וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איך אתה מעדיף את האפליקציה שלך? הפי האוור עם גלאסבוקס

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 14:12

הכירו את גלאסבוקס שמתמחה בניתוח חוויית משתמש כדי להתאים לו אישית את חוויית הגלישה באתר או השימוש באפליקציה. קפצנו להפי-האוור השבועית שלהם במשרדים בקריית אריה, ופגשנו אנשים מאושרים בסביבת העבודה שלהם

גלאסבוקס 2. ראובן קסטרו
גלאסבוקס. מימין: ניצן סלמי, גיא שבורון, עדי רוזנפריד/ראובן קסטרו

מה עושים: גלאסבוקס (Glassbox) מספקת פתרונות לניתוח חוויית משתמש בערוצים הדיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל) כדי למקסם את חוויות המשתמש ולייעל ולשפר השירות.

ניתוח הנתונים מאפשר להבין את התנהגות המשתמש ולהתאים אליו את האתר או האפליקציה. למשל, אם הוא קונה באתר ונוטש את סל הקניות באמצע התהליך, הפלטפורמה של גלאסבוקס תבין מה גרם לו להפסיק את הקניה, לזהות את הכשל בתהליך, לתקן ולייעל אותו.

משתתפים:

גיא שבורון, בן 49, נשוי + 3, גר בכפר סבא. תפקיד: Senior Director R&D, עובד חודשיים בחברה.

ניצן סלמי, בת 24, רווקה, גרה בפתח תקווה. תפקיד: Global Sourcing Specialist, שבעה חודשים בחברה.

עדי רוזנפריד, נשוי + 1, בן 35, גר ברמת גן. תפקיד: Solutions Architect and Support Team Lead, חמש וחצי שנים בחברה.

גלאסבוקס 3. ראובן קסטרו
אז מה סגרנו אחרי הצהרים - פינג פונג או מציאות וירטואלית?/ראובן קסטרו

לוקיישן: המשרד של גלאסבוקס ממוקמים בקריית אריה, שדרות רוטשילד של ההי טק בפ"ת, אליו מגיעים 150 העובדים בישראל, מתוך כ- 400 ברחבי העולם. המרצפות אפורות ומול דלפק הקבלה יש פינת ישיבה עם כורסאות בצבע אפור עכבר וכריות וורודות, ולצידן, על מדפים מוצגים פרסים בהם זכתה החברה במהלך השנים.

כולם עובדים באופן ספייס גדול עם פינות זולה בצבעי אפור - ורוד - כחול, למי שצריך לתפוס קצת מנוחה ולשחרר את הגב. יש חדרי ישיבות בכל הגדלים, ממאוד גדולים עד לחדרים אינטימיים עם שתי כורסאות. מי שמרגיש שהוא חייב לפרוק אנרגיה יכול לשחק פינג פונג או לשחק במציאות וירטואליות.

הפסקת קפה: חדר האוכל נמצא לא רחוק מהכניסה ויש בו ספסלי דיינר מעץ, עם כרית כחולה, שמסודרים גב אל גב. גוון העץ שולט גם במטבח ועל האי הגדול יש צנצנות עם עוגיות עבאדי, בייגלה וחטיף תמרים בטעמים. מתחתיו יש מגירת חטיפים עמוסה עם תפוצ'יפס, במבה, ביסלי, דוריטוס ונאצ'וס.

בזו שלידה חטיפי פיטנס, קרקרים בטעמים, קורנפלקס רגיל, שוקולד ודבש, וגרנולה.
על השיש יש מכונת קפה עם קפסולות, אחת מהן, בצבע כחול בהיר, מיועדת לקפה קר ונחשבת ללהיט במשרד. יש מכונת סודה וכמה בקבוקי ויטמנצ'יק שנמזגים לקנקים, ונגמרים בקצב גבוה. במקרר הראשון יש את כל סוגי החלב שאפשר להעלות על הדעת, קולקציה מרשימה הכוללת שיבולת שועל, סויה עם סוכר, בלי סוכר, חלב אורז, חלב להקצפה, חלב ללא לקטוז וחלב אורז.

במקרר השני, שהדלת שלו מכוסה בתמונות מגנטים מאירועי החברה, יש קוטג' בטעמים, גבינות מכל מיני סוגים, פירות, גזר מיני, מלפפונים קטנים ועגבניות שרי שאפשר לחטוף כשמתחשק. יש גם גבנ"צ, יוגורטים חלקים ועם פירות ובמקפיא בן אנג ג'ריס, גלידוניות והלהיט - במבה נוגט קפואה. בבוקר אין פריסה מסודרת, כל אחד לוקח מה שהוא אוהב וכל צוות אוכל יחד. אותו הדבר בצהריים, רק עם הזמנות מבחוץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גלאסבוקס 4. ראובן קסטרו
חבר'ה, לא לשכוח - הקפסולה הכחולה היא רק לקפה קר!/ראובן קסטרו

CV: לניצן אין היסטוריה טכנולוגית מפוארת, אלא רקע הומאני של מגמת מדעי החברה וג"ג בתיכון ושאיפה להיות מורה, גננת, פסיכולוגית או יועצת חינוכית, מקצוע של אחד על אחד, פחות או יותר מה שהיא עושה היום במחלקת ה - HR. בגלל ניתוח שעברה לפני הגיוס, התנדבה לשירות צבאי כפעילת ת"ש ואז עברה להיות רל"שית של סא"ל בשלישות בצאלים והייתה חיילת מצטיינת.

שבוע אחרי השחרור התחילה לעבוד בחנות בגדים, כעבור כמה חודשים הפכה לאחראית משמרת ותוך שנה כבר ניהלה את החנות והתחילה ללמוד תואר ראשון במדעי ההתנהגות. באיזשהו שלב החליטה לעשות שינוי והתקבלה לגלאסבוקס למשרת גיוס עובדים והיא עובדת במשרה מלאה ולומדת במקביל.

"התחלתי בלי ידע וללא נסיון", אומרת ניצן, "אבל החברה נתנה לי קורסים שעזרו לי לפתח את יכולות שלי. אני עושה אאוטסורסינג, חיפוש ברשתות ובלינקדאין לפיה משרה והמיומנויות שאנחנו מחפשים. אני מפלטרת את החיפוש על פי חברות, טייטלים, מאתרת את האנשים המתאימים ומעבירה למערכת שלנו, עושה את הפניה הראשונה למועמדים המתאימים ואת הריאיון הטלפוני ומפנה למגייסת".

המחשב אירח חברה לעדי, בן יחיד להוריו, מגיל שלוש. סבא שלו, שהיה מורה, קיבל IBM דור 1 מהעבודה והוא נמשך אליו מהרגע הראשון. במשך חמש השנים הבאות ההורים שלו הוציאו לא מעט כסף על תיקונים, אבל בגיל שמונה, הוא כבר פירק והרכיב מחשב לבד, מה שסלל לו את הדרך לעשות תיקונים כטכנאי מחשבים ולהרוויח כסף.

בתיכון הוא הגביר מחשבים וגויס ל - 8200 לצוות שעוסק במוניטורינג, תחזוקה ובקרה שוטפת של כל המערכת של היחידה, מה שקרוי מודיעין מבצעי של 24/7.

אחרי שירות קבע של חצי שנה, הוא טס למרכז אמריקה וכשחזר התחיל ללמוד מדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה, אבל מהר מאוד הבין שלא יוכל לעמוד בזה ביחד עם עבודה המשרה מלאה. העובדה הראשונה שלו בהיי טק היתה ב"קורליקס", שהתעסקה במקסום ביצועים באלגוטרייד, משם עבר לחברת "אמן מחשבים" ולחברות אחרות שהשתמשו ביכולות ובניסיון שצבר בתחום המוניטורינג וב- 2016, הוא אומר, מצא את עצמו בגלאסבוקס.

"הגעתי בעקבות מישהו שעבד פה. היינו 13 עובדים ואני כיהנתי ככולבויניק, כשהגעתי למשרדים אמרו לי 'תפוס מקלדת ותן בראש', אז נתתי. עשיתי תפקידים של הדרכה, לווי תהליך מכירה, ליווי לקוחות, והיום אני מנהל צוות תמיכה של שישה עובדים".

כשמלאו לו עשר, עברה משפחתו של גיא מפתח תקווה לקניה ושם קיבל את ה"קומודור 64", המחשב הראשון שלו. איכשהו נפל לידיו ספרון של שפת בייסיק והוא למד לבד איך מתכנתים. כשחזרו לארץ הוא למד במגמת מחשבים ועיבוד נתונים אינטרנטי, וכשהתעסק בצבא התגייס ליחידה קרבית וחתם שנה וחצי קבע.

אחרי הטיול בחו"ל התחיל ללמוד מדעי מחשב בתיכון, תואר שסיים אחרי שש שנים ארוכות, ובמקביל עבד בחברת "IFN", שם עבד שמונה שנים ובתפקיד האחרון היה מנהל פיתוח. משם עבר ל"אפקון", אחר כך ל"לוגי'ק" וכשהיא נסגרה המשיך ל"אלביט" ו"גל אור". איכשהו התגלגלו קורות החיים שלו לגלאסבוקס וכבר בראיון הראשון הרגיש שהוא בבית. היום הוא מנהל פיתוח של כמה צוותים, בעיקר בחו"ל, ומתרכז בשיפור תהליכים ושיטות עבודה.

גלאסבוקס 5. ראובן קסטרו
רמת הדיסטאנס שואפת לאפס/ראובן קסטרו

בשביל הנשמה: גיא הוא סקיפר מתחיל, מרתוניסט וטריאתלט שפרש לאחרונה מתחרויות. בשבוע הבא יטוס עם המשפחה ושלושת הילדים לקנדה, לטיול לפני שהבכור מתגייס. אשתו של עדי היא גננת לחינוך מיוחד, והיא מדריכה אותו איך להכניס את הבן שלהם לענייני הטכנולוגיה, בגיל שבו הוא נכנס לשם, וכבר יש לו רובוט מלגו.

ניצן רקדה פלמנקו במשך שבע שנים בילדות ונסעה מאילת לתל אביב, כדי להופיע במרכז סוזן דלאל. דווקא כשעברה למרכז הארץ הפסיקה ואת הקסטנייטות והמניפה החליפה בנעליים גבוהות ותרמיל טיולים.

ערך מוסף: ברזי ראמן לא תמצאו כאן וגם לא פסלים קינטיים, אבל אנושיות יש כאן ובכמויות. "רמת הדיסטנס אצלנו שואפת לאפס", אומר עדי, "כל אחד יכול לדבר עם המייסדים מתי שהוא רוצה, הכל מאוד פתוח, והקרבה הזאת התגברה בקורונה".

העובדים קיבלו הביתה עמדה עבודה מושקעת, חלות ויין לימי שישי, השתתפו בשיעורי ספורט, יוגה וזומבה בזום וכדור דיסקו לפני המסיבה הווירטואלית אליה התכוננו במשך חמישה שבועות, עם טיזרים בקופסא שפתחו כל שבוע. אם עובד נדבק, הוא מקבל הביתה משהו מותאם אישית שישמח אותו, למשל משלוח מהמסעדה שהוא הכי אוהב.

בכל יום חמישי יש האפי אוור שמוקדש לאיוונט כלשהו, לעיתים מופרך: יום הג'אנק פוד העולמי, יום השוקולד, ויום העצמאות הגאורגי שמילא את המשרד בחצ'פורי ודומיו. את מסיבת "פתיחת 2022" חגגו יחד בכל השלוחות בעולם והעובדים בישראל צפו במעין תכנית אירוח שהרימו במיוחד לאירוע והופעה של להקת הבית.

התרומה לחברה היא ערך עליון וגלאסבוקס תורמת לעמותת "סאן רייז" שנותנת מענה הוליסטי לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. גיא: "כשהגעתי לחברה הציעו לי לתרום את מענק החתימה לעמותה שאנחנו בוחרים, שזה מדהים בעיני. אני תרמתי ל'נט"ל' וזה ריגש אותי מאוד".

"מוציאים אותנו לכנסים", מוסיפה ניצן, "וב- HR יצאנו ליום גיבוש עם ארוחת בוקר ביפו ואחר כך הלכנו יחד לספא יפני". עדי נסע במיוחד לארה"ב כדי לגבש את הצוות שלו שם ולקח אותם ליום גיבוש בקרטינג, אותו הוא מגדיר "נחשונית פלוס פלוס".

גלאסבוקס 7. ראובן קסטרו
אז איפה אתם ביום הג'אנק-פוד העולמי?/ראובן קסטרו

מה לובשים: גיא התרגל להגיע לעבודה עם חולצה מכופתרת והוא עדיין דבק בלוק המהוגן. ניצן מספרת שדווקא שעבדה בחנות הבגדים, התלבשה קז'ואל והיום יש לא מעט ימים שהיא דופקת הופעה מתוקתקת.
מאיפה עובדים: באים בין פעמיים לשלוש בשבוע למשרד, כפוף להחלטת המנהל.

שכר: גיא אומר שהשכר תחרותי, יש תכנית מניות ובונוסים, הכל כפוף לחוזה האישי. ניצן, שמגייסת עובדים, מסבירה שבחברה מעריכים כמה ישלמו לעובד תוך כדי תהליך הגיוס ובהתאם למה שקורה בשוק, "אני אישית לא מתעסקת עם השכר של העובדים, אלא המגייסת".

מה הלאה: לעדי, הוותיק בחבורה, אין שום עניין להמשיך הלאה. "כל יום בחברה הזאת הוא תענוג. החופשיות, חוסר הדיסטאנס, השקיפות של ההנהלה, כל זה מאפשר לנו ללמוד ולגעת בתחומים שלכאורה אנחנו לא אמורים להתעסק בהם. אם אתה נכנס למשהו ונותן מעצמך, אין דבר כזה שלא יקשיבו למה שיש לך להגיד". ניצן שואפת ללמוד להתקדם וגיא, עם הפז"ם הכי קצר, רוצה לתרום את התרומה הכי משמעותית שהוא יכול, זו המטרה שלו.

גלאסבוקס 7. ראובן קסטרו
"כל יום בחברה הוא תענוג"/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully