וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לביה"ס עם YOLO: קולקציה חדשה, אתר וחנויות משודרגות

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 15:01

YOLO, רשת המתנות והציוד לבית הספר, משיקה את קולקציית "חזרה לבית הספר 2022" ובעיתוי לא רע בכלל, רגע לפני החזרה לבית הספר, מושק גם אתר חדש. לקראת שנה"ל הקרובה מוצג גם שת"פ להפריה הדדית: את מוצריה ניתן יהיה להשיג גם במחלקה יעודית בסניפי ואתר "אופיס דיפו"

הילדים של yolo בקמפיין חזרה לבית הספר. יח"צ,
הילדים של yolo בקמפיין חזרה לבית הספר/יח"צ

YOLO - רשת המתנות והציוד לבית הספר - משיקה את קולקציית "חזרה לבית הספר 2022" עם מגוון מוצרים עשיר ובמהדורות מוגבלות לשנת הלימודים הקרובה, בשורות חדשות וטרנדיות לילקוט של הילדים בכל גיל, מהגן דרך כיתה א' ובי"ס יסודי ועד התיכון.

לראשונה לקראת שנה"ל הקרובה, ניתן יהיה להשיג את מוצרי YOLO גם במחלקה יעודית בתוך רשת חנויות ואתר "אופיס דיפו"

מהנהלת המותג נמסר: "הילדים, לקוחות YOLO, כמו גם הוריהם מתאהבים בדרך כלל בקולקציה ספציפית ודורשים לרכוש את כולה - במלואה. השנה הקפדנו שלכל קולקציה תהייה אדפטציה מוצרית בכל מחלקה ומחלקה: מהילקוט, הקלמרים וכלי הכתיבה, דרך מוצרי הנייר - מחברות ויומנים ועד בקבוקי שתייה, תיקי אוכל. כך שכל ילד יוכל להרכיב לו את סדרת החלומות. כמובן שחשוב תמיד לדעת שב-YOLO העיצובים בלעדיים לנו ומגיעים במהדורות מוגבלות בלבד".

קופסת מחקים חד קרן קשת בענן 16 שקל. סטודיו yolo,
קופסת מחקים חד קרן קשת בענן 16 שקל/סטודיו yolo

בעיתוי לא רע ואולי מתוזמן - גם אתר

בנוסף, בעיתוי לא רע בכלל, ורגע לפני החזרה לבית הספר, המותג משיק אתר חדש: "במשך שנה בנינו אתר חדש והנה הוא כאן. האתר החדש הוא בשורה חשובה שבראש ובראשונה נותנת ללקוחות חווית קניות משודרגת, כייפית ושמה את המוצרים הצבעוניים שלנו שוב בפרונט".

ואם לא די בכך, רשת החנויות עברה מתיחת פנים ויזואלית, עם שדרוג ניראות לחלק מחנויות, כאשר סבב שיפוצים מיועד לחנויות ותיקות נוספות בחודשים הקרובים.

כשמדובר במוצרים והקולקציות המוצעות ברשת YOLO, תוכלו למצוא הקיץ את קולקציית BACK TO SCHOOL 2022 בעשרות חנויות אופיס דיפו ברחבי הארץ. מדובר במעל 30 חנויות YOLO בתוך חנויות אופיס דיפו בשת"פ ראשון מסוגו עבור הרשת שתקבל באמצעות מהלך זה, פריסה ארצית רחבה.

קולקציית SCHOOL 2022 של yolo כוללת בין היתר את המוצרים המובילים האלו:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יולו תיק יוניקורן חצי שקוף. יח"צ,
קולקציית back to school, יולו/יח"צ

ילקוטי XBAG

ילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי, מיועד לכיתות נמוכות. תיק קל גב עם מערכת גב אורתופדית בעלת פטנט ייחודי המיוצר מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד. התיק בעל תא מתרחב להרחבת התאים, רוכסנים עמידים בשחיקה בשילוב ראשי רוכסן לשימוש מרובה.

תא אוכל מחומר מבודד וקל לניקוי, מחזירי אור סביב הילקוט, כיסי צד גדולים לבקבוקי שתייה וכיסוי גשם. לכל תיק אפשרות לחיבור עגלה, כותפות מאווררות למניעת הזעה - תחתית קשיחה מחוברת לגב הילקוט לחלוקת משקל נכונה ויציבות התיק כאשר מונח על הרצפה. אחריות למשך שנה וכמובן כולם בעיצובים בלעדיים של YOLO במהדורה מוגבלת והשנה יש מגוון של 10עיצובים לעומת שנים קודמות!

המחיר: 289 שקל. תוספת מחיר לעגלה: 99 שקל

תיקי xbag לכיתות היסודי 289 שקל. יח"צ yolo,
תיקי xbag לכיתות היסודי 289 שקל/יח"צ yolo

תיקי גן

תיקי הגן המגניבים שלנו עם סטייל שובב וכיפי במגוון הדפסים וצבעים משגעים והכי חשוב: מגיעים עם תא נוסף ומקום לבקבוק מים כמו שההורים מבקשים! השנה, הצטרף דגם נוסף לחבורה עם תא חיצוני גדול משמעותית ורוכסן שמלווה את התיק מצד אל צד לנוחות מרבית ולתפעול עצמאי של ילדי הגן.

גם תיקי הגן מעוצבים לפי סדרות קיץ 2022 ויכולים להוות מוצר משלים לתיקים הגדולים עבור ימים קצרים, טיולים או פעילות אחה"צ. המחיר: 89 שקל

תיקי גן של המותג yolo. יח"צ,
תיקי גן של המותג yolo/יח"צ

קולקציית אמצע

קולקציה המיועדת לילדי היסודי עד החטיבה, עם מגוון מוצרים בעיצובים טרנדיים שנבדקו לאורך השנה על ידי קבוצות מיקוד וקיבלו אדפטציות בהתאם לבקשת הילדים.

קולקציית הטאי דאי האהובה ממשיכה להוביל שנה נוספת עם חידוש קל בהדפס והרחבה של מגוון המוצרים, לצד קולקציית הדפס זמן נוזלי בגוונים סגולים וקולקציית סופת ברקים, קולקציית גרפיטי לחצות את כל הגבולות.

תיק 2 ב-1 גרפיטי 219 שקל. סטודיו yolo,
תיק 2 ב-1 גרפיטי 219 שקל/סטודיו yolo

הקולקציות הבוגרות

גם השנה ממשיכים את הפנייה אל קהל הבוגרות והבוגרים עם מבחר של קולקציות עבור בני הנוער. קולור בלוק אפור, לצד קולקציה צבאית מהממת, פריטים בהדפס שמן נוזלי סופר טרנדי וקולקציית מרווה בצבע ירוק בהיר ומשגע.

כל אחד מהילקוטים במראה זרוק אמנם אך מגיע עם גב תומך ותא יעודי למחשב נייד, מקום לבקבוק שתייה ותא קדמי קטן לכל מה שבאמת חשוב. בשביל השלמת הלוק, לכל תיק גם קלמרים תואמים, יומנים, בקבוקים, כלי כתיבה ועוד.

תיק it girl תורכיז 159 שקל. סטודיו yolo,
תיק it girl תורכיז 159 שקל/סטודיו yolo

קלמרים

קלמרי משחק הם גולת הכותרת של החידושים בקולקציה: קלמרים עם גלגל אמת או חובה, ספינר פופאיט נשלף, מחשבון גיימינג נשלף ומשחק לודו נוסטלגי שמגיע עם כלי משחק בתוך הקלמר למשחק מהנה בהפסקה או אחר הצהריים .

קלמרי רטרו שיק, ממש כמו פעם עם מחשבון נשלף ומקומות מסתור לכלי כתיבה, אף פעם לא ברור לנו מי מתרגש מהם יותר ההורים או הילדים, בכל מקרה הם תמיד הצלחה מסחררת והשנה בעיצובים מטריפים במיוחד. שדרוג השנה לקלמרי הרטרו הוא סוג חדש של קלמר עם חלון שקוף מעוצב, הם קלים יותר מקלמרי הרטרו ולכן גם זולים יותר.

והקלמר הכי אהוב ב-YOLO, רך אך מובנה, עם 2 תאים שיכולים להכיל עולם ומלואו של כלי כתיבה במגוון מטורף של עיצובים, כדי שכל אחד יבחר את מה שהוא הכי אוהב ומתחבר.

קלמרי רטרו עם מחשבון נשלף 65 שקל. סטודיו yolo,
קלמרי רטרו עם מחשבון נשלף 65 שקל/סטודיו yolo

בקבוקים

קטגוריה מוצלחת שממשיכה ומתרחבת כל השנה ולא רק בתקופת החזרה לבית הספר, החידושים ל-2022 הם במגוון הגדול של הבקבוקים, בסוגי הגדלים (בקבוק מיני של 350 מ"ל לעומת בקבוקי ליטר) ובתוספת של קש מובנה לבקבוקים התרמיים.

גם השנה תהיה סדרת מדבקות המיועדות לבקבוקים התרמיים כך שכל אחד ואחת יוכלו לשדרג את הבקבוק שלהם לפי טעמם האישי!

בקבוק יולו בעיצוב אינדיגו 79 שקל. סטודיו yolo,
בקבוק יולו בעיצוב אינדיגו 79 שקל/סטודיו yolo

תיקי אוכל

המוצר האהוב ביותר בקטגוריית תיקי האוכל הוא מוצר בגודל אידיאלי עם שכבה פנימית תרמית לשמירה על המזון טרי, רענן וטעים.

תיק אוכל קומותיים - השדרוג של תיק האוכל, מגיע עם קומה נוספת לאחסון נוסף לימים ארוכים יותר של בית הספר, לחוגים של אחה"צ, כשיוצאים לטיולים או נסיעות מיוחדות

קופסת האוכל שלי - קופסה חדשה ב-YOLO, קשיחה ומחולקת ל-,3 מגיעה עם סט סכו"ם בתא נפרד וצבעים מושלמים!

קופסאות אוכל רטרן - עשויות פח, הכי רטרו מגניב וכייפי. יכולות להיות גם כלי אחסון לכל דבר

תיקי אוכל שקית - השנה גם עם ורסיה עם ידית ב-2 עיצובים לבקשת הקהל

קופסת אוכל עגולה - מתרחבת מסיליקון, לילדים שכל כך אוהבים פיתות

תיקי אוכל רטרו 69 שקל. סטודיו yolo,
תיקי אוכל רטרו 69 שקל/סטודיו yolo

טווח מחירים YOLO חזרה לבית הספר

תיקים וילקוטים: 89-279 שקל

מחקים, דבקים, מחדדים: 5-19 שקל

מספריים, סרגלים: 9-12 שקל

עפרונות ומארזי עפרונות: 9-17 שקל

מארזי מחברות 19-35 שקל

יומנים: 29-49 שקל

מדבקות 12-15 שקל

בקבוקי שתייה: 59-89 שקל

קופסאות אוכל 45-89 שקל

קלמרים 25-109 שקל

ניתן להשיג את הקולקציה בכל אחד מ-16 סניפי הרשת ובאתר https://www.yoloshops.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully