וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתיבי אופנה מגיל 3: אופנת הילדים NOIZZ בקמפיין לקולקציית הקיץ

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 15:38

הצילומים לקמפיין הקיץ של אופנת הילדים NOIZZ, נערכו בוילה יוקרתית בשכונת הגולף בקיסריה, באווירה קיצית ושמשית כאשר הכוכבים המובילים היו רוי פרישר-גוטמן והילדה היפה והמבטיחה, אנסטסיה אברבוך. עבור שניהם זו אינה הפעם הראשונה לייצוג המותג

NOIZZ. שי יחזקאל,
קמפיין חדש לקולקציית הקיץ של אופנת הילדים NOIZZ/שי יחזקאל

מכתיבי אופנה כבר מגיל 3

את הקמפיין שעלותו מוערכת בכ-1.5 מיליון שקלים מובילה מחלקת השיווק של קבוצת מאניה גרופ והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלויזיה, דיגיטל ועיתונות כתובה.

עבור רוי פרישר גוטמן זו השנה השלישית עבור המותג וכעת הוא חוזר כפרזנטור בוגר יותר. עבור אנסטסיה אברבוך מדובר בשנה שנייה לצידו של רוי. אברבוך (הבת של אלכס אברבוך הספורטאי האולימפי) בעלת ניסיון רב בתחום וזאת על אף גילה הצעיר. מאחוריה כבר קמפיינים גדולים בארץ ובעולם והיא אחת המבטיחות בתחום.

השניים צילמו את קולקציית הקיץ של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי לבוש קיציים באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה.

ברשת NOIZZ מאמינים שגם לילדים מגיע להביע את אמירתם האופנתית מבלי לפגוע בפרקטיות ובנוחות. העיקרון המוביל את הרשת הוא שילדים שלובשים נויז רוצים להיות אינדבידואליים ומכתיבי אופנה אפילו כבר מגיל 3, וזה בא לידי ביטוי בהקשבה ויישום של הטרנדים הכי חמים היום בעולם האופנה.

NOIZZ. שי יחזקאל,
מכתיבי אופנה כבר מגיל 3, אברבוך ופרישר-גוטמן/שי יחזקאל

לילדים אמירה אופנתית משל עצמם

רשת NOIZZ מציגה העונה קולקציית קיץ רב גונית ומיוחדת. ניתן יהיה למצוא בגדי ים מכל הסוגים, חולצות במגוון טכניקות, חליפות קיציות במגוון צבעים לבנים ולבנות, חצאיות מיני עם חולצות תואמות בצבעים קיציים, חולצות מכופתרות עם פריטים ופרינטים ודגמ"חים אופנתיים.

תוך כדי שמירה מתמדת על עיצובים לילדים שאינם ילדותיים ומצועצעים, להם יש אמירה אופנתית משל עצמם. NOIZZ נותנת דגש על עיצובים בעלי בידול וייחודיות בתחום אופנת הילדים בארץ.

קולקציית הקיץ של NOIZZ מתאימה לילידם מגיל 3 ועד גיל 14 הקולקציה משדרת סטייל וטרנדיות לילדים שרוצים להיות אופנתיים כבר מגיל 3.

מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, השניים מוכיחים מקצועיות ובגרות ומתאימים לערכים של המותג".

אליאור אסלן מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ: לקולקציית הקיץ של NOIZZ יש אמירה אופנתית מובהקת וייחודית, היא משלבת את הצורך לצבעוניות רחבה, כזו שתתכתב עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה. אני שמח על שיתוף הפעולה המתמיד עם רוי ואנסטסיה ועל הערכים אותם הם מביאים למותג.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
NOIZZ. שי יחזקאל,
לילדים של NOIZZ, אמירה אופנתית משל עצמם/שי יחזקאל

36 חנויות בישראל וחנויות מותג בארה"ב

NOIZZ היא רשת אופנה לילדים בגילאי 3-14 המושפעת מהטרנדים המובילים בעולם.

קולקציית בגדי הילדים של NOIZZ מציעה טוטאל לוק מלא - החל מטי-שרטים, ג'ינסים, מכנסיים, ז'קטים, מחלקת ערב עשירה ועד לנעליים ואקססוריז מעוצבים. למותג יש אמירה אופנתית מובהקת בהשוואה למותגי אופנה אחרים הקיימים בשוק, הכוללת גזרות ועיצובים ייחודיים המעניקים לאאוטפיט מראה קול וטרנדי במיוחד.

הרשת שנפתחה במרץ 2017 ומונה כיום 36 חנויות ברחבי הארץ בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. ביולי 2019 פתחה הרשת חנויות מותג בארה"ב.

רשת NOIZZ היא חלק מקבוצת "אור מאניה" המחזיקה במותגים "מאניה ג'ינס" ומותג בגדי הספורט האופנתיים לנשיםACTIVE WEAR -SIS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully