וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנים לחברה ויומולדת: מור ממן חוגגת עם הנחה (27%) בגובה גילה

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 8:11

אשת העסקים מור ממן בעלת מותג האיפור והטיפוח מציינת 3 שנות פעילות לחברה יחד עם חגיגות יום ההולדת 27 שיתקיים בסוף החודש. לרגל החגיגות הכפולות והשקת מוצר (מסקרה מגנטית), קהל לקוחותיה ייהנו מהנחה גדולה כמספר שנותיה, 27% הנחה על כל האתר למשך הסופ"ש הקרוב בלבד

מור ממן מסקרה 169 שקל. עומרי לוי,
מור ממן מסקרה 169 שקל/עומרי לוי

27% הנחה, בהתאם לגילה

לכבוד חגיגות כפולות של 3 שנים לחברת האיפור והטיפוח ויום הולדתה של מור, מכריזה חברת "מור ממן" על חגיגת הנחות באתר בגובה גילה, 27% הנחה וזאת לצד השקת מוצר חדשה ומהפכני, מסקרה מגנטית.

ההנחה תהייה בתוקף בסופ"ש הקרוב בלבד, עד ה-1.8.22 באתר www.mormamancosmetics.com

המותג מור ממן הוקם בשנת 2019 על ידי אשת העסקים מור ממן מי שהייתה מלכת היופי של ישראל לשנת 2014. מור הקימה מותג איפור וטיפוח המבוסס על האהבה שלה לאידיאל היופי הטבעי, תחת המסר - Mor Maman - Honor Yourself. ממן מביאה את הטרנדים החמים של עולם הביוטי וטכנולוגיות בלעדיות שמיוצרות בישראל.

מסקרה של מור ממן 169 שקל. תומר באסל,
מסקרה של מור ממן 169 שקל/תומר באסל

מעבר להיותה אשת עסקים, מור ממן מתחזקת עמוד אינסטגרם על למעלה מ- 155K עוקבים בו היא מעבירה בעקביות מסרים של העצמה נשית, עצמאות כלכלית והגשת חלומות.

האתר המקוון של המותג שולח מידי יום, מאות משלוחים ללקוחות ברחבי הארץ, המותג נמכר בדיוטי פרי ב-2 נקודות מכירה בנתב"ג, באיחוד האמירויות ובארה"ב.

בשנת 2020, מור ממן הקימה חברה נוספת בתחום הטיפוח לתינוקות יחד עם שותפתה קורל קאופמן תחת השם "לה בבה פיור" (התינוק הטהור). חברת טיפוח לתינוקות, ילדים ואימהות ראשונה מסוגה בארץ. מוצר הדגל של החברה הוא הבושם המיועד מגיל אפס ואינו מכיל אלכוהול.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לה בבה פיור. אלכסי מאלב,
מותג התינוקות של מור ממן, לה בבה פיור/אלכסי מאלב

תהליך הפיתוח על המוצרים שנעשה בצרפת והמשיך בישראל היה מאוד ארוך, תוך סימן דגש על פורמולות מדויקות לעור התינוק, שעבר אישורים מסביב לעולם.

"היה לי חשוב להביא במותג הזה את המנטליות הצרפתית של חוויית הקנייה המפנקת המחברת בין אם לתינוק" כעת החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים בתחום הטיפוח באתר מקוון, www.le-bebe-pur.com

בשנת 2021 חברת "מור ממן" וחברת "לה בבה פיור" עשו יחד רווחים של למעלה

מ- 8 מיליון שקלים. כאשר עם תום שנת 2022 צופות 2 החברות להכפיל את הכנסותיהן בשל כניסה לפרויקטים נוספים עד תום השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully