וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

4.8.2022 / 0:06

-VP R&D בקבוצת קו מנחה, מנהלת לחטיבה הבינלאומית בדנשר, מנהלת חדשה למערך השיווק של אורקל בישראל. הרבה מינויים השבוע - בואו נתחיל

אלעד בר, בעל רקע של למעלה מ-20 שנה בתחום פיתוח התוכנה, מונה ל-VP R&D בקבוצת קו מנחה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פיתוח התוכנה והתשתיות הטכנולוגיות של הקבוצה, ויוביל את מחלקת הטכנולוגיה והפיתוח הטכנולוגי של החברות בקבוצה.

צח דרוקר מנכ"ל קו מנחה: "בימים אלה עוברת הקבוצה תהליך מואץ של גדילה והתפתחות. אנו מעמיקים אחיזתנו בשוק הקיים ומתאימים את מבנה החברה לדרישות השוק העתידיות תוך מתן דגש לעמוד השדרה של הקבוצה שהינו טכנולוגי במהותו. תהליך אסטרטגי זה, הכולל הכפלת כוח הפיתוח בקבוצה יושלם באמצעות אישיותו וניסיונו הרב של בר אשר יסייע בהובלת הקבוצה למול האתגרים החדשים".

בעשר השנים האחרונות עבד בר בתפקידי ניהול בכירים בתעשיית ה-FinTech ושימש בן השאר כ-Senior Director בצוות הפיתוח של פייוניר בעולמות הלקוח והאופרציה.

אלעד בר. קובי קואנקס, ד.ב. הפקות,
אלעד בר/קובי קואנקס, ד.ב. הפקות

קרן מושעי מונתה למנהלת החטיבה הבינלאומית של דנשר, חברת השיווק, הייצור, הייבוא, המסחר וההפצה הבולטות בישראל. היא מביאה עימה 20 שנות ניסיון בניהול והובלה של מותגים, בנייה והתווית אסטרטגיה עסקית ושיווקית, ניהול יחידות רווח והפסד ועוד. בתפקידה האחרון היתה מנהלת שיווק ופיתוח עסקי בחברת שסטוביץ' והובילה את פעילות מותגי הבית, מותגי הטואלטיקה הבילאומיים, ואת בניית מתודולוגיית הפיתוח העסקי של החברה.

במסגרת תפקידה כמנהלת החטיבה הבינלאומית של דנשר, קרן תוביל את כלל פעילויות המותגים הבינלאומיים של הארגון דוגמאת אנרג'ייזר, אדג', הבישום והטואלטיקה של מותגי הלייף סטייל אדידס ונאוטיקה ועוד, ותהיה אחראית לפיתוח העסקי של החטיבה והתווית האסטרטגיה למותגים השונים.

קרן מושעי: "אני נרגשת וגאה להצטרף לצוות ההנהלה של דנשר, ולהוביל את החטיבה הבינלאומית להצלחות ולהישגים משמעותיים הן באמצעות המותגים הקיימים והן באמצעות מותגים חדשים שיצטרפו לפורטפוליו החברה"

קרן מושעי. יחצ,
קרן מושעי/יחצ

מלי ביצור פרנס, מנכ"לית ובעלים קבוצת Tefen, תשמש דירקטורית ביצרנית הפלסטיק "זריחה"' וזאת לאחר ש Tefen רכשה את "זריחה" ביחד עם קרן קדמה.

במסגרת תפקידה מתכוונת ביצור פרנס לרתום את יכולותיה וניסיונה במטרה לסייע לזריחה בפעילותה העסקית. במקביל מלי תמשיך לשמש כמנכ"לית Tefen וכיו"ר המכון ליצור מתקדם של משרד הכלכלה.

מלי ביצור פרנס: "זוהי הפעם הראשונה בישראל שחברת ייעוץ רוכשת חברה בתעשייה ובכוונתה של Tefen לבצע בעתיד הקרוב מהלכים דומים ולהרחיב את פורטפוליו ההשקעות שלה. בשנים האחרונות התעשייה הישראלית מתמודדת באופן מרשים עם אתגרים מורכבים, ממשבר הקורונה ועד הבעיות בשרשרת האספקה העולמית ותחרות הולכת וגוברת. המטרה שלי היא לסייע לתעשייה לבצע את קפיצת המדרגה הנדרשת על מנת להתמודד עם האתגרים של המאה ה-21."

מלי ביצור פרנס. ענת קזולה,
מלי ביצור פרנס/ענת קזולה

ענקית התוכנה האמריקאית אורקל הודיעה כי היא ממנה את מיה טוטיאן מטוסביץ לנהל את כל מערך השיווק של החברה בישראל. טוטיאן מילאה שורה של תפקידים בכירים בשיווק בחברות תוכנה בתאגידים בינלאומיים. בתפקידה האחרון הובילה את השיווק הגלובלי של מוצרי הענן בדאסו סיסטמס, שם הובילה את שיווק מוצרי האון ליין של החברה.

טוטיאן החלה את דרכה המקצועית בבי אמ סי סופטוור כמנהלת שיווק איזורית במשך כשש שנים, לאחר מכן ניהלה את מערך השיווק של חטיבת האלקטרו - טלקום ב M3 בממשק מול תחום הסמיקונדקטור המקומי. בהמשך עברה לדאסו סיסטמס שם כיהנה במגוון תפקידים בתקופה של למעלה מעשר שנים, במהלכן ניהלה את פעילות השיווק של החברה כמנהלת שיווק איזורית לדרום מזרח אירופה ובמהלך חמש שנים האחרונות כיהנה בתפקיד ראש השיווק הגלובלי של כל מוצרי הענן של החברה.

מינויה של מיה ותחומי ההתמחות בהן צברה ניסיון וידע רב מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה אורקל בהובלת ערן פיינגבאום להתפתחות בעולמות הענן, הטכנולוגיה, החדשנות וכניסה לתחומי פעילות חדשים. אורקל מתמקדת כיום בטכנולוגיות מתקדמות בעולמות הסייבר והענן עבור התאמה מקסימלית לצרכים העסקיים תוך שמירה על הובלה בתחום האבטחה.

מיה בעלת תואר ראשון במדעי החברה מהאונברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מהמכללה למנהל. כניסתה של טוטיאן לתפקיד השיווק באורקל, ממצבת את אורקל כאחת החברות המובילות בארץ בשוויון מלא בין נשים וגברים בשדרת ההנהלה הבכירה.

מיה טוטיאן מטוסביץ, סמנכ"לית השיווק של אורקל מסרה: "אני נרגשת להצטרף לצוות המנצח של אורקל ישראל ולהצטרף למסע בהובלתו של המנכ"ל ערן פיינגבאום, לצד הנהלה חזקה ועובדים מאנשי מקצוע הטובים במשק. אני מאמינה שהסינרגיה בין הידע השיווקי והאנליטי שלי ביחד עם היכרות מעמיקה של עולמות הדאטה והענן, אוכל ליצר ערך רב לאורקל. ארגז הכלים הניהולי והמקצועי שאספתי לאורך הדרך יסייע לי לעמוד ביעדים המאתגרים שהחברה מציבה לעצמה. אני מודה להנהלת אורקל על האמון ומאחלת בהצלחה לכולנו".

מאיה טוטיאן מטוסביץ. יחצ,
מיה טוטיאן מטוסביץ/יחצ

איציק ליפסקר מונה למנהל החטיבה העסקית,פיתוח עסקי וחיבורים אסטרטגיים בחברת הייעוץ וויסלרייט. לליפסקר רקע במשפטים ובמנהל עסקים. בעברו כיהן כמנכ"ל חברת "כיתעים ניהול נדל"ן ישראל" בבעלות משפחת מירלשוילי, חברת השקעות נדל"ן מסחרי בהיקף של מיליארד שקל. איציק עוסק רבות בהשקעות נדל"ן בינ"ל ובייחוד על הקו ישראל - קפריסין .

במסגרת תפקידו ינהל ליפסקר את מערך הפיתוח העסקי של החברה, ניהול הקשרים עם המשקיעים בארץ ובחו"ל ופיתוח החברה לעבר כיווני פעילות עסקית חדשים.

איציק ליפסקר. יחצ,
איציק ליפסקר/יחצ

טל מדר מונתה למנהלת משאבי האנוש של בית החולים רפאל. במסגרת תפקידה תוביל את אסטרטגיית משאבי האנוש תוך פיתוח ארגוני נרחב, יצירת תהליכי גיוס מותאמים, שימור עובדים, רווחה ותקשורת פנים ארגונית. המינוי החדש מהווה קידום בעבור מדר, שהחלה את דרכה בבית החולים רפאל לפני כשנה וחצי, וכיהנה בתפקיד של HRBP במערך הסיעוד.

מדר, שמביאה איתה למעלה מ-15 שנות ניסיון בעולמות משאבי האנוש, מילאה שורת תפקידים בסקטורים שונים, לרבות 8 שנים בחברת מת"ף - יחידת המחשוב מקבוצת הבינלאומי ו-3 שנים בחברת השילוח הבינלאומית Fedex.

רון משה, מנהל בית החולים רפאל: "אני מברך על מינויה של טל מדר למנהלת משאבי האנוש . בית החולים דוגל בהזדמנויות קידום לעובדים בתוך הארגון, ושמח על ההזדמנות לאיוש איכותי של מנהלת בבית החולים לתפקיד מפתח בארגון. זהו אחד התפקידים החשובים בארגון , גיוס ההון האנושי מהווה את הלב הפועם של הארגון. אני בטוח שטל מדר תתרום מניסיונה למערך משאבי האנוש והרווחה בבית החולים ומאחל לה הצלחה רבה".

בית החולים רפאל בתל אביב הוא בית חולים פרטי מהמתקדמים בישראל, שהוקם בתפיסת עולם חדשה ומחשבה אחרת בקשר לרפואה פרטית, ולעובדה שיש לרפואה הפרטית תפקיד חשוב במכלול הרפואה בישראל. וזאת מתוך אמונה במתן שירות מיטבי ואיכותי לחולים ברגע האמת בחייהם - הרגע שבו הם זקוקים לשירות זה. בבית החולים מבוצעים ניתוחים במגוון תחומים על ידי הרופאים הבכירים בארץ במטרה להביא לציבור רפואה איכותית. לבית החולים שיתופי פעולה עם הביטוחים המשלימים של קופות החולים וחברות הביטוח.

טל מדר. יחצ,
טל מדר/יחצ

נטלי טנא, מהדמויות המובילות בתעשיית האיקומרס הישראלית, מונתה כדירקטורית בחברת באבלס (לשעבר מובייל מקס). באבלס בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרימיום לילדים בזיכיון בלעדי (HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland ועוד), וכן בעלת רשת של 15 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות אשר השלימה לאחרונה גיוס של כ-10 מיליון.

נטלי טנא הנה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן וניסיון עשיר של כ- 20 שנה בתחום השיווק, הסחר המקוון והחדשנות - ב-6 השנים האחרונות מובילה נטלי את פרויקט ShoppingIL by Google כיועצת חיצונית של Google ישראל - אירוע ה-eCommerce הגדול ביותר בישראל המסייע לאלפי עסקים מקומיים לצמוח.

טנא היא מומחית לחדשנות בתחום האיקומרס, יועצת פיתוח עסקי לסטארטאפים בתחום המסחר המקוון ומובילה קהילה עסקית שהקימה ב-2016 המונה כיום 6000 עסקים מקומיים בעלי אתר מכירות עצמאי. בנוסף, נטלי משמשת כחברת ועד מנהל בעמותת יוצאי שלדג.

נטלי טנא: "אני שמחה להצטרף לקבוצה המקצועית של מנהלי באבלס, אני עוקבת בהשתאות אחרי עשייה פורצת הדרך והחדשנית של מנהלי החברה שהובילה לצמיחה מטאורית בזמן קצר וגאה לקחת חלק בדרכם להפוך לשחקן איקומרס מוביל גם בשוק הגלובלי".

רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון החברה: "אני מברך על מינויה של נטלי כדירקטורית בחברתנו, נטלי היא דמות מובילה בתעשיית ה E-commerce והקמעונאות, בעלת יכולות מקצועיות וקשרים עסקיים ענפיים, כיועצת בכירה של Google ישראל ומנהלת Shopping IL. אני בטוח שתרומתה של נטלי לקידום עסקיה של החברה יהיה משמעותי מאוד."

נטלי טנא. מירב לוינסון,
נטלי טנא/מירב לוינסון

קבוצת קלי, ברוקר החיסכון הפנסיוני וההשקעות הפרטי הגדול בישראל, הודיעה על מינוי רו"ח אבי לוי לתפקיד משנה מנכ"ל ומנהל קלי פרימיום. לוי יחליף בתפקידו את יובל קורן, הפורש מקבוצת קלי לאחר 10 שנים. בתפקידו, יהיה לוי אחראי על ניהול מערך לקוחות הפרימיום של קבוצת קלי - לקוחות עושר, הנהנים משירות הוליסטי בתחום ההשקעות, הפנסיה והביטוח במתכונת Family office.

לוי (52), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות עם התמחות במימון מהמכללה למינהל, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, מחזיק ברישיון רואה חשבון ורישיון שיווק השקעות מטעם רשות ניירות ערך. ללוי שימש בעברו מנהל ביקורת בפירמת רואי חשבון ברייטמן אלמגור ושות', ומזה 23 שנים הוא עובד בקבוצת קלי - בתפקידו האחרון, כסמנכ"ל כספים ומשנה למנכ"ל.

אבי מור, מנכ"ל קבוצת קלי: "לוי הוא האיש הנכון, במקום הנכון. הוא מכיר את פעילות קבוצת קלי כמו את כף ידו, היה שותף מרכזי לגיבוש האסטרטגיה עסקית שלנו, והוא בעל זיקה חזקה לשוק ההון ולהשקעות. מינויו של לוי לתפקיד מרכזי זה, מבטיח את רציפות והתפתחות זרוע הפעילות הפיננסית של קבוצת קלי."

אבי לוי. תומר אלמקייס,
אבי לוי/תומר אלמקייס

חברת הסטארט-אפ Insoundz מתל אביב, שפיתחה את פלטפורמת האודיו הראשונה בעולם המבוססת על בינה מלאכותית, הודיעה על מינוי איילת שפירא שנדרוביץ' לסמנכ"לית משאבי אנוש.

Insoundz נוסדה בשנת 2016 על ידי גיא אתגר, המנכ"ל, תומר גושן, COO ואמיל ויינברנד, ה-CTO.

שנדרוביץ' תוביל את הכפלת מצבת עובדי Insoundz מ-35 עובדים כיום ל-70 איש עד סוף שנת 2023 לרבות מפתחים, מנהלי שיווק ומוצר ועוד. כן תתמוך שנדרוביץ' בפתיחה ובאיוש של משרד חדש שהחברה תפתח בארה"ב שיהיה אחראי על הרחבת מאמצי המכירות והשיווק של פתרון האודיו החלוצי שפיתחה המבוסס על בינה מלאכותית.

איילת צברה ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנים בתפקידי ניהול בכירים בתחום משאבי האנוש בחברות היי-טק וביניהן: אפלייד מטיריאלס, אמדוקס, נייס, קוגניפיי וזרטו. בתפקידה האחרון לפני שהצטרפה ל-Insoundz היא כיהנה כדירקטורית בכירה למשאבי אנוש בחברת הסטארט-אפ אקטיבפנס והובילה צוות מומחי HR של החברה.

לאיילת תואר BA במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון בנגב ותואר MA בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בר אילן.

גיא אתגר, מייסד משותף ומנכ"ל Insoundz: "הניסיון העשיר שצברה איילת בניהול משאבי אנוש של חברות הייטק גלובליות יסייע לנו בשלבים הבאים של צמיחתנו בשוק העולמי ובבניית המשאב האנושי הנדרש לכך. פלטפורמת האודיו החלוצית שפיתחנו, המבוססת על בינה מלאכותית, הותקנה כבר באולפני הרצליה ו- i24 ואנו במגעים מתקדמים עם אולפנים גדולים בכל רחבי העולם. בקרוב הטכנולוגיה שלנו תוצע למגוון פלטפורמות של מדיה ויצירת תוכן, כך שיוכלו לאפשר למשתמשים שלהם להפיק אודיו באיכות אולפנית מכל הקלטה. עבור כל האתגרים הללו דרושים אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום העסקי, שאיילת תוביל את גיוסם לחברה".

איילת שנדרוביץ. יחצ,
איילת שפירא שנדרוביץ'/יחצ

חברת Lumigo מודיעה על מינויי לי לייבוביץ' לסמנכ"ל כוח אדם. המינוי מגיע לאחר ההכרזה של Lumigo בחודש שעבר כי הפלטפורמה תומכת כעת בצפייה של יישומים מבוססי קונטיינר ו-Kubernetes בנוסף ללא שרת, ומטרתו המשך בניית כוח האדם בחברה, במקביל להתרחבות לשווקים נוספים. לי תוביל את תהליך הצמיחה של Lumigo- זאת בעוד החברה מגדילה במהירות את מאמצי המחקר והפיתוח, השיווק והמכירות שלה.

ללי לייבוביץ' יש כמעט שני עשורים של ניסיון בניהול משאבי אנוש גלובלי, לרבות פיתוח ארגוני, גיוס עובדים, הובלת וביצוע תהליכים אסטרטגיים, כמו גם הקמת תוכניות שימור עובדים והכשרה. יש לה יכולת מוכחת לבניית אסטרטגיות פיתוח עבור ארגונים צומחים במהירות. לפני מינויה כסמנכ"ל כוח אדם ב Lumigo, לי עבדה ב-Cellebrite כמנהלת משאבי אנוש עבור EMEA ו-APAC. היא הייתה אחראית על עיצוב ויישום אסטרטגיית משאבי אנוש, הובלת שינויים ארגוניים, פיתוח ניהול ובניית צוותים חדשים לתמיכה ביעדים העסקיים. לפני Cellebrite, לי היתה שותפה עסקית של מו"פ בתחום משאבי אנוש בצ'ק פוינט.

"Lumigoבנתה תרבות ארגונית יוצאת דופן, עם צוות של עובדים מרקעים מגוונים המאוחדים על ידי התשוקה שלהם לפתור בעיות טכניות קשות עבור מפתחים", אמרה ליבוביץ'. "ככל שהחברה מרחיבה את היצע המוצרים שלה, כדי לתת מענה לצרכים של חלק גדול יותר של מפתחי יישומי ענן, נמשיך להצמיח את הצוות תוך הכפלה בבניית מגוון רחב של מומחיות טכנית עמוקה. אני נרגשת להצטרף לצוות כל כך מוכשר, ואני מצפה לצמיחה המהירה שתבוא".

"ללי יש יכולת מדהימה להרחיב במהירות צוותים תוך שמירה על רמה גבוהה של מקצועיות ומומחיות", אמר ארז ברקנר, מייסד שותף ומנכ"ל Lumigo. "יש לה רקורד מוכח של גידול ארגון, הקמת מחלקות חדשות ובניית צוותי ניהול מנצחים. למייסד השותף שלי, אביעד מור, היה לי העונג לעבוד יחד עם לי בצ'ק פוינט ושם ראינו את הכישרון שלה למשוך אנשים מוכשרים במיוחד, לעזור להם להשתלב בצוותים מגובשים ולשמור על תשוקה ומוטיבציה לטווח ארוך. הכישורים והניסיון של לי יהיו נכס עצום לחברה כאשר אנו מרחיבים את המוצר שלנו ומגדילים את בסיס המשתמשים שלנו, ומשפרים את הנראות של יישומי ענן מודרניים עבור כל מפתח".

לי לייבוביץ'. יחצ,
לי לייבוביץ'/יחצ

מינויים חדשים במשרד עו"ד פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות'. עורכת דין ענת מרילי זדה הצטרפה למחלקת המכרזים ועורך הדין אליאל אידלשטיין הצטרף למחלקת הנזיקין- רכוש.

משרד עורכי הדין פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות' הינו משרד מוביל המעניק שירותים משפטיים מקיפים בקשת תחומי השלטון המקומי. במשרד 40 עורכי דין ושותפים וכן צוות של כ-20 עובדים הכולל מתמחים, סטודנטים/ות למשפטים, צוותי סיוע ומזכירות. המשרד עוסק בליווי שוטף של רשויות מקומיות רבות, גדולות וקטנות במגוון רחב של תחומים, בין היתר - תכנון ובניה, מיסוי מוניציפאלי, מכרזים, עבודה, נכסים, ביטוח, מקרקעין, תביעות ייצוגיות, חוקי עזר ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    9
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully