וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האופנה RESERVED משיק חנות, קולקציית קפסולה וקמפיין

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 13:01

מותג האופנה RESERVED מגיע לראשונה לתל אביב פותח סניף דגל בקניון TLV (הרביעי של הרשת בישראל), בהשקעה הנאמדת ב 4 מיליון שקל. קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ-20 חנויות של המותג בארץ. במקביל, השיק המותג את קולקציית הקיץ

חנות ריזרברד חדשה בתל אביב. ליעוז כהן,
חנות ריזרברד החדשה בקניון TLV בתל אביב/ליעוז כהן

קמפיין וקולקציית קפסולה לרגל הפתיחה

המותג הבינלאומי RESERVED פתח את סניפו הרביעי בישראל. אחרי קניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים ומתחם מיי בייבי בירכא, מצטרף הסניף החדש בקניון TLV בתל אביב. הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-500 מ"ר וימוקם בקומת הכניסה של הקניון.

לרגל הפתיחה יערוך המותג בישראל קמפיין בהשקעה של מיליון שקל. הקמפיין כולל שלטי חוצות בעיר תל אביב, פעילות דיגיטל רחבה, פעילות משפיענים ומובילי דעה וכן קד"מ בשבוע הפתיחה הכולל שקיות בד ממותגות בכל רכישה ושירותי סטיילינג ללקוחות ביום הפתיחה.

החנות החדשה מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה שפותח ע"י צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP וכולל בין הייתר חנות רחבה המעוצבת עפ"י קולקציות ומשלבת רהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.

זהו סניף שלישי שייפתח במתכונת אופנת נשים בלבד (סניף גבעתיים כולל גם אופנת ילדים) כאשר קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ-20 חנויות של המותג בארץ, שטח כל חנות יעמוד על 700 מ"ר.

החנות החדשה של המותג RESERVED מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן: קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי וכו ובטווח מידות רחב (36 - 46).

ריזרבד מחיר חצאית 180 שקל. יח"צ חו"ל,
ריזרבד מחיר חצאית 180 שקל/יח"צ חו"ל

"כניסת המותג לתל אביב מסמנת צמחיה והתפתחות"

המותג ריזרבד מביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון.

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לעיר תל אביב מסמנת מגמה זו של צמחיה והתפתחות".

לרגל פתיחת הסניף החדש תגיע לישראל קולקציית הקפסולה High Summer, המשווקת רק ב 4 מדינות בעולם,: לונדון, מינכן, דובאי ובישראל - בסניף הדגל החדש בקניון TLV בתל אביב.

הקולקציה הססגונית כוללת בין היתר: שמלות, חצאיות, בגדי גוף, עליוניות, מערכות ספורטיביות ועוד, בצבעוניות ססגונית משמחתת ובגזרות עדכניות ומפתיעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
0410t-47x -ריזרבד מכנסיים 160 שקל. יח"צ חו"ל,
0410t-47x -ריזרבד מכנסיים 160 שקל/יח"צ חו"ל

לצעירות ונשים, מבוקר ועד ערב

הקולקציה מתאפיינת בפריטי אופנה לצעירות ונשים שעוברים בקלות מבוקר עד ערב, טרנד לבוש ספורטיבי המשלב בהשראות מתחילת המילניום. חיבור בין פריטים קרובים לגוף, גזרות המחולקות בעזרת סרטים, תיפורים, חתכים ופרטים קטנים. זוהי קולקציה בהשראת פסטיבלי הקיץ המוזיקליים הקוראת לחבר בין סגנונות מקוריים ונועזים, לשלב את האלמנטים בדרכים מסקרנות ומגוונות לצד נוחות.

קולקציית High Summer משלבת מגוון צבעים ססגוניים: מירוק ניאון, דרך ורוד עז, כחול אנרגטי, ועד סגול בהיר עדין

הקולקציה מורכבת משמלות מידי מרושתות עם כתפיות כפולות או עם שרוולים קצרים, שמלות ארוכות עם מחשוף קשור או מחשוף מכווץ, חצאיות מיני בגזרת טרפז, עליוניות עם רצועות קצרות ועד גזרת קרדיגן ומערכת ספורטיבית בבד קטיפה טרנינג בגווני וורוד מטאלי.

מחירי הקולקציה נעים בטווח של: 90-180 שקל. להשיג בסניף ריזרבד החדש בקניוןTLV ובאתר: https://reserved-il.com/

9411s-99x ריזרבד שמלה 140 שקל. יח"צ חו"ל,
9411s-99x ריזרבד שמלה 140 שקל/יח"צ חו"ל

500 חנויות ברחבי העולם

למותג RESERVED כ-500 חנויות ברחבי העולם והוא נחשב למותג אופנה מוביל. המותג בבעלות קבוצת LPP, שלה 5 רשתות קמעונאיות שונות ומעל 1700 חנויות בעולם ב- 40 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט , מילנו ותל אביב.

קבוצת H&O הינה מקבוצות האופנה הגדולות בישראל מאז 1994. הקבוצה מעסיקה מעל עובדים ומפעילה כ- 76 חנויות בישראל במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully