחנו שמחים שה-DHS ומערך הסייבר הלאומי בישראל בחרו בקרן BIRD להוביל את הפעילות המשותפת לפיתוח והטמעת טכנולוגיות סייבר חדשניות בישראל ובארה"ב, ובכך לתרום לשיפור חוסנם של תשתיות ועסקים מול התקפות סייבר, בשתי המדינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
dr. eitan yudilevich. יח"צ,
מנכ"ל קרן BIRD, ד"ר איתן יודלביץ'/יח"צ

אלף פרויקטים אושרו ב-45 שנות פעילות

המועד האחרון להגשת פרויקטים הוא ה-15 בנובמבר 2022. אישור הפרויקטים יהיה במארס 2023.
לפרטים נוספים על התכנית: https://www.birdf.com/bird-cyber/ לפרטי הקול הקורא: Call for Proposals. לפירוט והרחבה על נושאי התכנית: Topics.

שאלות והגשות יש להפנות לטל קלם, מנהל פיתוח עסקי וראש תחום BIRD Cyber בקרן BIRD: tal@birdf.com, +972-3-6988304

קרן BIRD, הקרן הדו-לאומית למחקר ולפיתוח טכנולוגיים ישראל-ארה"ב, פועלת לעידוד ולמימון שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקאיות בתחומי הטכנולוגיה השונים. עד כה, לאורך 45 שנות פעילותה, אישרה הקרן תמיכה במעל 1000 פרויקטים.

מודל הפעילות של קרן BIRD הוא ייחודי בשל תמיכתה בפרויקטים מבלי לקבל זכויות כלשהן בחברות השותפות בפרויקט. בנוסף, הקרן גם משתתפת בסיכונים אך כספי התמיכה מוחזרים כתמלוגים רק אם יש מכירות מתוצרי הפרויקט. למעשה, BIRD אינה דורשת תשלום במידה והפרויקט אינו מגיע לשלב המכירה. כל זאת, כאשר המימון מהקרן מוגבל לעד 50% מתקציב הפרויקט, החל משלב המחקר והפיתוח ועד לשלבים הראשונים של המכירות והשיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully