וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללמוד עם קרביץ: קבלו את הקולקציות החדשות לביה"ס ולגן

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 17:37

לקראת שנת הלימודים החדשה, דואגת 'קרביץ' להציג חידושים, טכנולוגיה מתקדמת ואיכות בלתי מתפשרת במגוון רחב של מוצרים הנושאים תו תקן ישראלי. את המותגים המובילים בארץ ובעולם, היא משווקת תחת קורת גג אחת לצד מותגי הבית הבלעדיים - קבלו את הקולקציה שלה לשנת תשפ"ג

קרביץ מבצע קל גב. באדיבות קרביץ,
קרביץ מבצע קל גב/באדיבות קרביץ

מותגים מובילים לצד מותגים בלעדיים

כרשת מובילה, המציגה לאורך כל השנה את מוצרי החזרה לבית ספר, קרביץ מציגה את הפריטים האופנתיים והטרנדים המובילים בעולם, כמו: מיחזור, ספורט, גרפיטי, גיימינג ועוד במגוון רחב של מוצרים: תיקים, קלמרים, מחברות, עטים, בקבוקים ועוד לצד קולקציות ייחודיות ובלעדיות.

תמהיל המוצרים ברשת משלב בין מותגים מובילים עם דגמים בלעדיים והטבות בלעדיות. מותג הבית "קרביץ" ממשיך להתרחב, וכולל את המותגים: SKETCH, STREET ART, PIXIE ,BLOOM ועוד, המציעים מעבר לאופנתיות, טרנדיות ואיכות, גם את סל הקניה המשתלם ביותר.

בקרביץ מגוון רחב של מותגים ודגמים בלעדיים שמאפשרים לכל אחד למצוא את התיק המיועד לטעם והצרכים האישיים שלו. כמו כן, לקרביץ הטבות צרכניות בלעדיות גם למותגים בעלי דגמים בלעדיים.

בלעדי בקרביץ מותג pixie. באדיבות קרביץ,
מותג בלעדי ברשת קרביץ, pixie/באדיבות קרביץ

תיקים בלעדיים בקרביץ

התיקים הזרוקים STREET ART - בלעדי! אומנות רחוב, גרפיטי, עולם הקומיקס, ציורי קיר או ריצפה מהפנטים, זו מהות המותג STREET ART מבית קרביץ. המותג שכבש בסערה את ליבם של התלמידים, מציג השנה 12 דגמים חדשים של תיקים וקלמרים תואמים בעיצובים צעירים, רווי צבע, אופנתיים ופונקציונליים.

העיצובים מתאימים עצמם לילדים ובני הנוער של שנת 2022 כאשר תיקי הגב כוללים יציאת אוזניות ו USB מובנית בצד התיק, כבל הטענה ומטעןPOWER BANK מתנה. התיק בעל 10 תאים, כולל 2 תאים גדולים ומרווחים, שרוול פנימי מיוחד למחשב נייד או טאבלט, תא אחסון לבקבוקי מים, תא עליון לארנק/ מפתחות/ משקפיים, תא פנימי מרושת, 3 תאים חיצוניים לשליפה מהירה, תא נסתר נגד גניבות, גב מרופד עם פתחי אוורור ומחזירי אור מובנים.

לתיק ניתן להתאים קלמר STREET ART התואם את עיצוב התיק. הקלמר כולל שני תאים גדולים ומרווחים הנסגרים ברוכסן.

מחיר תיק: 269 שקל. מחיר קלמר: 50 שקל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קרביץ מותג streetart מחיר 269 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג streetart מחיר 269 שקל/באדיבות קרביץ
קרביץ מותג streetart מחיר 50 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג streetart מחיר 50 שקל/באדיבות קרביץ

תיקים אורטופדיים וטרולי

תיקי KALGAV - השנה ה- TROLLEY X-BAG מוצג במארז משתלם במיוחד הכולל בתוכו את התיק, קלמר, בקבוק שתיה וקופסת אוכל תואמים.

קולקציית תיקים אורטופדיים BAG-X עם מערכת הגב האורטופדית בעלת הפטנט הייחודי. ילקוט בית ספר עם מערכת גב אורטופדית בעלת מבנה ייחודי בולם זעזועים, המאפשר מעבר אוויר מרבי לנידוף זיעה מגב התלמיד/ה, בעל כתפיות מאווררות הניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד/ה. תיק מתרחב עם פטנט ייחודי המאפשר את הגדלת נפח התיק ב 25%, לתיק תא קדמי עשוי מחומר פנימי מבודד המתאים לאחסון מזון, שומר חום / קור וקל לניקוי.

לילקוט תחתית קשיחה מרופדת בבד עמיד ורגליות פלסטיק להגנה מפני שחיקה ולחלוקת משקל נכונה וליציבות התיק. מחזירי אור בחזית התיק, בצידי התיק ועל הכתפיות. חלוקה לשלושה תאים מרכזיים, תא קדמי, ותא נוסף מתרחב, 2 תאי צד גדולים, מתאימים לבקבוקי שתייה. לילקוט מצורף כיסוי גשם לשם הגנה. התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה (עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד).

כל תיקי קל-גב מיוצרים מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד, בד איכותי דוחה מים, רוכסנים עמידים בפני שחיקה, כל צבעי הדפוס במוצר זה הינם עומדים בתקנים המחמירים ביותר ובטוחים לשימוש לילדים.

92039_open copy קל גב סט כיתה א' כדורסל nba. סטודיו קל גב,
תיקים ומארזים של קל גב ברשת קרביץ/סטודיו קל גב

קולקציית ילקוטים אורטופדי וטרולי בתיק אחד - TROLLEY פטנט עולמי ייחודי - גם ילקוט אורטופדי וגם תיק עם גלגלים. בעזרת רוכסן המחבר ניתן לנתק את מערכת הגלגלים מתיק הגב ולבחור אחת מהאופציות לנשיאה: תיק גב או תיק טרולי.

מערכת טרולי איכותית וחזקה במיוחד המשלבת מערכת גב אורטופדית תלת ממדית, בעלת רשת לאוורור ולנידוף זיעה מגב התלמיד/ה, וכתפיות מאווררות הניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד/ה. לילקוט תחתית קשיחה העוזרת בחלוקת משקל נכונה ומרופדת בבד עמיד בפני שחיקה.

בתיק חלוקה ל-4 תאים מרווחים, 2 תאי צד גדולים המתאימים גם לבקבוקי שתייה. לתיק מצורף כיסוי גשם להגנת הילקוט ומחזירי אור בחזית התיק, בצידי התיק ועל הכתפיות.

תיקי הטרולי מיוצרים מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד, בד איכותי דוחה מים, רוכסנים עמידים בפני שחיקה, כל צבעי הדפוס במוצר זה הינם עומדים בתקנים המחמירים ביותר ובטוחים לשימוש לילדים.

trolley מבית קל גב. סטודיו קל גב,
trolley מבית קל גב/סטודיו קל גב

תיקים אורטופדיים ממותג STEP BY STEP - SBS הינו מותג אירופאי אשר שם דגש על שילוב של איכות ונוחות מקסימלית, עומד בדרישות אירופאיות מחמירות. מתאים לתלמידי הכיתות הנמוכות. התיקים של המותג בעלי גב אורתופדי ותחתית קשיחה המאפשרת עמידות התיק ומקלה על ארגון תכולתו.

תיקי SBS הינם תיקים אורטופדיים, איכותיים וקלים במיוחד, המשלבים עקרונות מעולם התרמילאים על מנת להגיע לרמת פיזור משקל, נשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד.

הפאנל האחורי בנוי על שני צירי אלומיניום ארגונומיים. הכתפיות העליונות עוזרות בתמיכת הגב ובחלוקת נטל המשקל. מבנה המאפשר התאמה ארגונומית של התיק לגב התלמיד.

קולקציית תיקי SBS מכילה תיקי טרולי עם גלגלים ותיקי גב אורתופדיים, על פי התקן הישראלי. התיק מחולק לשלושה תאים גדולים, המתאימים לספרים, מחברות ולקופסת אוכל, ובנוסף כיס צידי לבקבוק וכיס פנימי לכסף קטן. המחיר: 199 שקל

קרביץ תיקי sbs מחיר 199 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ תיקי sbs מחיר: 199 שקל/באדיבות קרביץ

תיקי INWAY - קולקציית תיקי INWAY כוללת תיקי טרולי, בעלי תחתית קשיחה עם גלגלים גדולים, התיק מחולק לתאים רבים, בעלי כתפיות נוחות לנשיאה.

התיקים חצי אורטופדיים, חצי קשיחים, בעלי כתפיות נוחות. התיקים מעוצבים ואופנתיים, מתאימים לכיתות ג' עד ז'. המחיר: 249 שקל

קרביץ מותג inway מחיר 249 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג inway מחיר 249 שקל/באדיבות קרביץ

תיקי ספורט לנוער

תיקי JANSPORT - ממגוון הדגמים והעיצובים העצום של קולקציית קיץ 2022 קרביץ מחזיקה במס' דגמים מעוצבים ואופנתיים, הנמכרים בלעדית בסניפי הרשת. בנוסף, על תיקים אלו אחריות לכל החיים.
המחיר: החל מ-170 שקל

VANS - מותג התיקים האופנתי שכבש את לב בני הנוער, מציג גם השנה קולקצייה מגוונת עם עיצובים מגניבים, עכשווים מלאי שיק. בקולקציה קיימים מס' דגמים שימכרו בלעדית ברשת קרביץ, ביניהם תיקים בקטגורית Sustainable, תיקים בהם בד הפוליאסטר עשוי מבקבוקי פלסטיק ממוחזר וידידותי לסביבה. התיקים כוללים שני תאים, אחד מרכזי ובו גם שרוול ללפטופ, ותא קטן חיצוני עם אירגונית פנימית. המחיר: החל מ-170 שקל

CHAMPION - בשנת 1919 ייסדו האחים פיינבלום ברוצ'סטר, ניו יורק את המותג Champion בעקבות ספורטאים מעוררי השראה, וייצרו עבורם ועבור אנשים פעילים שוחרי ספורט הלבשה איכותית אתלטית אותנטית, אמריקאית. ובכך הפכה החברה לאחד המותגים הפופולאריים ביותר של אמריקה בתחום הספורט. המחיר: החל מ-180 שקל

קרביץ מותג fila מחיר 259 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג fila מחיר 259 שקל/באדיבות קרביץ

תיקי גן

קולקציית תיקי גן חובה עולה כיתה, לא עוד רק תיק גן, אלא מארזים, סט שלם המעניק לילדים את ההכנה לכיתה א'. הסט של מותג פלפוט כולל: בקבוק מים, מגבת אוכל, קופסת אוכל מחולקת, 12 עפרונות צבעוניים ותיק גן אופנתי ומושקע בתוך מארז אוטו גלידה איתו הילדים יכולים לשחק. ואילו KAL GAV הוציאו מארז הכולל תיק גן, קופסת אוכל בתיק תרמי, בקבוק שתייה בכיסוי מבודד ומגבות אוכל.
מחיר מארז פלפוט- 139 ש"ח מחיר מארז KAL GAV במחיר: 189 שקל

אך יחד עם זאת הקולקצייה של קרביץ מציגה מגוון רחב של תיקי גן, החל מתיקי גב ועד תיקי טרולי המותאמים לצרכי הילדים. התיקים עשויים מחומרים איכותיים ונוחים המשלבים עיצובים עם דמויות ועולמות שהילדים אוהבים, החל מגיבורי על ועד דמויות מצוירות, ממגוון הדפסים ועד עיצוב גיימינג המשולבים באיכות, נוחות ומחיר משתלם.

קל גב סט תיקי גן קטגוריית gilly דגם מלך האריות. סטודיו קל גב,
קל גב סט תיקי גן של המותג קל גב, המחיר 189 שקל/סטודיו קל גב

תיקי הטרולי, מיועד לילדים שהולכים לגן ברגל. התיק בעל שני תאים וכיס קדמי חיצוני כמו בצידי התיק שני כיסי צד לבקבוק שתייה. התיק בעל ידית העשויה אלומיניום חזק וקל משקל, הוא בעל בסיס רחב למניעת נפילות וגלגלים חזקים ושקטים. המחיר: החל מ - 119 שקל

92159 copyקל גב תיק גן טרולי אריאל. סטודיו קל גב,
קל גב תיק גן טרולי/סטודיו קל גב

קופסאות אוכל

קרביץ מציעה מגוון רחב של קופסאות אוכל ממותגות לכיתות הנמוכות וקופסאות אוכל לאחסון מזון לכל גיל. קופסאות אוכל ממותגות- קופסת אוכל מחולקת המיוצרת בשדרות, עם כיסוי תרמי השומר על חום/קור ועל טריות המזון עם מגוון מותגים. המחיר: 50 שקל

קופסאות אוכל ולאחסון מזון מותג סיסטמה- מותג ניו זילנדי, כל המוצרים מעוצבים ומיוצרים בניו זילנד, תוך תכנון קפדני המתמקד באיכות ובעיצוב ייחודי המקנה ערך מוסף לכל מוצר. כל הקופסאות עשויות פלסטיק איכותי ללא BPA , ידידותיים לסביבה ניתנים לחימום במיקרו וניתנים לשטיפה במדיח הכלים. רוב הקופסאות מגיעות כשהן מחולקות למזון ולנוזלים בהתאם לצורך. המחיר: החל מ-30 שקל

ועוד מגוון רחב של קוסאות אוכל.

קרביץ מותג bloom קופסת אוכל מחולקת לשלושה חלקים 1400 מ"ל מחיר 43 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג bloom קופסת אוכל מחולקת לשלושה חלקים 1400 מ"ל מחיר 43 שקל/באדיבות קרביץ

בקבוקי שתיה

בקבוקים של המותג - BLOOM בלעדי! בקבוקי TRITAN , 600 מ"ל, בעל לחצן פתיחה וקש לשמירה על היגיינה. בקבוק בלתי שביר, BPA FREE. המחיר: 35 שקל

BLOOM - בקבוק עם מעמד לטלפון הנייד בקבוקי TRITAN , 700 מ"ל, בעל פקק וקש לשמירה על היגיינה. בלתי שביר, BPA FREE. בתחתית הבקבוק מדף נשלף המהווה מעמד להניח עליו את הטלפון הנייד בזמן מנוחה המחיר: 25 שקל

BLOOM - בקבוק שומר חום/קור 1000 מ"ל בקבוק שתייה גדול מגיע בצבעי שחור ולבן, השומר על חום/קור עד כ-8 שעות, נפח הבקבוק 1000 מ"ל. זהו בקבוק לשימוש רב פעמי על מנת לשמור על הסביבה שלנו. המחיר: 80 שקל

ועוד מגוון עצום של בקבוקים בטווח מחירים: החל מ-25 שקל.

קרביץ מותג bloom בקבוק שתיה טרמי 600 מל מחיר 80 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג bloom בקבוק שתיה טרמי 600 מל מחיר 80 שקל/באדיבות קרביץ
קרביץ מותג bloom בקבוק עם מעמד לנייד מחיר 25 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג bloom בקבוק עם מעמד לנייד מחיר 25 שקל/באדיבות קרביץ

קרביץ מציגה השנה קולקציה בלעדית וייחודית לקראת החזרה לבית הספר, סנופי לבוגרים. סנופי, כלב הביגל האגדי של צ'ארלי בראון, הינו אחת מדמויות הקומיקס המוכרות והאהובות ביותר בעולם, מוצג בקולקציה בסגנון מגניב וייחודי על גבי מחברות ספירלה A4, מחברות כריכה קשה A5, מחברות 2 נושאים, פד לעכבר, קלמר, פלנר וכוס טרמית.

זוהי קולקציה איכותית כפי שרק קרביץ יכולים להוציא המשלבת עיצוב מרהיב ודינמי בדיוק כמו סנופי, צבעי שחור, אפור וורוד בהדפס ייחודי שמעניק לפריטים בקולקציה בגרות. המחיר: החל מ: 17 שקל

לצד מוצרים אלו קיימים במחלקה עוד מגוון רחב של ציוד חזרה ללימודים כגון: מחברת למידה חכמה, מחברת גיאונית, מגוון עפרונות, טושים וצבעים עם מנגנון ללימוד אחיזה נכונה, זכוכית מגדלת במגוון גדלים ועוד. להשיג בחנויות קרביץ ובאתר https://www.kravitz.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully