וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי נוב מונתה למנכ"לית בססח ; אורי רובינוביץ מונה ליו"ר

2.8.2022 / 10:25

נוב תחליף את חגית ציטיאט לוין שהודעה על מינוייה למנכ"לית הראל פיננסים פורסמה לא מכבר

חברת ביטוח האשראי המובילה בישראל - בססח, הודיעה היום על מינויה של עדי נוב למנכ"לית החברה. נוב תחליף את חגית ציטיאט לוין שהודעה על מינוייה למנכ"לית הראל פיננסים פורסמה לא מכבר. מינויה ייכנס לתוקף ב- 1.11.22.

עדי נוב. מאיה כרמי דרור,
עדי נוב/מאיה כרמי דרור

לנוב ניסיון ארוך שנים, עשיר ומגוון בתחום ביטוח האשראי, ניהול סיכוני אשראי, פתרונות ביטוח מורכבים, מימון הון חוזר וערבויות. ניסיון זה מעניק לנוב נקודת מבט ייחודית בזכות פועלה בין הגורמים המקצועיים והמובילים בשוק בתחום זה בעולם.

בתפקידה הקודם שימשה נוב כסמנכ"לית הפיתוח העסקי והשיווק של חברת בססח, כסגנית מנהל אגף החיתום והחתמת הראשית, והיתה שותפה בניהול תיק הסיכונים של החברה.

נוב, בעלת תואר שני במינהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בניהול ופסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית ירושלים.

אורי רובינוביץ. יחצ,
אורי רובוביץ/יחצ

לתפקיד יו"ר בססח מונה אורי רובינוביץ, המשמש כמשנה למנכ"ל ומנהל תחום הביטוח של החברה. מינויו ייכנס לתוקף ב- 1.1.2023. רובינוביץ בעל ניסיון רב שנים בתחום ניהול סיכוני אשראי.

לרובינוביץ, מבכירי ענף ביטוח האשראי בארץ, תואר שני במינהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון ותואר ראשון בכלכלה, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

בססח הינה חברת ביטוח אשראי וסיכוני סחר חוץ מובילה, בבעלות משותפת של קבוצת הראל ו- Allianz Trade (לשעברEuler Hermes ) , חברת ביטוח האשראי הגדולה בעולם. נקודת המבט הייחודית של החברה הנמצאת בצומת מרכזי של הפעילות העסקית בישראל מאפשרת להנהלה נקודת ייחוס כלכלית אקטואלית ומשפיעה על הפעילות העסקית של חברות בארץ ובעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully