וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובטל בן 27 לא עובר ראיונות עבודה כי הוא נראה כמו ילד

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 9:06

מאו שאנג, תושב דונגגוואן, סין, סיפר בסרטון קורע לב שהוא נואש למצוא עבודה כדי לטפל באביו החולה - אך הוא לא מצליח לעבור ראיונות עבודה מאחר שהוא נראה כמו ילד קטן

זו אולי המחמאה הכי גדולה שאדם יכול לקבל, אך מתברר שלמראה צעיר יש גם חסרונות - בעיקר אם אתה נראה הרבה יותר צעיר מגילך או ליתר דיוק - כמו ילד. מאו שאנג, תושב דונגגוואן, סין, הוא בן 27 אבל הוא נראה ממש כמו ילד בן 12. זו גם הסיבה שהוא לא מצליח לעבור ראיונות עבודה ונותר מובטל.

בסרטון קורע לב ששיתף מאו בטיקטוק הוא סיפר שהוא נואש למצוא עבודה כדי שיוכל לטפל באביו שעבר לאחרונה אירוע מוחי. הוא טוען שתמיד הוא נכשל בראיונות עבודה כי הוא נראה צעיר מגילו. לפי מהדורת החדשות Oddity Central, רבים מהמקורבים למאו מסכימים שהוא לא נראה יום מעל 12. רבים אפילו חושבים שהוא בן 10.

אתם קולטים שהוא בן 27?

מובטל בן 27 לא מתקבל לעבודות כי הוא נראה כמו ילד בן 12. douyin/TikTok, צילום מסך
מובטל בן 27 לא מתקבל לעבודות כי הוא נראה כמו ילד בן 12/צילום מסך, douyin/TikTok

מאו טוען שמעסיקים אף פעם לא מאמינים לגילו וחושדים שהוא סוכן ממשלתי, הנשלח לתפוס על חם חברות המפרות את כללי העסקת קטינים. הוא פנה לטיקטוק כדי לפרוק את תסכולו ולהסביר שהוא זקוק לעבודה כדי לתמוך במשפחתו. הוא סיפר שהלך עם חבר להגיש מועמדות לעבודה במפעל, אולם רק השותף הצליח להשיג שם עבודה.

מובטל בן 27 לא מתקבל לעבודות כי הוא נראה כמו ילד בן 12. douyin/TikTok, צילום מסך
אף אחד לא מאמין לגילו/צילום מסך, douyin/TikTok

צפו בסרטון שלו:

יש סוף טוב

הסרטון הפך לויראלי ומאו הפך לסלב מקומי. עד מהרה מעסיקים החלו לפנות אליו בהצעות עבודה. מעסיק שצפה בסרטון לאחר ששותף ע"י ערוץ חדשות מקומי פנה אליו עם הצעת עבודה קונקרטית - והוא קיבל אותה. כעת הוא מקווה להרוויח מספיק כדי לטפל באביו ולחסוך לעצמו גם קצת כסף לעתיד, כשיראה כמו בן נוער בן 15.

  • עוד באותו נושא:
  • עבודה
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully