וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ZONE משלהם: המועדון משיק ארנק ארגוני לקהילת ההייטק

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 16:52

הייטקזון, מועדון הצרכנות של הייטקיסטים בישראל, משיק את ZONE, ארנק ארגוני היברידי לקהילת ההייטק. מדובר בפלטפורמת תשלום המאפשרת לחברות ההייטק להטמיע את תקציבי הרווח שלהן כיתרת זכות בכרטיס אשראי של העובד לשימושו החופשי בהתאם למדיניות גמישה שתקבע ע"י המעסיקים

ארנק דיגיטלי. ShutterStock
משלמים בכרטיס אשראי עם הטבות הרווחה של שהטמיע המעסיק, ZONE/ShutterStock

המעסיק מטמיע את הזכאות בכרטיס האשראי של העובד

הייטקזון, מועדון הצרכנות של הייטקיסטים בישראל, המונה למעלה מ- 300 אלף חברי מועדון, ואחד ממועדוני הצרכנות הגדולים, עולה בקמפיין חדש בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות תחת המסר "הצטרפו ל-ZONE וכך תוכלו לממש את כל הטבות הארגון מכל מקום שתרצו, כולל מסעדות".

לפני כחודש, הושק ZONE כפיילוט ועם הצלחתו, הוא נחשף כיום החוצה כארנק ארגוני היברידי לאנשי הייטק בישראל. מדובר בפלטפורמת תשלום שפותחה על ידי הייטקזון, המאפשרת לחברות ההייטק להטמיע את תקציבי הרווח שלהן כיתרת זכות בכרטיס אשראי של העובד.

בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למעסיקים לקבוע מדיניות זכאות גמישה לגבי השימוש בקטגוריה כלשהי, בבתי עסק מסוימים, לתחום ימים או שעות פעילות וכדומה.

סרטון הפרסומת לארנק הארגוני ההיברידי ZONE

"משנים את כללי המשחק ואת המפה העסקית"

עלילת הפרסומת מתרחשת באופן ספייס בחברת הייטק ומציגה באמצעות דיאלוג שנון והומוריסטי לצלילי השיר "מה אני רוצה" של אלה לי את חני, מנהלת ה- Employed experience שפותרת לרני, ההייטקיסט את כל ההתלבטויות: איפה לאכול, להתאמן, לנפוש, ללמוד והכל באמצעות ה- zone - הארנק הארגוני להייטק, בלחיצת כפתור מהנייד.

ספי פלס, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית השיווק של החברה: "אחרי 13 שנים מאז הקמת המועדון במסגרתם יצרנו אלפי מהלכי שיווק שונים, בחרנו בפעם הראשונה לעלות בקמפיין פרסום חוצה ערוצי מדיה בתקציב גבוה הכולל גם קמפיין טלוויזיוני".

פלס מוסיף כי: "המהלך של השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE, הוא אבן דרך בפעילות המועדון ואנו צופים כי ישנה את כללי המשחק ואת המפה העסקית, זאת מאחר ומדובר בבשורה אמיתית לעובדי הייטק ולחברות עצמן. במחקר מקדים שביצענו בקרב עובדי ההייטק הודגש לנו כמה וכמה פעמים הצורך בחופש הבחירה במגוון תחומים ובעיקר בתחום ההסעדה".

"zone מאפשר לעובדי הייטק להזמין ולאכול בכל המסעדות בישראל כולל כאלו שלא מכבדות תן ביס / סיבוס ואף מביא מהפכה אמיתית לתחום ההסעדה, מאחר והתחייבנו למסעדנים לחתוך את העמלות המשולמות כיום ב50%. סרט הפרסומת ממחיש עד כמה הארנק הדיגיטלי הוא פתרון פשוט ביום יום ומשתלם לכל עובד ועובדת בהייטק", מסכם פלס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הילה פרידמן גל פולק וספי פלס. מיכה לובוטון,
הילה פרידמן גל פולק וספי פלס/מיכה לובוטון

ארנק ארגוני המאפשר ניהול חכם של הטבות הרווחה

התכונות ההיברידיות של הארנק מאפשרות לעובד לשלם גם עבור עסקאות שממומנות על ידי המעסיק, ולשלם מכרטיסו האישי על יתרות שחורגות מתקציב המעסיק באותו בית עסק או קטגוריה.

העובד יכול גם לשייך את כרטיס ZONE שלו לפלטפורמות הארנק של אפל וגוגל ולבצע את הרכישה באמצעותן: הכרטיס החכם יידע לזהות בכל עסקה האם לחייב בגינה את המעסיק, את חשבונו הפרטי של העובד, או שילוב של שניהם. ZONE - הוא ארנק ארגוני המאפשר ניהול חכם של כל הטבות הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully