וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ERN שי פרמינגר נבחר כיו"ר איגוד חברות האשראי

2.8.2022 / 10:08

פרמינגר מחליף את מיכה אבני, מנכ"ל חברת פנינסולה, שכיהן כיו"ר האיגוד 7 שנים. כחברי הנהלה נבחרו: דני מזרחי מנכ"ל אופל-בלאנס, אבי דויטש מנכ"ל קרן אקספו, ודן שלוש מנכ"ל קידום דש השקעות

אתמול התקיימה אסיפה כללית של איגוד חברות האשראי שבלשכת המסחר. באסיפה נבחר פה אחד שי פרמינגר, מנכ"ל חברת ERN מבית מנורה מבטחים לתפקיד יו"ר האיגוד, במקום מיכה אבני מנכ"ל חברת פנינסולה שפרש מתפקידו בפנינסולה. בנוסף, נבחרו פה אחד כחברי הנהלת האיגוד: דני מזרחי - מנכ"ל אופל-בלאנס, אבי דויטש - מנכ"ל קרן אקספו, ודן שלוש - מנכ"ל קידום דש השקעות ופיננסים.

שי פרמינגר, בן 53 נשוי ואב ל-3 בנות מכהן כמנכ"ל חברת ERN מאז שנת 2013. פרמינגר כיהן בעברו כמנכ"ל קבוצת גאון אחזקות, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.

מר פרמינגר, מחליף את מיכה אבני, מנכ"ל חברת פנינסולה, שכיהן כיו"ר איגוד חברות האשראי מיום הקמת האיגוד בשנת 2015 עד להיום. פרמינגר הודה לחברות האשראי שנתנו בו אמון להובלת האיגוד בשנים הקרובות, יחד עם חברי הנהלה מר דויטש, מר מזרחי ומר שלוש.

שי פרמינגר. יחצ,
שי פרמינגר/יחצ

לדברי פרמינגר "אני רוצה להודות למיכה אבני על הובלת פעילות האיגוד. האיגוד התמודד בשנים האחרונות מול אתגרים רבים, של הסדרת תחום האשראי שאינו בנקאי, החל מרישוי החברות והסדרת הפעילות, התנהלות מול הרגולטור ברשות שוק ההון, בכדי שחברות אשראי יהיו שחקן מוערך ותחרותי למערכת הבנקאית, כך שיוכלו להציע מוצרי אשראי לציבור הלקוחות ולעסקים, בריביות ובתנאים יותר טובים.

פרמינגר הוסיף "אנו עומדים בפני תקופה מאתגרת של עליית שיעורי הריבית בארץ ובעולם. בכדי לסייע למשקי הבית ולעסקים קטנים ובינוניים, חייבים לתת הגנת ינוקא לחברות האשראי החדשות, בכדי לקדם תחרות מול המערכת הבנקאית. ההנהלה החדשה של איגוד חברות האשראי תגבש בתקופה הקרובה תוכנית בעלת מספר צעדים לשיפורים הנדרשים בהתנהלות הפיננסית של המשק הישראלי, כדי להגישה לממשלה החדשה שתקום."

מיכה אבני, יו"ר איגוד חברות האשראי היוצא ציין "אני נפרד היום מהאיגוד, אבל נשאר חייל נאמן של המהפכה הדרמטית שכבר ניכרת היטב בענף האשראי. הצורך בתחרות חיונית מאין כמוה. הצמיחה האדירה שהתחוללה בעשור האחרון בענף האשראי היא רק קצה הקרחון. עם עשרות גופים ציבוריים ואשראי של למעלה מ-50 מיליארד ₪, ענף האשראי שאינו בנקאי הוא כבר לא אפיזודה חולפת. אני גאה על הזכות שהייתה לי להיות שותף לקידומו, להסדרתו הרגולטורית ולדחיפתו לקדמת הבמה הציבורית של שוק האשראי שאינו בנקאי. אני מבקש להודות לכל החברים שסייעו, בייחוד לרונן סולומון מנהל האיגוד, עו"ד עודד אופק היועץ המשפטי של האיגוד, שי פרמינגר היו"ר נכנס של האיגוד, ולחברי הועד המנהל דני מזרחי, אבי דויטש ודן שלוש על אמונם ותרומתם המדהימה להצלחת האיגוד והתעשייה כולה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully