וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גרשוני מונה לתפקיד מנהל אבטחת המידע הראשי של Zoominfo

31.7.2022 / 13:38

במסגרת תפקידו, גרשוני יוביל את צוות אבטחת המידע של ZoomInfo, יפקח על מאמצי האבטחה והגנת הפרטיות ויוביל את מאמצי החברה לשמור על נתוניה הפנימיים והחיצוניים

תומר גרשוני. יחצ,
תומר גרשוני/יחצ

חברת Zoominfo, הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של מעל 20 מיליארד דולר ומספקת פלטפורמת B2B ל-Sales & Marketing intelligence, מודיעה על מינויו של תומר גרשוני לתפקיד מנהל אבטחת המידע הראשי של החברה.(Chief Security Officer) במסגרת תפקידו, גרשוני יוביל את צוות אבטחת המידע של ZoomInfo, יפקח על מאמצי האבטחה והגנת הפרטיות ויוביל את מאמצי החברה לשמור על נתוניה הפנימיים והחיצוניים. כמו כן, גרשוני יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם סיימון מקדוגל, מנהל הציות הראשי והפרטיות של ZoomInfo, וזאת על מנת להבטיח כי המידע המוגבל והפומבי אשר החברה אוספת ומעבדת יוגן כראוי. בנוסף, גרשוני ייעץ ללקוחות החברה לגבי שיטות עבודה מומלצות בכל הנוגע לניהול, עיבוד ואחזקת נתוני ZoomInfo.

גרשוני מביא עימו לתפקיד זה למעלה משני עשורים של ניסיון בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר. בין היתר שימש כמנהל אבטחת המידע וראש מרכז הגנת הסייבר הראשון של מערך הסייבר הלאומי. לפני כן, הוביל את קבוצת אבטחת המידע הגלובאלית שעסקה בהגנה על מוצרי התוכנה ושירותי ה-SaaS של חטיבת התוכנה העולמית בחברת (HPE (Hewlett Packard Enterprise. בתפקידו האחרון הוא שימש כדירקטור וראש קבוצת אבטחת המוצרים והגנת הסייבר של חברת הסייבר המובילה, אימפרבה (Imperva), שם פיקח על אבטחת המוצר והגנת פעילות ה-SaaS. כמו כן, היה אחראי על בנייה וביצוע של תוכניות ההגנה מפני איומי הסייבר על החברה. גרשוני מחזיק במספר פטנטים בתחום הגנת הפרטיות ובעיצוב וניהול סיכוני אבטחת מידע והינו שותף למספר מחקרים אקדמיים ופרסומים בתחום אבטחת המידע והגנת הפרטיות.

הנרי שאק, מייסד ומנכ"ל ZoomInfo: "כחברה אשר שמה בראש סדר העדיפויות את ההגנה על המידע ושמירת הפרטיות של לקוחותינו, אין מקום לקיצורי דרך בכל הקשור בהגנה על נכסי המידע של ZoomInfo. ניסיונו העתיר ,שלא יסולא בפז, של תומר יוביל את ZoomInfo והישויות הדיגיטליות שלה לעתיד בטוח ומאובטח יותר".

תומר גרשוני, מנהל אבטחת מידע ראשי: לקוחותינו סומכים על מחויבותה של ZoomInfo להיות בחוד החנית בכל הקשור לפיתוח והטמעת מנגנונים להגנה על נכסי המידע ,השמורים על גבי הפלטפורמה שלנו, מפני איומי סייבר. עלינו לפעול באופן מתמיד לאור מחויבות זו ולגלות חדשנות ומובילות על מנת להתמודד עם איומי סייבר מתקדמים אלו וזאת על מנת לבנות ולשמר את האמון עם קהל לקוחותינו.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully