וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמינים בפוטנציאל הצמיחה של העסקים במגזר הערבי"

1.8.2022 / 13:02

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, אמר את הדברים בכנס פיתוח החברה הערבית שהתקיים באוניברסיטת ת"א. מתחילת שנת 2022 מרכנתיל נתן אשראי של למעלה ממיליארד שקל לעסקים בחברה הערבית.

בנק מרכנתיל העניק חסות לכנס פיתוח כלכלי בחברה הערבית בנושא "החברה הערבית כפוטנציאל צמיחה". הכנס אורגן ע"י עמותת מוסאוא ובשותפות עם אוניברסיטת תל אביב, קרן פרידריך אברט והוועד הארצי לראשי רשויות מקומיות. הכנס התקיים באוניברסיטת תל אביב.

מטרת הכנס הייתה לבחון את סוגיית הפיתוח הכלכלי של החברה הערבית במבט הוליסטי שמסמן אפיקי פעולה והשקעה אפשריים ונחוצים ברמת המדינה, ברמת השלטון המקומי והרשויות הערביות, הקהילה העסקית והן של האזרחיות והאזרחים הערבים עצמם.

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל ציין בכנס: "בנק מרכנתיל והחברה הערבית הולכים ביחד למעלה מ - 100 שנה. סניפיו הראשונים של הבנק היו בנצרת, חיפה ומזרח ירושלים, היום בנק מרכנתיל הוא בנק הבית של השלטון המקומי, בנק קהילתי בפריסה ארצית של עשרות סניפים בחברה הערבית. מנהלי הבנק ועובדיו שותפים במגוון אירועים רבים בחברה שהבנק חלק ממנה. לא ניתן לדבר על פיתוח כלכלי בחברה הערבית מבלי לדבר על חינוך, מבלי לדבר על מעורבות בקהילה, מבלי לדבר על דברים שלא ניתן למדוד בכסף, אך הם אלה שעושים את השינוי. בהתאם, אנו במרכנתיל מעורבים כבר למעלה מ - 10 שנים בפרויקט "מחשב לכל ילד", ובפרויקט "הזנק לעתיד" המעניק מלגות לסטודנטים. נתנו אלפי מחשבים ומלגות בשנים האחרונות ואנו עדים לתוצאות החיוביות בביקורים בבתי ספר ובגנים בישובים הערבים. ובטווח הארוך יותר, בתרומה שלהם לפיתוח חברתי וכלכלי בחברה הערבית".

ג'עפר פרח – מנהל מרכז מוסאוא, סוהא סלמאן מוסא, מנהלת שותפה מרכז מוסאוא, שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל. מאג'ד קרקרה,
ג'עפר פרח – מנהל מרכז מוסאוא, סוהא סלמאן מוסא, מנהלת שותפה מרכז מוסאוא, שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל/מאג'ד קרקרה

מר בורשטיין הוסיף לדבר גם על תרומת מרכנתיל בפן העסקי: "בנק מרכנתיל, ללא קשר להחלטות הממשלה כאלה ואחרות, מתחילת שנה זו נתן אשראי של למעלה ממיליארד שקל לעסקים בחברה הערבית. כמו כן, מנהל תיק אשראי של מיליארדי שקל רבים המופנים גם לפיתוח ורווחה של החברה הערבית. אנו מכירים ומוקירים את העסקים בחברה ויודעים ללוות אותם בזמנים טובים יותר וטובים פחות".

בכנס השתתפו: שרת התחבורה מירב מיכאלי, ד"ר רון מלכא מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ג'עפר פרח - מנהל מרכז מוסאוא, מר שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל, מר ציון בקר סמנכ"ל וראש החטיבה המסחרית בבנק מרכנתיל, מנהלי סניפים מאזור עכו ונצרת בבנק מרכנתיל, ראשי רשויות ומכובדים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully