וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיקים להיות פראיירים: ההסתדרות נגד יוקר המחיה

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 15:55

בהמשך להודעת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בדבר חרם צרכנים על חברות שיעלו את מחירי מוצריהן, פרסמה כעת ההסתדרות הודעה למאות אלפי חבריה, ובה דף הנחיות שמסביר מה המותגים שהתייקרו וכיצד ניתן לבחור תחליפים כדי להוזיל את סל הקניות

דף הנחיות של ההסתדרות למלחמה ביוקר המחיה. דוברות ההסתדרות,
דף ההנחיות של ההסתדרות. המלחמה ביוקר המחיה עולה מדרגה/דוברות ההסתדרות

בהמשך להודעת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מאתמול בנוגע לחרם צרכנים על חברות הענק שלוקחות חלק בהעלאת מחירי מוצרים, פרסמה היום ההסתדרות דף הנחיות לציבור שמסביר מה הם המותגים שהתייקרו, וקריאה לצרוך מוצרים חלופיים שמחיריהם נותרו ללא שינוי.

ההודעה היא המשך המאבק של ההסתדרות ביוקר המחיה, והיא נשלחה לכ-800 אלף חברי ההסתדרות במיילים ובמסרונים. המהלך מגיע כחלק מקמפיין תקשורתי תחת הכותרת "מפסיקים להיות פראיירים. קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", שמטרתו להבהיר לציבור שלכל אחד ואחת יש את הכוח להשפיע על הורדת יוקר המחיה בדמות רכישה של תחליפים זולים יותר למוצרים שהתייקרו.

ארנון בר דוד בוועידת ההסתדרות. דוברות ההסתדרות,
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. רתם את הארגון שבראשו הוא עומד לאחד המאבקים בלהוטים בשיח הציבורי בישראל/דוברות ההסתדרות

יתרה מזאת.בימים הקרובים ייצאו אנשי ההסתדרות אל מרכזי הקניות ברחבי הארץ ואל הסופרמרקטים, שם יחלקו חומרי הסברה לקהל הרחב - כיצד אפשר להוזיל את סל הקניות.

לא ברור עדיין האם בהסתדרות מתכוונים לנקוט בצעדים נוספים, אך נדמה כי כבר מזמן לא התגייס ארגון כה גדול למאבק כלכלי שאינו נוגע ישירות לייצוג עובדים אלא לאחד הנושאים הלוהטים ביותר בשיח הציבורי בישראל, כך שסביר להניח שלמהלך יהיו גם מתנגדים מקרב תעשיינים וסוחרים, שחלק ניכר מעובדיהם מאוגדים בהסתדרות.

ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, אמר: "הרוח הגבית, אותה אני מקבל מרבים מאזרחי ישראל, רק מחזקת אותי ואת המהלך שאותו אני מוביל. ההסתדרות תשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותה על מנת לבלום את יוקר המחיה ולהחזיר את המחירים לרמה סבירה", כך סיכם יו"ר ההסתדרות.

ההסתדרות הודיעה כי היא תמשיך ותעדכן בנוגע לפעולות במסגרת המהלך לבלימת יוקר המחיה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully