וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מורחים, אוכלים ו... מה זה קיץ פולני?

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 16:03

בשיסיידו מלמדים את הפנים, באינדולה פועלים למען איכות הסביבה, מותג ריזרבד מפתיע עם קולקציית קפסולה, באסתי לאודר מסתמכים על העבר, בסופר-פארם חוגגים את יום הליפסטיק הבינלאומי, וגם חוויה קולינרית ביומנגס ופיצה אקסטרה בדומינוס, ובגלידת וניליה ואל-על עפים לגובה

קיץ פולני מותג reserved משיק קולקציית קפסולה וחנות. יח"צ,
קיץ פולני: מותג reserved משיק קולקציית קפסולה וחנות/יח"צ

קיץ פולני

הידד ישראל שמצטרפת למדינות בודדות בהן משיק מותג האופנה RESERVED את High Summer-קולקציית קפסולה של בגדים מדליקים לימי הקיץ החמים.

צמד צלמי האופנה מגדה וונשה ואגה סמסל, צילמו את הדוגמנית אקיימה אג'אק המובילה את קמפיין הלוק בוק. חוץ מבישראל, הקולקציה זמינה רק בלונדון, מינכן, דובאי והגיעה לישראל במיוחד לרגל פתיחת סניף הדגל של ריזרבד בקניון TLV.

ההשראה לעיצוב הקולקציה היא פסטיבלי קיץ מוזיקליים המחברים סגנונות מקוריים ונועזים ומביאים אותם לכדי קולקציה המשלבת אלמנטים בדרכים יצירתיות ומגוונות עם דגש על נוחות. קולקציית High Summer צבעונית וססגונית, מירוק ניאון, דרך ורוד עז, כחול אנרגטי, ו סגול, שלל גוונים המשדרים קיץ ואווירת חופשה.

את הדפוסים מחליפים מעברי דגראדה עדינים והאבזור כולל קפלים, קשירות, רצועות כפולות ועוד. בקולקציה שמלות מקסי עם גב חשוף, שמלות מידי, חצאית מיני עם מותניים גבוהים, חצאיות מיני בגזרת טרפז, עליוניות עם רצועות . להשיג בסניף ריזרבד החדש בקניוןTLV ובאתר המותג.

קיץ פולני-reserved משיקים קולקציית קפסולה וחנות. יח"צ,
קיץ פולני-reserved משיקים קולקציית קפסולה וחנות/יח"צ

רומא כהשראה

שעות הזהב הצובעות את רומא בשקיעה, הן ההשראה ל- BORN IN ROMA - CORAL FANTASY DONNA בושם לגבר ובושם לאישה שמשיק בית האופנה היוקרתי VALENTINO.

כדי לתרגם את האנרגיה של הסיפור הצבעוני לניחוח, המסע הריחני של הבשמים מתחיל בשעת הזהב של רומא, הניחוח הוא שובל פרחוני פירותי ייחודי שמתחיל בטיול בין עולם ההשראות של ולנטינו: Couture, Cool, Color.

הניחוח הנשי מכיל תמצית תפוז, אקורד קיווי, חליטה מרוכזת ועשירה של יסמין גרנדיפלורום מהודו, פרחי מושק, אבקת תמצית חלמית המושק, תמצית ארז טקסס, עציות ומושק לבן.

הניחוח הגברי BORN IN ROMA - CORAL FANTASY UOMO - הופך את עוצמת הצבע לבושם, בהשראת הניגודיות בין אור לחשיכה המאפיינת את שעת הזהב, צמד הבַּשָּׂמים חיבר סיפור בניחוח פירותי אוריינטאלי, עם שובל ריח עצי שעובר אף הוא דרך עולם ההשראות של ולנטינו .

כדי לתאר את הרגע בו השמים נצבעים באור כתום-אלמוג, הניחוח מכיל תמצית תפוז רעננה, אקורד קיווי, לבדנין ארומטי מפרובאנס, תווי קמפור פרחוניים של מרווה, גרניום בורבון ממדגסקר, אקורד טבק ענברי ומעושן, תמצית פצ'ולי מבאלי ו-וטיבר מהאיטי טבק תווי קמפור עציים של אדמה.

שני הבקבוקים נולדו בתבניות שנחצבו בעבודות אבן בארמונות רומיים, שעיטרו במקור מוצרי עור, הניטים-הקוד האייקוני של בית ולנטינו הופכים לקימורים ולקווים על בקבוקי הבושם לאישה ולגבר. להשיכ ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רומא כהשראה ניחוחות לגבר ולאישה של מותג ולנטינו. יח"צ,
רומא כהשראה ניחוחות לגבר ולאישה של מותג ולנטינו/יח"צ

שלושה באחד

בהתבסס על שנות מחקר, מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי לאודר, חושף לראשונה את טכנולוגיית האנטי אייג'ינג העדכנית ביותר- סדרת +Revitalizing Supreme, החדשה עוצמתית מתמיד, למראה מוצק ומורם יותר ב-3 אזורים מרכזיים: קו לסת, קווי חיוך ותפוחי הלחיים.

3 מוצרים בפורמולה חדשה, המכילה חומצה היאלורונית, תמציות צמחים ביו-אקטיביות של מורינגה והיביסקוס בטכנולוגיה בלעדית, המגבירה את ייצור הקולגן ומזינה את העור בלחות עמוקה ל-72 שעות. בהתאם למחויבות המותג אסתי לאודר לקיימות סביבתית, מוצרי הקולקציה החדשה מגיעים באריזות זכוכית אלגנטיות הניתנות למחזור ובהמשך אף למילוי חוזר.

קולקציית Revitalizing Supreme+ ארוזה באריזת זכוכית יוקרתית, הניתנת למיחזור ובהמשך תהיה ניתנת למילוי חוזר. להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, רשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, באתר גלאם 42 ובאתר האונליין.

שלושה באחד  Revitalizing Supreme של אסתי לאודר. יח"צ,
שלושה באחד Revitalizing Supreme של אסתי לאודר/יח"צ

אורז לפנים

פילינג האורז האייקוני של מותג הביוטי הבינלאומי דרמלוג'יקה שהושק לפני 20 שנה, הפך מזמן למאסט כשמדובר בטיפוח העור בבית, כעת מגיעה בשורה טובה, דרמלוג'יקה משיקה בישראל את דיילי מילקפוליאנט - פילינג אבקה חדש לפילינג יומיומי שמרגיע ומשקם את העור.

הפורמולה החדשנית משלבת אבקה עדינה של שיבולת שועל, חומצות פעילות, אבקת חלב קוקוס טבעונית, אנזימי פפאין ומרכיבים צמחיים נוספים שבמגע עם מעט מים, הופכת לקצף עשיר וקרמי שעיסוי קל ועדין איתו, מסיר תאי עור מתים.

הפילינג מצטרף לשני הפילינגים באבקה האייקוניים של דרמלוג'יקה: דיילי מיקרו-פוליאנט- תכשיר הדגל, פילינג אורז לשימוש יומיומי המכיל חומצה פיטית מסובין של אורז, פפאין וחומצה סליצילית להסרת תאים מתים, להבהרת העור והמרצת התחדשותם של תאי עור חדשים, ו דיילי סופר-פוליאנט - פילינג פחם עוצמתי להחלקה וליטוש עור הפנים ולהגנה מפני תהליכים ביוכימיים הגורמים להזדקנות מוקדמת של עור הפנים כתוצאה מחשיפה לחלקיקי זיהום אויר.

להשיג באתר האונליין הרשמי ובנקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל.

דרמלוג'יקה. יח"צ,
אורז לפנים פילינג חדש לדרמלוג'יקה/יח"צ

רואים את העור

מותג SHISEIDO משיק מחדש את סדרת ESSENTIAL ENERGY-מוצרי טיפוח המעניקים לחות לעור ו"מלמדים" את העור לפתח את הכוח הפנימי שלו. שני מוצרי הטיפוח החדשניים, מסתמכים על טכנולוגיית Hyaluronic Acid RED Technology המורכבת מ-3 חומצות היאלורוניות, תגליות אחרונות של The LifebloodTM הלוכדות את הלחות הדרושה להידרציה אופטימלית ומעכבות הופעת סימני ההזדקנות הראשונים, ותמצית שורש ג'ינסנג.

המוצרים מכילים קומפלקס בוטני חכם המבוסס על תמציות קליפות הדרים ורוזמרין, המשלימים את יעילות טריו החומצות. מוצרי הסדרה: Essential Energy Hydrating Cream - קרם אפקטיבי ל-24 שעות Hydrating Day Cream SPF20, קרם המעניק לחות לעור ומעודד ייצור חומצה היאלורונית טבעית, מספק חומרי הזנה חיוניים, לחות, חומצה היאלורונית לכל שכבות העור, מגן מנזקים חיצוניים, בעל מקדם הגנהSPF 20 . למוצרים ניחוח נשי של זר פרחי קמליה וורד, עם תווים ירוקים והדרים.

מלמדים את הפנים שיסיידו משיקה את ESSENTIAL ENERGY. יח"צ,
"מלמדים" את הפנים: שיסיידו משיקה את ESSENTIAL ENERGY/יח"צ

עיניים שלי

PREVAGE - סדרת טיפוח העור היוקרתית מבית אליזבת ארדן, היתה הראשונה שהציעה ב-2005, פורמולה עם Idebenone -נוגד החמצון החזק ביותר בטבע. מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך שנעשה בה שימוש לראשונה במדע הרפואה, היא מספקת יתרונות יוצאי דופן לעור במאבק נגד נזקי רדיקלים חופשיים האחראים ל-80% מסימני ההזדקנות הנראים לעין.

עם מעל 15 שנות מומחיות ו-220 פרסי יופי, סדרת פריוואז' מציגה את מהפכת טיפוח העור הבאה ומשיקה סרום עיניים חדש ועוצמתי אנטי אייג'ינג PREVAGE® של 2.0. אידבנון נוגד חמצון עוצמתי מחוזק עם 5 רכיבי אנטי-אייג'ינג, וא פועל לתיקון סימני ההזדקנות הנראים לעין, מגן מפני נזקים סביבתיים, משפר את מראה העור סביב העיניים, מבהיר מיידית ומפחית נפיחות.

עיניים שלי קרם עיניים ל prevage. יח"צ,
עיניים שלי קרם עיניים ל prevage/יח"צ

שימו שמן

אין מוצר מפנק יותר משמן איכותי לפנים, Bio-Oil, מותג בינלאומי לטיפוח העור המחזיק במחקרים קליניים מסביב לעולם, משיק את ביו-אויל טבעי שמן לטיפוח העור המכיל 100% רכיבים טבעיים. המותג האהוב המתמחה בטיפול בריכוך צלקות ובסימני מתיחה ומתאים לשימוש גם בהריון מהשליש הראשון, משיק מוצר בגרסה טבעית המכילה 14 שמנים טבעיים ביניהם: קמומיל, לבנדר, רוזמרין, קלנדולה ופטצ'ולי.

ביו-אויל שמן טבעי מסייע בשיפור המראה של שינויים בגוון העור, מסייע בהחלקה ובהידוק של מראה עור בוגר בפנים ובגוף ועוזר לשמר את הלחות בעור. להשיג ברשתות הפארם.

שימו שמן ביו אויל שמן טיפוח. יח"צ,
שימו שמן ביו אויל שמן טיפוח/יח"צ

הבסטי שלי

חשבתן שמותג Bestie ייתן ליום הליפסטיק הבינלאומי לחלוף בלי להשיק סדרת טינטים חדשה בצבעי קיץ? ממש לא, לכבוד היום המשמעותי, נוחתת סדרת הטינטים החדשה של Bestie בסופר-פארם עם גוני קיץ שזכו לשמות מחייבים, כתמתם בשם RIDE OR DIE ואדמדמם בשם SOULMATE , המצטרפים למגוון הקיים בגוני ורוד, ובכך משלימים סדרת צבעים טבעיים המעניקים ללחיים והשפתיים אפקט שזוף, ללא חשיפה לשמש.

לכבוד היום הגדול הם מוצעים במחיר מיוחד. טרנד הטינטים כבש מזמן את הביוטריות בעולם, וההוא מאסט בכל תיק איפור, למי שפספסה, מדובר בנוזל המשמש כסומק או שפתון שמניחים על השפתיים או הלחיים והאף. להשיג בסניפי ואתר סופר-פארם אונליין.

הבסטי שלי סדרת הטינטים שנוחתת בסופר פארם. יח"צ,
הבסטי שלי סדרת הטינטים שנוחתת בסופר פארם/יח"צ

חתום בנשיקה

ולכבוד יום הליפסטיק הבינלאומי צריך להכין את השפתיים, מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק קרם שפתיים קולגן פברילי המצטרף לסדרה פורצת הדרך Remicronized המבוססת על טכנולוגיית Deep Skin Technology tm.

קרם השפתיים Remicronized החדשני, משלב שתי טכנולוגיות פורצות דרך ומבוססות על מחקר מדעי. הקרם מכיל: קולגן פברילי החודר לעור, חומצה היאלורונית ממוזערת, תשלובת חומצות אמינו מותאמות לאזור השפתיים, דיפלמיטואיל הידרוקסיפרולין - חומצת אמינו ייחודית בעלת פעילות נוגדת חמצון המותאמת לשפתיים.

החומצה מסייעת בשמירה על גמישות סיבי הקולגן, מעלה את רמת הלחות, הגמישות והמוצקות בשפתיים. אומגה 3 ממקור צמחי לשמירה על הגמישות, הלחות והברק של השפתיים. התועלות: ריכוך העור, טשטוש קמטוטים באזור השפתיים, העלאת רמת הלחות, העלאת הנפח ומיצוק העור, שיקום העור והגמשתו, תחושת רעננות, ללא יובש וללא צריבות. לרכישה דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים.

מטפחים את השפתיים קרם שפתיים של חוה זינגבוים. יח"צ,
מטפחים את השפתיים. קרם שפתיים של חוה זינגבוים/יח"צ

ארזתם לבד?

עידן הנסיעות עם מזוודת טרולי, הוליד מציאות חדשה בה צריך לקחת פחות, הנה שתי חברות שהשכילו להשיק מארזי טיפוח מיוחדים. מותג הטיפוח הטבעי ecoLove משיק את ecotravel-מארז TOGO הכולל 3 מוצרי טיפוח מהקולקציה הסגולה של המותג: שמפו ומסכה לשיער יבש וצבוע וסבון גוף לעור יבש.

המוצרים מבוססים על תמציות אורגניות מאוכמניות, ענבים ולבנדר, מועשרים בוויטמינים ומינרלים חיוניים המוצרים ארוזים באריזה קומפקטית שאפשר לקחת לכל מקום בתיק או בטרולי. המוצרים המוקטנים מגיעים בשפורפרת 100 מ"ל עשויה מקנה סוכר-מקור טבעי ומתחדש. להשיג ברשתות הטבע.

מותג הקלין ביוטי LAVIDO משיק מארז של 5 מוצרי טיפוח טבעיים לפנים ולגוף בניחוח פצ'ולי וניל: קרם לילה עם חומצה היאלורונית בנוסחה ייעודית לשעות הלילה המעשירה את העור בשמן זרעי רימון, ברגמוט וזרעי ליים אורגניים וחומצה היאלורונית, מתאים לעור רגיל עד יבש; קרם ידיים ארומתרפי בתוספת חומצה היאלורונית;

סבון גוף ארומתרפי המשלב שמני פטצולי ווניל אורגניים; אלכוג'ל לחיטוי הידיים הגייני של כפות הידיים בשפורפרת ייחודית ונוחה לשימוש, מועשר בשמנים אורגניים מזינים כמו: שמן חוחובה אנטי בקטריאלי, שמן לבנדר מזין, מרגיע ומחטא טבעי המכיל 70% אלכוהול איכותי ללא גלוטן; תחליב פנים לניקוי ולהסרת איפור עם מים הידרוסוליים המופקים מצמחים אורגניים טהורים עם ויטמין A שמקורו בגזר ומיצוי רימון, הפועלים כנוגדי חמצון המגנים על העור. להשיג בחנויות מותג LAVIDO ובאתר

נוסעים ומטפחים ערכות נסיעה ל'לבידו' ול'אקו לאב'. יח"צ,
נוסעים ומטפחים ערכות נסיעה ל'לבידו' ול'אקו לאב'/יח"צ

פועלים בראש טוב

המודעות לקיימות לא פסחה על מותג השיער הבינלאומי Indola שמשיק את ACT NOW - סדרת מוצרים חדשנית וריחנית על בסיס טבעי באריזה ממוחזרת הדואגת לשמירה על איכות הסביבה.

מדובר בסדרת מוצרים פורצת דרך שפותחה תוך שימת דגש על צרכי היום יום בתחום טיפול טיפוח שיקום ועיצוב השיער, הפורמולות פותחו בעזרת רכיבים חדשים בעלי יכולת ביצועית גבוהה ותוצאות מושלמות, וכלל המוצרים בסדרה אינם מכילים: סולפטים / סיליקונים /פראבנים / שמנים מינרליים או תוספי צבע. 97% אריזה ממוחזרת שניתנת למחזור פעמים נוספות באופן מלא, עם רכיבים טבעיים וטבעוניים ידידותיים לסביבה. להשיג במספרות המורשות ובאתר אינדולה.

פועלים בראש טוב act now של אינדולה. יח"צ חו"ל,
פועלים בראש טוב act now של אינדולה/יח"צ חו"ל

מושחתים (לא) נמאסתם!

רשת ההמבורגרים יומנגס, המזוהה עם קו קולינרי מושחת במיוחד, פתחה את המסעדה השישית של הרשת בכפר יונה בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים, עיצוב עתידני של האדריכל מרקו סברה, אווירה שונה מכל מה שהכרתם ורובוטים שמביאים את האוכל לשולחן, הפכו את המסעדה להצלחה מסחררת באזור ולא רק.

במטבח המתוחכם יושמו טכניקות בישול מתקדמות, כחלק מהקדמה הטכנולוגית של המסעדה, לצוות המלצרים הצטרפו רובוטים שמביאים מנות, מפיות וסכו"ם לשולחן, ומחזירים את הכלים המלוכלכים למטבח, מה שחוסך עבודה מיותרת מהמלצרים, ומסייע להם להתמקד בחוויית הלקוח ונתינת שירות צמודה וטובה יותר.

את המטבח המתוחכם תכנן מעצב המטבחים ג'קי דבח ויש בו טכניקות בישול מתקדמות, לרבות: סו-וויד, עישון חם, עישון קר, Slow Cooker ועוד, בזכות אלה, המסעדה מציעה תפריט ייחודי למקום עם מנות קולינרית בהשראת מדינות שונות בעולם.

הצוות הקולינרי של הרשת יצא למסע במהלכו ביקר במגוון מדינות שהיוו השראה לתפריט שכולל מנות המבורגר חדשות ולראשונה גם קטגורית תפריטי אלכוהול וקינוחים לא שגרתיים שיביאו בשורה לענף. במסעדה מוצג Main You - ממשק טכנולוגי חדשני לאינטראקציה ישירה עם הלקוחות המאפשר להם להיות שותף מרכזי ופעיל בקבלת החלטות אודות מנות חדשות שיכנסו לתפריט.

הפלטפורמה תשודר בלייב על גבי מסך של 98 אינץ' ותאפשר לכל סועד להציע מנה חדשה, להצביע להצעה שהועלתה ולצפות בלייב בהצעות השונות. אחת לחודש המנה שתקבל את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, תזכה להיכנס לתפריט. רשת יומנגס, בבעלות האחים גל וטל בכר, מהווה ובצדק את אחד השחקנים המשמעותיים בישראל בענף המסעדנות.

ארוחת שחיתות ביומנגס. יח"צ,
ארוחת שחיתות ביומנגס/יח"צ

אקסטרה פיצה

מחפשים דרך לשדרג את חווית האירוח בלי לעבוד קשה? רשת דומינוס מוסיפה לקולקציית הפיצות שלה את פיצה EXTRA שנולדה בערבות ההשקה המוצלחת של הפיצה הסיצליאנית.

ברשת דומינו'ס פיצה החליטו להרחיב את תפריט הפיצות עם פיצה חדשה המציעה שילוב אולטימטיבי בין בצק, גבינה ורוטב. הפיצה זכתה לשם "פיצה EXTRA" ובצדק, כדי להצדיק את מעמדה, היא שודרגה לגודל 16 אינץ' לעומת משפחתית שגודלה 14' אינץ, האקסטרה הוא גם השילוב בין פיצה דקה, אקסטרה גבינה וגם שני מטבלים טעימים ומפנקים המגיעים עם הפיצה: דיפ איולי שיפקה ודיפ פסטו משובח. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

פיצה פצצה פיצה אקסטרה של דומינו'ס. דן פרץ,
פיצה פצצה פיצה אקסטרה של דומינו'ס/דן פרץ

לעוף על הגלידה

רשת הגלידריות וניליה, וחברת התעופה אל-על, יוצאות בשת"פ שתעופו עליו, השקת Dream Cream - טעם חדש במהדורה מוגבלת של גלידת סורבה שוקולד איכותי עם פצפוצי אורז.

גלידת Dream Cream היא גלידה טבעונית ואינה מכילה אגוזים, כדי להתאים למגוון לקוחות רחב ככל הניתן. הגלידה תוצע בכל סניפי וניליה (למעט סניפי הקונספט) החל מהיום.

במסגרת השת"פ, יוגרלו זוג כרטיסי טיסה ב"אל על" לאירופה, יחולקו שוברי מתנה לגלידה ללקוחות אל על, ויתקיימו פעילויות נוספות במהלך יולי-אוגוסט. השמים הם לא הגבול.

לעוף על הגלידה וניליה × אל על. שירן שי כהן,
לעוף על הגלידה וניליה ואל על/שירן שי כהן

אוטופיה פנומנלית

ביונסה וענקית הספורט adidas משיקות דרופ נוסף לקולקציה לקולקצייתadidas x IVYTOPIA המאופיינת בצבעים נועזים וגזרות ייחודיות.

הפריטים עוצבו בהשראת יציאת העולם מבידוד לחופש המלווה באופטימיות וביצירתיות ובהשראת החלל והגלקסיה. העיצוב מתמקד ברעיון של בידוד מהעולם החיצון.

את קמפיין השקת הקולקציה מובילה הטופ מודל הבינלאומית אירינה שייק לצד יוצרי תוכן נוספים, אשר כמו בשאר הקמפיינים נבחרו בקפידה על-ידי ביונסה. בקולקציה נעליים ואביזרים בשלל סגנונות, כאשר לראשונה ניתן למצוא לבוש קייצי לצד חורפי בשונה מדרופים קודמים.

בין הפריטים הבולטים: בגדי ים בשלל גזרות, שמלה מבד רשת בעיטורי פרחים, טייצ'ים ספורטיביים וחליפה עם מכנסי שורטס וקפוצ'ון. בגזרת הנעליים IVP-STAN SMITH מקבלת עיצוב מיוחד ואייקוני עם סוליה צהובה, SAVAGE TRAIL המקבל ביטוי עיצובי משלו עם סוליה מוגבהת וספורטיבית בשילוב רשת זמש ועור.

כחלק מהשקת הקולקציה, משיקה 'אדידס ישראל' את מועדון החברים Adi-Club באפליקציה, באתר הסחר ובחנויות הרשת, המאפשר גישה למוצרי פרימיום של המותג והרשמה מוקדמת למהדורות מיוחדות. הקולקציה במהדורה מוגבלת, היא מיועדת לנשים ולגברים ושולטים בה צבעי כסף, אוף וויט, חאקי וצהוב לצד הדפסים פרחוניים. להשיג: בחנויות נבחרות ובאתר המותג.

אוטופיה פנומנלית קולקציית ivy לאדידס. יח"צ,
אוטופיה פנומנלית קולקציית ivy לאדידס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully