וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיקים לספור ג'יגה! wecom חושפת: מהפכה בתחום הסלולר

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 20:05

חברת הסלולר wecom משיקה מהפכה בתחום התקשורת הסלולרית ומציעה חבילה חודשית עם גלישה נצחית (ללא הגבלה) גם בארץ וגם בחו"ל במחיר קבוע של 49.90 שקל. הבשורה היא שתוכלו להפסיק לספור ג'יגה או לחשב מתי החבילה האחרונה שרכשתם לשיחות וגלישה בחו"ל עומדת להסתיים

אנה זק ל- WECOM. רפי דלויה,
קמפיין בהובלת אנה זק ילווה את ההשקה של WECOM/רפי דלויה

תפסיקו לספור ג'יגה - מה זה בכלל ג'יגה?

בשורה מהפכנית משמעותית לצרכני הסלולר (שהם בעצם כולנו) שמשלבים טיסות לחו"ל יותר מפעם בשנה ורוכשים חבילות סלולר לתקופת השהייה (שהם בעצם 70% מאיתנו).

זוכרים שהיינו משלמים על שימוש בסלולר לפי דקות שיחה? יודעים במציאות של היום אנחנו משלמים לפי תשלום חודשי קבוע אך כשטסים לחו"ל אנחנו רוכשים בנוסף לזה חבילות לשיחות וגלישה בתשלום נפרד ומשלמים בסופו של דבר בהתאם להיקף הג'יגה שניצלנו? אז זהו.... WECOM מבטיחה ש"נגמרה החגיגה".

את החשיפה פתחה חברת הסלולר עם ההבטחה שאנחנו יכולים להפסיק לספור ג'יגה (שגם ככה, רובנו הגדול לא באמת מבין מה זה אומר), להפחית את הדאגה לגבי מתי תסתיים החבילה ולהסיר את החשש שמא חשבון הסלולר שיגיע אחרי חופשה, יעלה בערך כמו החופשה עצמה.

אנה זק לחברת הסלולר wecom. שי תמיר,
אנה זק, הפרזנטורית של חברת הסלולר wecom, תפסיקו לספור ג'יגה/שי תמיר

בהמשך לרפורמת הסלולר שהוביל משה כחלון

חבילות הסלולר לחו"ל שנרכשות עם מגבלת ג'יגה או לחילופין ללא מגבלה אך המחיר שלהם בהתאם, תקפות לחודש ימים מיום הפעלתן. בנוסף, על מנת להפעיל "חבילת חו"ל", יש ליצור קשר עם חברת הסלולר, או לחילופין לבצע את הפעולה באופן דיגיטלי ועצמאי אך עדיין דורש מכם זמן והתעסקות.

לצורך העניין, רכשתם חבילה בת 15 ג'יגה אבל השתמשתם רק ב- 2 ג'יגה מתוכם במהלך החופשה? היתרה לא תישמר לכם לחופשה הבאה, אלה תימחק כלא הייתה בתום חודש מיום כניסתה לתוקף.

החלופה האחרת לשמירה "עודף" הג'יגה שנותר לכם ולא ניצלתם, היא לרכוש כרטיס סים בינלאומי אותו יש להכניס אל תוך המכשיר, מה שהופך את ההתעסקות למסורבלת יותר, המספר שלכם לא נשמר תוך כדי השימוש ונתונים רבים לא זמינים לכם בזמן ההחלפה.

הבשורה הצרכנית שחשפה הבוקר חברת הסלולר WECOM מציעה פתרון לבעיות האלו. לראשונה מאז מהפכת הסלולר המפורסמת שהתרחשה בשנת 2012 עם כניסתה לתוקף של רפורמת הסלולר ההיסטורית שהוביל משה כחלון, לא הייתה עוד מהפכה כזו משמעותית, כאמור, במיוחד עבור מי שנוהג לשלב שהייה בחו"ל יותר מפעם בשנה ונוהג לרכוש חבילת חו"ל בנוסף לתשלום החודשי הקבוע לחברת הסלולר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנה זק לחברת הסלולר wecom. שי תמיר,
אחרי הרפורמה באה המהפכה, אנה זק ל-wecom/שי תמיר

"חבילת גלישה נצחית" - מה זה אומר?

WECOM מציעה חבילת סלולר אחת, שמקנה ללקוחות: שיחות, הודעות, "גלישה נצחית" כלומר גלישה לא מוגבלת בארץ ובחו"ל, וכל זה, במחיר חודשי קבוע של 49.90 שקל. נציין כי הדגש הוא לא על המחיר החודשי, כי כמו שניתן להבין מיד, קיימות בשוק זולות ממנה, אלא בחבילות חו"ל שנוהגים לרכוש בנוסף למחיר הקבוע.

ומה עוד משתלם חוץ מהתשלום? העובדה שזה קורה באופן אוטומטי... אם אתם טסים אתם לא צריכים לעדכן אף אחד או להפעיל ביוזמתכם את האפשרות לגלישה, זה קורה פשוט מעצמו. נחתתם בפריז? הרשת מתעדכנת ומאפשרת לכם שימוש חופשי מבלי שתעשו כל פעולה מיוזמתכם.

את ההשקה ילווה קמפיין פרסומי בכיכובה של אנה זק, שיעלה בשבוע הקרוב.

אסף עופר, מנכ"ל wecom: "אני שמח להציג היום ללקוחותינו את השלב הבא במהפכת הסלולר! לראשונה בישראל, wecom מאפשרת ללקוחותיה להצטרף לחבילה המשתלמת ביותר שמאפשרת גלישה נצחית גם בארץ וגם בחו"ל, במחיר קבוע. עבור משפחות ועסקים, מדובר בחיסכון של אלפי שקלים בשנה, בנוסף לשקט הנפשי שהגלישה לא תסתיים ולפני החופשה, אין צורך לזכור להצטרף לחבילת גלישה לפני הטיסה".

אסף עופר מנכל wecom אנה זק ואסף אביב משנה למנכל wecom. רפי דלויה,
אסף עופר מנכ"ל wecom עם הפרזנטורית אנה זק ואסף אביב, משנה למנכ"ל wecom/רפי דלויה

המסלולים הקבועים מוצעים במחיר השקה

חבילות ההשקה שיוצעו ללקוחות כל החברות החל משבוע הבא, מתאריך ה-1.8, יכללו את המסלולים הבאים לבחירת הלקוח:

חבילת גלישה נצחית בישראל - בעלות של 39.90 שקל לחודש (חבילה זהה במסגרת דור 5 תעלה לכם 49.90 שקל)

חבילת גלישה נצחית בישראל ובחו"ל - בעלות של 49.90 שקל לחודש (חבילה זהה במסגרת דור 5 תעלה לכם 59.90 שקל)

4 החבילות הנ"ל, מוצעות במחיר השקה ולזמן מוגבל. לאחר מכן, מבטיחה wecom להמשיך לשווק ללקוחותיה חבילות גלישה נצחית גם בארץ וגם בחו"ל, במחירים אטרקטיביים.

"הגלישה הנצחית" שמציעה החברה תקפה ב-120 מדינות (מי שלא כלולה במסגרת ההסכם היא לא מדינת יעד אליה טסים הישראלים בדרך כלל)

עוד בדיקה שעשינו לגבי שיחות בחו"ל - הגלישה אומנם אינה מוגבלת אבל כל דקה שיחה בחו"ל תעלה לכם 79 אג' (ברוב המדינות שבהסכם)

ההצטרפות לחבילות החדשות יפתחו לרכישה באתר החברה או במוקד השירות החל מה-1.8.22

להצטרפות או לקבלת פרטים נוספים תוכלו להיכנס לאתר החברה: https://we-com.co.il/he/ או לחייג למוקד השירות בטלפון 0051*.

יריב לרנר יור דירקטוריון wecom אסף עופר מנכל wecom. רפי דלויה,
יריב לרנר יו"ר דירקטוריון wecom ואסף עופר, מנכ"ל wecom/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully