וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון שהרבני, יו"ר EY, פורש מתפקידו בחודשים הקרובים

31.7.2022 / 13:14

המהלך, בהתאם להסכם השותפות, עם הגיעו לגיל פרישה. יורם טיץ, שותף מנהל בפירמה, יפרוש אף הוא עם הגיעו לגיל פרישה. שרון שולמן ימונה לתפקיד היו"ר והמנכ"ל; נעם קנטי ויובל גנני ימונו לשותפים מנהלים

פירמת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה בישראל, EY, מודיעה כי בהתאם להסכם השותפות, היו"ר דורון שהרבני והשותף המנהל, יורם טיץ, יסיימו את תפקידם עם הגיעם לגיל 60 בחודשים הקרובים.

לתפקיד היו"ר והמנכ"ל נבחר שרון שולמן. שרון הצטרף לפירמה לפני למעלה מ-20 שנה, פתח לראשונה את דסק המיסים של המשרד בארה"ב, ניהל את מחלקת המיסוי הבינלאומי וניהל בהצלחה רבה למעלה מעשור את מחלקת המיסים, עד למינויו לשותף מנהל לפני כשנה.

לתפקיד שותפים מנהלים נבחרו יובל גנני ונעם קנטי. יובל ונעם החלו את הקריירה בפירמה, טיפלו לאורך השנים בלקוחות מהגדולים של הפירמה ותרמו רבות לצמיחתה המשמעותית ולהצלחתה של הפירמה.

נעם קנטי, שרון שולמן, יובל גנני, יורם טיץ ודורון שהרבני. שאולי לנדנר,
נעם קנטי, שרון שולמן, יובל גנני, יורם טיץ ודורון שהרבני/שאולי לנדנר

דורון שהרבני, יו"ר EY, מסר: "זו הייתה זכות גדולה להיות חלק מהנהגתה של הפירמה המובילה בישראל עם עובדים ושותפים בעלי יכולות יוצאות דופן. את המסע המאתגר והמהנה שלי בפירמה התחלתי לפני כ-37 שנים. היתה לי זכות לגדול תחת הנהגתו והובלתו של יצחק פורר וזו הזדמנות להודות לו על כל פועלו עבור הפירמה, ולימים עם רונן בראל כיו"ר ותודתי האישית לו על פועלו עבור הפירמה והנהגתו את הפירמה. הגם שאנו מובילי הענף ושברנו כמה וכמה שיאים, בטוחני ששרון, יחד עם השותפים והעובדים, יצליחו להוביל את הפירמה לשיאים חדשים ומאתגרים יותר. אני מבקש לאחל לשרון, ליובל ולנעם הצלחה רבה בתפקידיהם החדשים".

יורם טיץ, שותף מנהל, מסר: "הייתה לי הזכות להיות חלק מהצוות שהצעיד את EY להיות פירמת היעוץ הגדולה בישראל, ומי שמוביל את היעוץ לתעשיית ההיי טק הישראלית מראשית ימיה, והוא חלק מהותי וחשוב מהכלכלה הישראלית, ומקום גידול וצמיחה של אלפי אנשים מובילים בחברה ובכלכלה. עמדה לי גם הזכות לראות וללוות את צמיחתו של הדור הבא של מנהיגים, שיפרצו קדימה ויצעידו את EY להישגים הבאים. תודות לאנשים שלנו שלקחו, לוקחים וייקחו חלק מהמסע המרגש הזה".

שרון שולמן, היו"ר והמנכ"ל הנכנס: "זו הזדמנות טובה לומר תודה בשם הפירמה לדורון ויורם, על תרומתם הגדולה לצמיחתה של EY והפיכתה לאחד מהגופים המשמעותיים והמשפיעים במשק. EY צמחה ותמשיך לצמוח על בסיס של מצוינות ניהולית, עסקית ומקצועיות יוצאות דופן. אני שמח על הזכות לעמוד בראש הפירמה ויותר מכך על ההזדמנות לעבוד יחד עם השותפים והעובדים להמשך הצמחתו של הארגון ולהתמודדות עם האתגרים שמזמנת לנו התקופה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully