וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילוי זוגי בט"ו באב מבלי לפשוט רגל? קבלו הצעות עד 500 שקל

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 13:01

יוקר המחיה הפך להיות הנושא המרכזי בשיח הציבורי, כולנו מדברים על זה, כולנו מרגישים את זה וכולנו מקווים שהמחירים ירדו. עם זאת ולמרות המצב, יש דברים שלא נרצה לוותר עליהם, כמו הנאות זוגיות בימים מיוחדים שמציינים את האהבה - קבלו הצעות לבילוי זוגי בתקציב הגיוני

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
בילוי זוגי מבלי לפשוט את הרגל: מצאנו רעיונות לבילוי עד 500 שקל./ShutterStock

יוקר המחיה לא דוחה אהבה

קופסה של הפתעות

מחקר שערכה חברת OH MY BOX מוכיח כי מרבית הזוגות לא משקיעים יותר מ-500 שקל בחודש על בילויים זוגיים, אך בו זמנית 90% מהזוגות מעידים כי זקוקים לעוד זמן זוגי. אז לקראת ט"ו באב, אספנו רעיונות מקוריים לדייטים זוגיים בפחות מ-500 שקל.

מנתוני הסקר שערכה OH MY BOX ניראה כי 61% מהזוגות אוהבים דייטים מפתיעים ועל כן היא יצרה מגוון רחב של קופסאות דייטים מפתיעות שיוצרות ערב זוגי מיוחד ובלתי נשכח.

הקופסאות כוללות משחקי זוגיות, טריווית אהבה, רולטת נשיקות, שמן עיסוי ועוד. מחיר הקופסא נע בין 210-320 שקל. ניראה שערב כזה יעורר מחדש את התשוקה ואת הניצוצות שאולי נעלמו עם הזמן.

oh my box 4-min. יח"צ,
oh my box, קופסאות הפתעה לדייטים לא צפויים. המחיר: 210-320 שקל/יח"צ

עוד מאותו הקונספט, נוצר בחיבור של החברה ליקבי כרמל, יחד הם מציעים את קופסת "מונלייט" לחוויה זוגית שוברת שגרה

הרעיון הוא, שאין כמו יין טוב כדי ליהנות מדייט זוגי אינטימי, בפיקניק בחוף הים, או אפילו בבית על הספה. אז כדי להעצים את אותם רגעים, משיק היקב את סדרת היינות החדשה CARMEL MOONLIGHT. קופסת מונלייט כוללת: בקבוק מונלייט לבן, משחק זוגיות, טריווית אהבה, משחק אמת או חובה, כרטיסי גירוד "איך יסתיים הערב?", רולטת נשיקות, שמן עיסוי של zohar ועוד.

הקופסא תהיה זמינה לרכישה למשך חודש, בין התאריכים 7.8-7.9.2022 במחיר: 340 שקל.

ניתן להשיג באתר : https://ohmybox.co.il/product/moonlight-box המציע אפשרות משלוח חינמי ומהיר בכל הארץ.

מארז טו באב של יקבי כרמל ו oh my box. איל קרן,
מארז ט"ו באב של יקבי כרמל ו oh my box/איל קרן

היצירה מחברת

יצירה משותפת תמיד מחברת בין אנשים ואפילו מייצרת זיכרונות. אפליקציית המתנות, BUYME מציעה דייט מהציורים: PlaintDate.

הדייט כולל הדרכת ציור זוגית של יצירת אומנות, בבר כיפי על כוס בירה ובאווירה משוחררת והכי חשוב, בסוף הערב תצאו עם ציור מהמם שלא יאמינו שאתם ציירתם.

המחיר לדייט זוגי הינו 260 שקל, וניתן לרכוש כרטיס לדייט באמצעות BUYME

paint date. אפרת חפץ,
paint date/אפרת חפץ

LOVE AT FIRST BITE

רשת הגלידריות הישראלית גולדה, משיקה מארז מתוק לט"ו באב במהדורה מיוחדת וזוגית.

מארז הספיישל הזוגי הכולל גולדת סמורס חדשה עם מרשמלו, שוקולד וקרקר מלוח, פחזניות RUBY בהשראת האהבה ומבחר קינוחי פטיסרי זוגיים ומפנקים של מותג הקינוחים PINK GOLDA.

כדי שיהיה לכם את הדייט המושלם בערב שכולו אהבה, גולדה הוסיפו למארז שאלון הכרות זוגי בנושאי מתוקים וקינוחים.

המחיר למארז: 99 שקל. זמין בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית וכן באפליקציה ובאתרי המשלוחים.

פינק גולדה לטו באב. גיל אבירם,
פינק גולדה לט"ו באב/גיל אבירם

לרכב לעבר השקיעה

חוויות מסוימות, מתויקות אצלנו בזיכרון ונשלפות ברגע של געגוע. כזו היא גם החוויה הזוגית הרומנטית

רכיבת סוסים זוגית עם נופים פסטורליים, השקט של הטבע, והשקיעה ברקע, היא פעילות מושלמת לערב רומנטי. הזדמנות לזמן איכות אמיתי, רוצים טיפ? את הטלפון תשאירו מאחור ותיהנו מהרגע. רכיבה רומנטית זוגית תוכלו למצוא לא מעט ברחבי הרשת ובכל אזור בארץ שקרוב לכם, מצאנו לא מעט כאלו אבל הנה פרטים לאחת מהן:

רכיבה רומנטית זוגית פרטית למשך שעה בחוף הים הקסום של חוף דור, לצד איים ומפרצים עוצרי נשימה.
רק אתם, מלווים עם מדריך מקצועי ללא רוכבים נוספים, בנופים הקסומים של חוף דור. אין צורך בניסיון וידע קודם. הרכיבה על סוסים מאולפים ומיומנים. משך הרכיבה שעה בכל יום מ-9 בבוקר עד שקיעה.

המחיר: 450 שקל לרכיבה זוגית. ניתן להשיג בחוות דור. להזמנות - 054-3544-325

חוות דור, רכיבה רומנטית זוגית. התוך האתר הרשמי של חוות דור,
חוות דור, רכיבה רומנטית זוגית. המחיר:450 שקל/התוך האתר הרשמי של חוות דור

המגע מקרב

אין כמו עיסוי לחיבור אינטימי ופיזי בין אוהבים. באתר GROO מצאנו חבילות עיסוי שיכולות להתאים למסגרת התקציב שקבענו והנה אחת מהן:

במלון B ברדיצ'בסקי תל אביב, תיהנו מעיסוי לבחירה 50 דקות לכל אחד, כוס קאווה לכל אחד, ופינת קפה חופשית עם כיבוד קל. הזדמנות מעולה להירגע ביחד, להנות מזמן פרטי ורומנטי שהוא רק שלכם ולהרגיש רגועים, נינוחים ומלאי אהבה.

המחיר לחבילת עיסוי זוגית: 479 שקל . לינק לרכישה

חבילת ספא במלון ברידיצ'בסקי. באדיבות GROO,
חבילת ספא במלון ברידיצ'בסקי/באדיבות GROO

אפשר גם בבית

אין דרך טוב יותר לומר "אכפת לי ממך" מאשר להעניק עיסוי נעים וחם לבן או בת הזוג שלך. עיסוי גוף, קרקפת או כפות רגליים, מה זה משנה? המגע הוא זה שיחבר.

מותג הטיפוח היקארי, מציע מסכת ספא שתעניק טיפול יוקרתי ומפנק לגוף ולנפש. המסכה מגיעה עם מכשיר עיסוי ארגונומי שנמצא בפקק הצנצנת וניתן להשתמש בו כדי לעזור להרגיע את בן/בת הזוג שלך ולהעניק תחושות נעימות של רוגע.

ניתן להשיג את המסכה במגוון ניחוחות שונים החל מניחוח שוקולד ועד לניחוח ורדים. אז תגיעו הביתה, תעשו אמבטיה טובה והכינו את עצמכם לערב מרגיע ומפנק.

מחיר השקה: 350 שקל. ניתן להשיג דרך אתר החברה

היקארי 1. יח"צ,
היקארי/יח"צ

IT MUST BE LOVE

yes PLANET (יס פלאנט), רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, מזמינה את קהל האוהבים לחגוג את יום האהבה יום ה', 11.8 במתחמי ה-VIP המפנקים של יס פלאנט ברחבי הארץ, לאירוע חגיגי במיוחד.

במסגרת חגיגות יום האהבה, בנוסף לארוחת הערב החלבית המוגשת ב-VIP ומזנון הקולנוע ללא הגבלה, תתווסף עמדת קוקטיילים מפנקת ושתי מנות ספיישל חגיגיות: בורגר פורטובלו מעושן לצד צ'יפס וטבעות בצל פריכות ובליווי רטבים, וכן עמדה מתוקה של וופל בלגי בניחוח וניל, קצפת, סלט פירות קייצי, שוקולד חלב, שוקולד לבן, שבבי עוגיות אוראו וגלידת וניל.

מחיר: 328 שקל לזוג. ההשתתפות בפעילות כלולה במחיר הכרטיס לסרט במתחמי ה-VIP, לינק לרכישה: https://www.yesplanet.co.il/static/iw/il//offers

יס פלאנט - כורסאות vip. יח"צ,
יס פלאנט - כורסאות vip, חוויית צפייה לזוג בט"ו באב כוללת ארוחה חלבית וקוקטיילים, 328 שקל/יח"צ

שיכורים מיין

חוויה קצת אחרת, ממנה תצאו שיכורים מיין, מציע בבר הטייסטינג רום.

במרתף היין המעוצב שממוקם בשרונה תעברו חוויה זוגית רומנטית שכוללת כרטיס כניסה לעולם היין (בשווי 200 שקל) ופלטת גבינות המיוצרות במחלבת בוטיק מקומית.

המחיר הכולל עבור הבילוי הרומנטי הוא 250 שקל לזוג בין התאריכים 7-11 באוגוסט החל מהשעה 17:00.

הבר מציע חווית בילוי ייחודית של שתיית יינות משובחים שמתאימה מאד לכאלו שעוד לא גילו מהו היין המועדף עליהם ורוצים להתנסות במגוון רחב של יינות כשרים מהארץ ומהעולם ממגוון יקבים שונים. בין היקבים שניתן למצוא: שילה, פסגות, טפרברג, לוריא, הר אודם, טוליפ, קסטל, יפו, תבור, פלם, דלתון, ירדן.

מקבלים כרטיס מגנטי, קוטפים גביע יין מהמתלים המיוחדים ומוזגים ממגוון היינות באופן עצמאי, מערכות מזיגה אוטומטיות וחדשניות המונעות מהיין להתחמצן לאחר שנפתח, בכל רגע נתון 32 יינות שונים ממתינים לטעימה, בחצי כוס או בכוס. להסבר והדרכה מוצע שירות סומלייה שעוזר לבחור את היין לפי סגנונות, טעמים, תחושות ואזורים גיאוגרפיים.

בנוסף, קינוח שרקחה במיוחד לט"ו באב השפית קונדיטורית נעה עינת קנולי סיציליאני: זוג רולים במילוי קרם שוקולד לבן עם פירות יער 48 שקל.

טייסטינג רום. שחף הבר,
טייסטינג רום/שחף הבר

לא חייבים הפקה מסובכת

לא תמיד צריך הפקה שלמה, לפעמים כל מה שצריך זה קצת תשומת לב ובילוי זוגי שכולל אלכוהול משובח, ארוחה טובה במסעדה רומנטית וקינוח מפנק - והנה לכם ערב זוגי מוצלח.

רשת ריבר תחגוג את ט"ו באב בארוחת אסיאתית זוגית שתוגש לאורך כל השבוע החל מ-7.8.2022. בתפריט שיוגש מהשעה 19:00 יכללו 5 מנות, ו-2 קוקטיילים.

תפריט ט"ו באב כולל: סלט לבחירה ממגוון הסלטים: סלט ריבר, סלט סום טאם, סלט בנג בנג, סלט עוף תאילנדי לבחירה - גולדן סיגר אונטריב מפורק, מחית גזר, צ'ילי, מיקרו אפונה, צנונית, על קרם תירס או נאמס ויאטנמי, דף אורז רשת במילוי עוף, גזר, שיטאקה על מצע של אייסברג, נענע, כוסברה ורוטב פונזו באן קריספי צ'יקן לחמניית באן, קריספי צ'יקן, חסה לליק, כרוב סגול, 2 רולים לבחירה ממבחר סושי ספיישל של ריבר, קינוח זוגי, 2 קוקטיילים לבחירה.

המחיר: 340 שקל לזוג.

טו באב בריבר. אסף קארלה,
טו באב בריבר, ארוחה זוגית בט"ו באב, 340 שקל./אסף קארלה

גם רשת 'מקסיקנה' מציעה ארוחה זוגית רומנטית הכוללת: טוטופוס גווקמולה + פלטה דה טאקוס מגש עם 3 זוגות טאקוס : פויו + ברבקואה + פסקאדו + קינוח אהבה קריספי פייטה פיסטוק ושוקולד לבן, שכבות של ג'נואז פטל וקרם וניל קטיפתי.

המחיר לארוחה זוגית: 190 שקל. אין שינויים במחירים הקבועים של התפריט ואין מינימום הזמנה. הזמנת מקומות מראש. הארוחה בתוקף החל מ 7.8 ועד 13.8.2022 ותוגש בסניפים : חולון, פ"ת, בוגרשוב ת"א ורחובות.

טו באב - רשת מקסיקנה. יח"צ,
ט"ו באב - רשת מקסיקנה, ארוחה זוגית ב-190 שקל/יח"צ

הצעות לארוחה זוגית בט"ו באב מצאנו המון. רק תבחרו את הסגנון שאתם אוהבים ותגללו ברחבי הרשת, כבר תגיעו להצעות שוות שתרצו לממש יחד.

לכו תאהבו, תתאהבו, תשקיעו באהובים שלכם ותהיו נאהבים לנצח - יום אהבה שמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully