וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל כץ מונה למנכ"ל Sisense ישראל

1.8.2022 / 13:33

בכיר מיקרוסופט אריאל כץ מונה לתפקיד וישמש גם מנהל המוצרים והטכנולוגיה הראשי בחברה, שהודיעה על מעבר לרווחיות תפעולית

אריאל כץ מונה לתפקיד מנכ"ל סייסנס ישראל ומנהל המוצרים והטכנולוגיה הראשי בחברה. אריאל מביא עמו ניסיון של מעל 25 שנה בעולמות הטכנולוגיה ופיתוח מוצרי ענן ארגוניים גדולים. הוא מילא במיקרוסופט תפקיד מוביל בהקמת ובניית Power BI, אחד משירותי ה-BI בענן המובילים בעולם.

בהמשך הוביל את פיתוח שירות הענן Dynamics 365 for Sales לניהול תהליכי מכירות בארגונים ועזר להפוך אותו לשירות חכם ומודרני. אריאל היה חלק מההנהלה הבכירה של מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל ובעבר היה גם מנהל הטכנולוגיה הראשי של האתר.

אריאל כץ. יחצ,
אריאל כץ/יחצ

בתפקידו החדש בסייסנס כמנהל הראשי של מוצרים וטכנולוגיה - Chief Products and Technology Officer - אריאל יהיה אחראי על הגדרת ופיתוח קו המוצרים של החברה וינהל קבוצה גלובלית גדולה של מהנדסים, אנשי מוצר, מעצבי ממשק משתמש, ומדעני נתונים ברחבי העולם. בנוסף הוא ינהל גם את האתר של סייסנס בישראל.

"סייסנס נמצאת באחד השלבים המרתקים בתולדותיה. החברה שלנו שמתמקדת בבניית פתרונות להטמעת אנליטיקות עסקיות עשירות בצורה פשוטה באפליקציות, מגיעה השנה לכ150 מליון דולר בהכנסות שנתיות, עם מעבר לרווחיות תפעולית, דבר הקריטי ביתר בתקופה כלכלית זאת", אומר אמיר אורעד, מנכ"ל סייסנס. "אריאל מביא עמו ניסיון עצום בהובלת מוצרי BI מתקדמים הפונים לשוק ענק, הובלת ארגונים גלובליים, והוא נכס חשוב להמשך צמיחת החברה".

לחברה אלפי לקוחות ושותפים בעולם כגון בישראל Zoominfo ו Wixובנק דיסקונט ובשאר העולםGeneral Electric וAir Canada וUIpath בעולם עם שותפים מובילים כגון Snowflake ו-AWS.

"אחרי שנים ארוכות בניהול מוצרי דגל של חברת ענק מובילה, ההצטרפות לסטארט אפ חדשני וצומח כמו סייסנס היא מרגשת ומאתגרת כאחד", אומר אריאל כץ. "השוק הגלובלי צמא לפתרונות אנליטיקה מתקדמים בענן. סייסנס נמצאת בחזית הטכנולוגית והפתרון שלה מביא חשיבה רעננה וחשובה לתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully