וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום עשור כמנכ"ל בניין ודיור - תמיר מירן מונה ל- Chief Revenue של Booya Digital

28.7.2022 / 10:32

סוכנות הדיגיטל ל-B2B מינתה את תמיר מירן לתפקיד CRO. מירן בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, כיהן בתפקידי שיווק מגוונים במסגרתם ליווה תהליכי אוטומציה רחבי היקף

תמיר מירן. Booya Digital,
תמיר מירן/Booya Digital

Booya Digital, מחברות הB2B המובילות בישראל, מינתה את תמיר מירן לתפקיד CRO. מירן (44, נשוי + 3), החל את דרכו בתחום השיווק כמנהל השיווק ואירועי הספורט של רדבול בישראל. לאחר מכן כיהן כמנהל השיווק והפיתוח העסקי של עכבר העיר אונליין מקבוצת הארץ, והיה ממקימי האתר. בהמשך, מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של כלל אתרי הקבוצה והיה מעורב בפרויקטים אסטרטגיים של הקבוצה.

בשנת 2011 מונה מירן לתפקיד מנכ"ל בניין דיור, עוד כשהיה ממותג BVD תחת קבוצת דפי זהב. במשך כעשור הוביל תהליכי אוטומציה שיווקית פורצי דרך בכל מחלקות הארגון, כאשר הניסיון שצבר מלווה אותו כעת לתפקידו הנוכחי ב- Booya Digital. מירן כאמור יכהן כ- Chief Revenue Officer של החברה, ינהל את תהליכי המכירה בחברה תוך בניית תהליכי שיווק חדשניים.

מירן מביא איתו למינוי הנוכחי יכולות מרשימות בבניית צוותי עבודה איכותיים וניסיון רב בליווי תהליכים דיגיטליים פנים ארגוניים. עם כניסתו לתפקיד הוא מציין: "אני תמיד מחפש את הדבר החדשני הבא. סיימתי מעל 11 שנים בבניין ודיור, במקום שהיה ותמיד יישאר בית עבורי. היום עם הפנים קדימה לאתגר שמאוד מרגש אותי בהיבט של יכולות חדשניות, מצפה להפשיל שרוולים וקדימה לעבודה".

חברת Booya Digital מתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית ללקוחות עסקיים הכוללים פתרונות מקצה לקצה בבניית מערכת שיווק ומכירות רבת עוצמה. עם ניסיון וידע עשיר המשלב כלי מחקר ופיתוח לצד יכולות להוציא לפועל פרויקטים שמייצרים הזדמנויות עסקיות איכותיות לחברות מובילות כמו: אלביט, כתר פלסטיק, קבוצת זריחה ועוד רשימה ארוכה של חברות טכנולוגיה וסטארטאפים.

משה אלזרה, מנכ"ל ובעלים משותף של Booya Digital: "הרומן שלנו עם תמיר החל לפני למעלה מעשור עוד כשהוא כיהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ה"ארץ" ואנחנו היינו בצד הספק. כמו בסיפורי האגדות, כבר אז ידענו שנעשה דברים יחד, רק לא ידענו מה ואיך, והיום המעגל נסגר. אנחנו ממש מתרגשים לצאת למסע המשותף הזה יחד, תמיר הוא אחד המומחים בארץ בעולמות בניית מסעות לקוח ואחד המוכשרים שבהם עם הבנה עמוקה של תהליכים אסטרטגיים ובניית תהליכי שיווק ומכירה מבוססי אוטומציה. תמיר הוא חוליה מרכזית בבניית צוות המומחים שלנו ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית בדרך להגשמת החזון של סוכנות דיגיטל שיווק ומכירות B2B".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully