וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוררת השראה: בת ה-26 שהפכה 375 דולר לעסק של 6 ספרות

3.8.2022 / 23:57

מיארה בת ה-26, מאטלנטה, ג'ורג'יה, השקיעה את שארית כספה - 375 דולרים - בקורס להארכת ריסים והקימה עסק שמביא לה משכורת של 6 ספרות. כך נראים חייה החדשים והנוצצים

מיארה אימוני בסניף של THE LASH VAULT/@miara.emoni/

גם לכם נמאס לעבוד בעבודה משרדית משעממת ולראות את כל המשכורת שלכם מתבזבזת על הוצאות שכר הדירה והחשבונות? אולי הסיפור הבא יעורר בכם השראה לפעול אחרת. מיארה בת ה-26 מאטלנטה, ג'ורג'יה, החליטה ביום בהיר אחד שנמאס לה לעבוד עבור אחרים - ושהגיע הזמן לעבוד עבור עצמה. כל מה שהיה לה בחשבון הבנק זה קצת פחות מ-400 דולר - אותם היא החליטה להשקיע לטובת קורס. עם הרבה עבודה קשה וכישרון היא הצליחה להקים עסק עצמאי שמביא לה כיום משכורת של 6 ספרות - ובזכותו שינתה לחלוטין את חייה.

מיארה טוענת שלא צריך סכום התחלתי של מאות אלפי שקלים כדי לפתוח עסק. לדבריה, כל מה שצריך הוא להשקיע בדבר הנכון לך. למיארה יש ניסיון בעיצוב שיער ואיפור ולכן היא החליטה שאת כל כספה היא הולכת להשקיע בקורס להארכת ריסים. היא סיפרה ל-Truly: "השקעתי 375 דולר לשעורים והפכתי את הכסף הזה לעסק של שש ספרות. אני עושה ריסים כאן באטלנטה. יש לי סטודיו משלי לריסים. הרגע הוצאתי כ-30,000 דולר לשיפוץ הסלון שלי".

חברת הריסים של מיארה הנקראת The Lash Vault שינתה את חייה ב-180 מעלות. היא סיפרה: "אורח החיים שלי בהחלט השתנה. סוף סוף הצלחתי להשיג לי רכב. תמיד רציתי כפכפי שאנל והצלחתי להשיג כמה. זה בהחלט שינה מאוד את אורח החיים שלי, אבל אני עדיין נשארת צנועה מאוד בגלל שאני יודעת וזוכרת מאיפה הגעתי".

מיארה תיארה את ההצלחה שלה כהימור. היא הוסיפה: "לפני שלקחתי את קורס הריסים שלי, כבר הייתי בתעשיית היופי. עשיתי שיער, איפור והחלטתי להשקיע $375 לקורס ריסים כי רציתי לפתח את עצמי. זה לא היה פשוט. בהתחלה הייתי גרועה בזה וגם שנאתי את זה. גם למדתי במשרה מלאה וגם עבדתי במספר עבודות במקביל אז לקח לי זמן להיכנס לזה. עברתי גם חווייה טראומטית בשנת 2019 - היה לי גידול בבטן. הוא היה בגודל של אשכולית. זו הייתה השנה שבה הייתי אמורה לסיים את הלימודים שלי, אבל הייתי צריכה לעבור ניתוח כדי להסיר את הגידול. עברתי כברת דרך אבל לרגע לא ויתרתי".

ככה נראים החיים שלה עכשיו:

באוגוסט 2019 היא הקימה את סלון הריסים הראשון שלה ומשם העסק החל לצבור לקוחות: "בשנה השנייה מאז שהתחלתי לעסוק בזה, הבנתי שאני לא יכולה עוד לשמור על קהל הלקוחות שלי כי אני רק אדם אחד. התחלתי לעשות מחקר על העסקת אדם נוסף. מאחד זה הפך לשניים וזה המשיך לגדול".

הצצה לעסק שלה:

מיארה לא מתכננת לעצור שם. יש לה הרבה שאיפות לעתיד והיא רוצה להמשיך ולהרחיב את העסק שלה: "התחנה הבאה יוסטון. בהחלט מיאמי, בהחלט קליפורניה".

  • עוד באותו נושא:
  • ריסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully