וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את Jobik, אתר דרושים חדש המותאם במיוחד לציבור החרדי

26.7.2022 / 14:39

אתר חיפוש עבודה חדש וייחודי למגזר החרדי בישראל הושק בשבוע שעבר - Jobik. המיזם החדש בהובלת קבוצת AllJobs, הפלטפורמה המובילה בארץ בתחום הדרושים ובשיתוף אתר הדרושים לצעירים 'סחבק' (המוחזק על ידי AllJobs) וקבוצת התקשורת הגדולה והוותיקה בציבור החרדי - נתיב מוב

ג'וביק/יחצ ג'וביק

אתר חיפוש עבודה חדש וייחודי למגזר החרדי בישראל הושק בשבוע שעבר - Jobik. המיזם החדש בהובלת קבוצת AllJobs, הפלטפורמה המובילה בארץ בתחום הדרושים ובשיתוף אתר הדרושים לצעירים 'סחבק' (המוחזק על ידי AllJobs) וקבוצת התקשורת הגדולה והוותיקה בציבור החרדי - נתיב מובייל. עם עליית האתר לאוויר, נרשמו למעלה מ-70 אלף משתמשים, גברים ונשים חרדים כאחד, בחיפוש אחר המשרה הבאה, שיפור התנאים והקידום.

האוכלוסייה היהודית חרדית בישראל גדלה במהירות ודורשת צרכים ספציפיים שלא תמיד נלקחים בחשבון, בכל הנושא של חיפוש עבודה ותנאי התעסוקה השונים. בכדי להקל עליהם בחיפוש ומציאת עבודה, הושק אתר חדש בשם Jobik (ג'וביק) - המציע אפשרות לחפש עבודה במהירות ובקלות, מהמחשב ומהנייד (זמין לכל המכשירים הכשרים), במגוון רחב מאוד של משרות המותאמות לציבור החרדי בתחומים רבים, כגון: הייטק, פרסום, שירות לקוחות, הוראה, מכירות ועוד. האתר אף מציע אפשרויות סינון מתקדמות, כגון: ישיבה נפרדת, עבודה מהבית, סביבה חרדית, משרות אם ועוד.

עמוד הבית של ג'וביק. יחצ,
עמוד הבית של ג'וביק/יחצ

נועם צוברי, שותף מייסד ב-Jobik, ציין עבור וואלה, כי: "הביקוש לפלטפורמה קלה, נוחה ובעיקר מקיפה לחיפוש עבודה בחברה החרדית גבוה מאוד ואנו מבינים את הצורך הרב. אתר ג'וביק מאפשר לנשים וגברים בחברה החרדית למצוא עבודה התואמת את אורחות חייהם ואת ניסיונם וכישוריהם בצורה הטובה ביותר. אנו רואים כי מרגע עליית האתר לאוויר את היקפי הכניסות וההרשמה של עשרות אלפים ומבינים כמה הצורך באתר זה שירכז את הצעות העבודה בחברות הגדולות בישראל לחברה החרדית."

אחוז האבטלה הנמוך בישראל, לצד הצמיחה בכלל הענפים לאחר היציאה ממשבר הקורונה, מובילה את החברות בישראל לחפש כוח עבודה מקצועי, מסור ואיכותי ומוצאים אותו בחברה החרדית שבשנים האחרונות חלו בה תמורות רבות. אחוז הגברים והנשים היוצא לשוק העבודה, על מנת לפרנס את ביתם, גדל באופן ניכר. מוסדות אקדמיים מדווחים על זינוק משמעותי בקרב אחוז החרדים הנרשמים לתארים וללימודי תעודה, שמוביל לאנשים משכילים ומיומנים מאוד, המעוניינים להיטמע בשוק העבודה.
יחד עם שינויי הדפוסים החברתיים במגזר, נוצרה גם כמיהה לאיתור משרות שהולמות את אורח החיים החרדי, שכן לא פעם המרקם החברתי של מקום העבודה, אתגרי הכשרות ומכשולים רבים נוספים מייצרים קושי לא פשוט עבור העובד החרדי.

האתר החדש הוקם על מנת לענות על צרכים אלו בדגש על הדקויות הקטנות שבעניין. האתר יציע אלפי משרות ויחבר בין עובדים בציבור החרדי לכלל המעסיקים שמכירים ומכבדים את צרכי העובד והעובדת החרדים.

לפרטים נוספים לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully