וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Evinced מגייסת מפתחים ומפתחות למרכז הפיתוח בישראל

31.7.2022 / 23:04

ההתרחבות מתבצעת על רקע ביקוש עולמי אדיר בקרב תאגידי ענק לפתרונות נגישות חכמים מבוססי תוכנה. המרכז יכפיל את עצמו בשנה הקרובה

אווינסד (Evinced), חברת התוכנה המובילה את תחום הפיתוח המונגש לאפליקציות ווב ומובייל מתעתדת לגייס לפחות 20 מפתחים ומפתחות נוספים שיתווספו לצוות הקיים במרכז הפיתוח בישראל ויגדילו את הצוות ל-40 איש. נוסף על צוות הפיתוח הישראלי מעסיקה החברה כיום 35 עובדים ברחבי העולם ובסוף השנה יגיע מספרם של כלל עובדי החברה למעלה מ-70.

למועמדים יוצעו משרות פיתוח במקצועות: Frontend, Backend, Devops, Data Scientists, מפתחי אלגוריתמים ועוד, וכן משרות בתחומי הפרודקט וה-UX.

גיוס העובדים מתבצע בעקבות סבב גיוס B בהיקף של 38 מיליון דולר שנועד לתמוך בצמיחת החברה. עד היום גייסה אווינסד 57 מיליון דולר.

מייסדי אווינסד נאבין ת'דאני וגל מואב. יחצ,
מייסדי אווינסד נאבין ת'דאני וגל מואב/יחצ

אווינסד נוסדה בסוף 2018 על ידי המנכ"ל נאבין ת'דאני וגל מואב, סמנכ"ל מוצר וטכנולוגיות, כדי לסייע ליותר מ-2.2 מיליארדי בני אדם התלויים בטכנולוגיה מסייעת כדי להשתמש בצורה יעילה באתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל.

מוצריה של אווינסד מביאים בשורה טכנולוגית בכך שהם מאפשרים זיהוי מוקדם של בעיות נגישות במהלך הפיתוח של אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל. כך יצרה החברה קטגוריה חדשה בעולם התוכנה המכונה פיתוח נגיש. צוות מהנדסי הפיתוח של החברה מורכב ממהנדסים מובילים ומנוסים שבונים כלים למפתחים בתחום שעד היום היה מבוסס על כלים ידניים או פתרונות overlay. הם חוקרים לעומק את צורכי הפיתוח בעולם הנגישות ומפתחים כלים אשר מספקים מענה אמיתי למהנדסים בצוותי הפיתוח

גל מואב, מייסד משותף וסמנכ"ל מוצר וטכנולוגיות אווינסד: "בניגוד לפתרונות אחרים, הפתרון של החברה אינו מתבסס רק על ניתוח סינטקטי, כלומר הקוד עצמו, שבמקרה של HTML למשל מאוד מוגבל. פתרונות אחרים מתמקדים בפתרון overlay, כלומר, אתה מכניס קוד שלהם לאתר שלך, והוא מוסיף סרגל כלים ש'מתקן' בעיות נגישות. זה יכול להצליח כשהיישום מתבצע באתרים קטנים, פשוטים וסטטיים, אבל בפועל לא מתקן את רוב הבעיות ולא מתאים לאתרים ואפליקציות ווביות שמשתנים בתכיפות גבוהה. הדרך היחידה לפתור בעיות נגישות היא משלב הפיתוח או אפילו ה-design. הטכנולוגיה של אווינסד יודעת לזהות בעיות נגישות קריטיות, שלא ניתנות לזיהוי ע"י כלים סינטקטים קיימים, ומשלבת אותה בכלים למפתחים וקבוצות נגישות בארגונים גדולים כדי לאתר את הבעיות מוקדם ככל שניתן. בפועל משמעות הדבר היא שעלות התיקון של בעיות נגישות תהיה נמוכה נמוכה יותר"

לדברי מואב, "הביקושים לפתרונות נגישות חכמים מבוססי תוכנה הם אדירים. למעשה, עד השקת סל המוצרים שלנו ב-2021 לא היו בשוק פתרונות טכנולוגיים שעונים על כל הצרכים. מכיוון שפתרנו את רוב הבעיות הטכניות שגרמו לארגונים להישען על גישה ידנית והפכו את התהליכים למסורבלים ואיטיים יותר, יש התלהבות גדולה וארגונים רבים, ובהם פורצ'ן 500, מתעניינים במוצרים ומעוניינים להטמיע אותם, ובכך ליישם גישת Shift Left אמיתית ולטפל בנגישות בשלבים יותר מוקדמים ממה שהיה נהוג בעבר".

מאז השקתם בשנת 2021, מוצרי התוכנה של אווינסד שולבו בצורה חלקה בתהליכי הפיתוח של מספר רב של ארגונים מובילי חדשנות ביניהם: 4 מ-10 המוסדות הפיננסיים הגדולים בארה"ב, 2 מ-3 החברות הגדולות בארה"ב בתחום ה-B2B SaaS וכן 1 מ-5 מוסדות הבריאות הגדולים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully