וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית המדרסים Upstep מגייסת 4 מיליון דולר

27.7.2022 / 14:56

זה יהיה גיוס המונים השני של החברה. בגיוס המונים שערכה בשנת 2021 היא גייסה כ-2.5 מיליון דולר, ושברה שיא. המטרה: "המשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטימיזציה"

Upstep יוצאת בימים אלו לגיוס המונים של כ-4 מיליון דולר. זהו זו גיוס המונים שני של החברה, כשבשנת 2021 גייסה -2.5 מיליון דולר , ושברה שיא בקטגוריה בישראל. מהלך זה מתבצע בעקבות הרחבת הפעילות של Upstep בשנת 2021 בארה"ב, בגידול של כ-100% בהיקף המכירות לעומת שנת 2020.

לימור כץ, מנכ"לית חברת Upstep: "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטימיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם. החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף".

אביעד רז, אורן רז, לימור כץ. Upstep,
אביעד רז, אורן רז, לימור כץ/Upstep

היקף המכירות של Upstep בארה"ב בשנת 2021 עמד על למעלה מ-34,000 זוגות מדרסים והצפי ב-2022 הוא להגדיל בכ-100% את היקף המכירות. חברת UPSTEP הקימה לאחרונה מערך BIG DATA של למעלה מ- 200,000 כפות רגליים של לקוחות בארה"ב, ומתכוונת להמשיך ולהרחיב את מערך BIG DATA למאוד אלפים רבים נוספים. לאחרונה הקימה ההחברה מרכז לוגיסטי 2 בארה"ב (הראשון בניו ג'רזי) בנוואדה בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully