וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גל גדות: מה ב- SAFE SCHOOL גורם למפורסמים להשקיע?

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 15:18

חברת הסטארט אפ SAFE SCHOOL, הפועלת ליצירת אקלים דיגיטלי בטוח בבתי הספר, הודיעה כי החליטה למנות את עמית אדרי, לשעבר מנכ"ל משרד החינוך, שהצטרף לחברה כמשקיע, ומונה ליו"ר הבורד המייעץ. מה יש בסטארט אפ החינוכי שהפך אותו מגנט לשמות הגדולים?

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 גל גדות ירון ורסנו. GettyImages
גל גדות וירון ורסנו כבר השקיעו, עכשיו מצטרף משקיע נוסף/GettyImages

מתת אלוף במיל' ליו"ר מייעץ

האם זו המטרה הטובה? האם הפוטנציאל העסקי - ואולי עוד מוקדם בכלל לדעת, אבל משהו בחברת SAFE SCHOOL שייסד העיתונאי דורון הרמן עם נשיא WIX ניר זהר, ממשיך למשוך אליו שמות נוצצים של משקיעים - ועתה גם בעלי תפקידים.

השם החדש הוא עמית אדרי, שהצטרף כמשקיע לחברת הסטארטאפ ומונה כיו"ר הבורד המייעץ של חברה.

אדרי הוא תת אלוף במיל' המשמש כראש חטיבת הלוגיסטיקה (במילואים) באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה של צה"ל. כמו כן, כיהן כמנכ"ל משרד החינוך בתקופתו של יואב גלנט ולאחרונה מונה אדרי ליו"ר המוסד החינוכי היוקרתי "תלמה ילין".

אדרי יצטרף כשותף לחברה לאחר שהחליט להשקיע בסטארט אפ הפועל כיום במאות בתי ספר ברחבי הארץ.

עמית אדרי- יור הבורד ושותף סייף סקול. איליה מלניקוב,
עמית אדרי- יו"ר הבורד ומשקיע ב- SAFE SCHOOL/איליה מלניקוב

"פלטפורמת בסיס בכל בית ספר"

דורון הרמן מנכ"ל ומייסד SAFE SCHOOL אמר: "החברה מורכבת מאנשי חינוך לצד אנשי תוכן וחדשות ובכך יוצרת עולמות תוכן עשירים ורלוונטיים למציאות של הילדים ובני הנוער כיום. העובדה כי עמית אדרי מצטרף אלינו גם כשותף וגם כיו"ר הועדה המייעצת שלנו עם ההבנה העמוקה שלו בעולמות החינוך והניהול, יצעידו אותנו קדימה לקראת היעדים שהצבנו לעצמנו בישראל - להפוך את SAFE SCHOOL לפלטפורמת בסיס בכל בית ספר".

עמית אדרי: "נעניתי בשמחה לפנייתו של דורון להתמנות ליו"ר הועדה המייעצת. חברת SAFE SCHOOL מביאה בשורה חשובה מאוד למערכת החינוך. תוספת שתחזק את מעמד המחנכים בישראל ותעניק להם כלים משמעותיים למיומנויות הנדרשות במאה ה - 21 בעולם ההוראה והלמידה משולבת דיגיטל בשילוב ההיבטים הערכיים, רגשיים וחברתיים הנגזרים מהם".

גל גדות וירון ורסנו הם מהשמות המפורסמים שכבר הודיעו בעבר על השקעתם בחברה: "אנחנו שמחים לקחת חלק במיזם שמביא לקדמת הבמה נושא כה חשוב ומשמעותי - יצירת מרחב דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער. כהורים לשלוש בנות אנו מבינים כי העידן הטכנולוגי של היום מחייב התבוננות מחודשת על האתגרים והקשיים שילדים ובני נוער עלולים לחוות, גם במישור הנפשי, וכי לכולנו יש את האחריות להעניק להם כלים להתמודדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
דורון הרמן מנכל מייסד סייף סקול. גיא גלעד,
דורון הרמן מנכ"ל מייסד SAFE SCHOOL/גיא גלעד

יצירת אקלים דיגיטלי בטוח לילדים ובני נוער

SAFE SCHOOL הוקמה בקיץ האחרון, על רקע משבר הקורונה על ידי דורון הרמן, לשעבר ראש דסק הפלילים של חדשות 13 שהבין את הצורך המהותי לספק תוכן זמין ובשפה של בני הנוער והילדים בישראל לצד מתן כלים למורים לתווך את התוכן.

החברה מספקת לכ-600 לקוחות ברחבי ישראל, בתי ספר ורשויות מקומיות, ספריית תוכן מותאם אישית ברוח תורת הלמידה החברתית-רגשית (SEL) המתמקדת ביצירת אקלים דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער.

לצדו של דורון הרמן מנכ"ל ומייסד שותף, ניתן למנות את דני מועלם המשמשת כמשנה למנכ"ל, מאור צור (לשעבר ראש דסק פלילים בחדשות 13) סמנכ"ל אסטרטגיה, טל מוסקוביץ' ( לשעבר עורך במהדורת חדשות 13) סמנכ"ל מוצר, יפעת טאו (לשעבר עורכת המשנה במהדורת שישי עם איילה חסון) סמנכ"לית התוכן.

מורה ותלמידות. ShutterStock
מחזקים את המורים: מודל כלכלי יציב שמנוהל בסטנדרטים של הייטק/ShutterStock

"שילוב בין אימפקט למודל עסקי"

הרמן מתייחס למוטיבציה של המשקיעים לתרום מהונם וזמנם למיזם והוסיף: "מטרת SAFE SCHOOL להוביל לשינוי במערכת החינוך ולייצר אקלים דיגיטלי בטוח בבתי הספר, מה שמוביל את המשקיעים שלנו. זה שילוב מדויק בין אימפאקט למודל עסקי שהולך ומתבסס".

"כל המשקיעים שלנו הם אנשים שרוצים לעשות טוב בעולם החינוך לצד מודל כלכלי יציב שמנוהל בסטנדרטים של הייטק ובסוף הילדים של כולם פה בישראל והם חווים אותה בעצמם, ויודעים שיש מה לעשות כדי לחזק את המורים".

"בין המשקיעים שלנו, אבישי אברהמי ממייסדי ומנכ"ל WIX, תומר בר זאב מייסד ומנכ"ל iron source, מייקל אייזנברג שותף-מנהל בקרן הון הסיכון Aleph מיכה קאופמן מייסד ומנכ"ל Fiverr והאחרונים שהצטרפו כשמשקיעים- גל גדות וירון ורסנו וכעת גם עמית אדרי, לשעבר מנכ"ל משרד החינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully