וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסימן הדור הממשיך: עו"ד לילך סויד ירקוני תשתתף בכנס של DC Finance

1.8.2022 / 7:21

הכנס של DC Finance, המפיקה כנסים ברחבי העולם בשלל נושאים כלכליים, יעמוד הפעם בסימן Family Office & High Net Worth - מעבר בין-דורי בעסקים ועסקים משפחתיים.

עו"ד לילך סוויד ירקוני. יצחק מיכאלשווילי,
עו"ד לילך סוויד ירקוני/יצחק מיכאלשווילי

עו"ד לילך סויד ירקוני, מנכ"לית חברת חטיבת המוקד בקבוצת מוקד אמון, תשתתף בכנס של DC Finance במלון הילטון תל אביב (21.9). הכנס של DC Finance, המפיקה כנסים ברחבי העולם בשלל נושאים כלכליים, יעמוד הפעם בסימן Family Office & High Net Worth - מעבר בין-דורי בעסקים ועסקים משפחתיים.

עו"ד סויד ירקוני תשתתף בפאנל נשים וקריירה, כמי שממשיכה את דרכו של אביה, רפי סויד, הבעלים והמנכ"ל של קבוצת "מוקד אמון", ממייסדי ענף האבטחה בישראל והאיש עם הניסיון הרב ביותר בתחום לאורך למעלה מ-40 שנות ניסיון.

סויד ירקוני, שניהלה עד לפני כשנה וחצי את תחום הפיתוח העסק והארגונים, מנהלת במסגרת תפקידה בקבוצה את החטיבת המוקדים המתמחה בתכנון והתקנת מערכות מיגון חדישות ובמתן שירותי מוקד סיור מקצועיים. החברה כיום. זאת, לאחר שבשנת 2008 הקימה את המחלקה המשפטית ושימשה כיועצת המשפטית בקבוצה, בשנת 2014 שימשה סויד ירקוני כסמנכ"לית פיתוח עסקי וארגונים של קבוצת "מוקד אמון".

קבוצת "מוקד אמון" מובילה את תחום הביטחון בישראל. הקבוצה נוסדה בשנת 1981 ומאז נחשבת כמובילה בתחומה. קבוצת "מוקד אמון" מורכבת משלוש חטיבות שונות: חטיבת המוקד והסיור, חטיבה האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שרותי מוקדוסיור, תכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות, אבטחה שמירה ושירותי ניקיון. מוקד אמון חרטה על דגלה את המצוינות כאבן דרך כל פעילות תחומית.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully