וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה וקוויק: האם זו העסקה שתשנה את הקמעונאות באונליין?

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 10:18

חברת "קוויק" שמספקת שירותי משלוחי מזון מהסופרמרקט ואלקטרה מוצרי צריכה, בעלת המותגים יינות ביתן, קארפור, מגה בעיר ושוק מהדרין, מקימות שיתוף פעולה שיכלול בשלב הראשון את יינות ביתן וקוויק. המטרה המוצהרת של המיזם: "לחולל שינוי משמעותי במפת התחרות אונליין"

על רקע התחרות הגוברת ועליית נושא יוקר המחיה בישראל לכותרות השיח הציבורי, נדמה כי שוק קמעונאות המזון בישראל ממשיך לרתוח: החברה הציבורית קוויק סופר אונליין בע"מ, דיווחה באמצעות אבירם גנות, מנכ"ל החברה, לבורסה בתל אביב על: "התקיימות כלל התנאים המתלים והשלמת העסקה עם אמ"צ ויינות ביתן".

בשפה פשוטה יותר, החברה מדווחת על קידום מיזם משותף בין אלקטרה מוצרי צריכה, שהיא גם הבעלים של מותגי קמעונאות מזון גדולים כקארפור - שעתידה להתחיל לפעול בישראל עוד השנה, יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין.

חבירה בין גורם כמו אלקטרה (בשליטת האחים זלקינד), באמצעות אמ"צ (אלקטרה מוצרי צריכה) לחברה שמתמחה במשלוחי מזון, היא עוד צעד שנועד לחזק את אחיזתה של אלקטרה בתחום הקמעונאות, לאחר רכישה של כמה מותגים מוכרים.

מערך שליחויות של קוויק. יח"צ,
רכב משלוחים של קוויק - בקרב עם מותגי הקמעונאות של אלקטרה/יח"צ

יינות ביתן תחילה

באלקטרה לא מסתירים את הכוונות - הן לטווח המידי והן לעתיד, כך על פי הודעה שהוציאה החברה: "ברצוננו לעדכן כי הושלמה עסקת הקלוזינג של מיזם קמעונאות האונליין המשותף של חברת קוויק וקבוצת אלקטרה (קארפור, יינות ביתן, מגה בעיר, שוק מהדרין).

לפי ההסכם, כך על פי הודעת אלקטרה, השלב הראשון של השותפות יתמקד בפעילות אונליין משותפת של קוויק וקבוצת יינות ביתן בתחום המזון ומוצרי FMCG וכעת פועלים הצדדים לביצוע כלל הפעולות הנדרשות ליישום העסקה והמערכת ההסכמית בין הצדדים".

המשפט המעניין ביותר בהודעה, נשמר לסופה: "נציין כי המטרה המרכזית של המיזם לחולל שינוי משמעותי במפת התחרות בקמעונאות האונליין בישראל, שהוא בראש ובראשונה משרת את טובתו של הצרכן, והוא צפוי להתרחב בעתיד לתחומים נוספים ומגוונים".

קרפור 1. יח"צ,
עם הפנים לעתיד: משלוחים הביתה מקארפור, שסניפים ראשונים שלה ייפתחו בקרוב/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully