וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר שני מונה לסמנכ"ל הכספים של שופרסל

1.8.2022 / 9:55

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, ממשיך בריענון השדרה הניהולית, והודיע היום על מינויו של תומר שני לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה

תומר שני. יונתן בלום,
תומר שני/יונתן בלום

תומר שני (50) מונה לסמנכ"ל הכספים של שופרסל. שני בעל 20 שנות ניסיון בתחום הכספים, כולל מעל 8 שנים כסמנכ"ל כספים בשוק התקשורת. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל כספים של שלוש החברות הבנות של בזק (פלאפון תקשורת YES ובזק בינלאומי) עם מחזור מכירות בסך של כ-5 מיליארד שקל. במסגרת תפקידו, תומר שימש כשותף משמעותי בהנהלה שהובילה את המהפך העסקי ותהלכי הסינרגיה בין החברות הבנות בקבוצת בזק.

לפני כן, שימש שני כסמנכ"ל הכספים והכלכלה בחברת פלאפון תקשורת וזאת בתקופה בה בוצעה רפורמה מקיפה בשוק הסלולר בישראל, בה ביצעה החברה שינויים משמעותיים שהביאו לצמיחה בכמות לקוחותיה, לצד יישום תוכניות התייעלות נרחבות. תומר הינו רואה חשבון ובעל תואר ראשון במנהל עסקים והוא יחליף את טלי הובר, ששימשה כ-7 שנים בתפקיד.

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, מסר: "אני מברך את תומר על כניסתו לתפקיד כסמנכ"ל הכספים של החברה הקמעונאית הגדולה בישראל. תומר בעל ידע וניסיון משמעותי בתחום הכספים, ניהל חברות מרוכבת ועתירי שינויים עסקיים ורגולטורים. תומר יוביל את הפן הכלכלי והפיננסי בתהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון בתקופה ובסביבה תחרותית ומאתגרת ואני מאחל לו בהצלחה רבה. בהזדמנות זו, אני רוצה גם להודות לטלי הובר, סמנכ"לית הכספים היוצאת, על תרומתה הרבה לקבוצת שופרסל במהלך השנים האחרונות ומאחל לה הצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully