וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת 634AI של היזם רן פוליאקין תגייס מהנדסים

2.8.2022 / 10:33

זאת לאחר שחתמה על הסכם עם התאגיד היפני Musashi Seimitsu. בהמשך להסכם עם החברה היפנית ולהתפתחויות החברה מול לקוחות נוספים תגייס החברה, בין היתר, ולפי הצורך מהנדסים להמשך פיתוח הטכנולוגיה שלה

634AI, מקבוצת SixAI, חברה ישראלית שמפתחת רובוטים אוטונומים לעולם התעשייה, ו-Musashi Seimitsu, יצרנית חלקי רכבים יפנית, הרשומה למסחר ברשימת הראשית של בורסת טוקיו (TYO: 7220), חתמו על הסכם לפריסה והפעלת 200 רובוטים ניידים אוטונומיים (AMR) ב-35 מתקני הייצור של Musashi Seimitsu ברחבי העולם. הרובוטים הניידים האוטונומיים של634AI יקדמו אוטומציה במערך הלוגיסטי שלMusashi Seimitsu וישפרו את הבטיחות והיעילות של התפעול ברצפות הייצור במפעלי החברה. בעקבות החתימה תגייס החברה, בין היתר ולפי הצורך, מהנדסים להמשך פיתוח הטכנולוגיה שלה.

Musashi Seimitsu, שנסחרת ברשימת הראשית של בורסת טוקיו (TYO: 7220) היא בעלת מניות מרכזית ב-634AI יחד עם חברתSixAI , מקבוצת פוליאקין. לאחר כשנתיים של בחינת פלטפורמת MAESTRO של חברת 634AI במפעלי ייצור ביפן, תשיקMusashi Seimitsu את הרובוטים הניידים האוטונומיים של 634AI, במהלך ארבע השנים הקרובות ותטמיע אותם במפעליה ברחבי העולם.

634AI פיתחה פלטפורמת תכנה המשמשת כמרכז שליטה או כמעין מגדל פיקוח מבוסס בינה מלאכותית, המאפשר תפעול יעיל והרמוני במפעלי ייצור ומרכזים לוגיסטיים, כולל מיפוי ויזואלי שוטף של רצפת הייצור כולה ומבטיח זיהוי ומניעה של סכנות ומכשולים. המערכת, גם מפעילה רובוטים ניידים אוטונומיים וגם עוקבת אחר תנועות חומרי הגלם, מספקת נתוני פרודוקטיביות ושימושיות של מלגזות, וכן מתריעה בפני נהגי מלגזות אודות מפגעי בטיחות. Musashi Seimitsu מתכננת לנצל את המערכת והרובוטים לטובת שינוע אוטונומי של חומרים במערך הייצור שלה, ולשפר את התיאום בתפעול, באופן שמלגזות, עובדים ורובוטים יוכלו לפעול בסנכרון ובבטיחות טובים יותר. הפריסה הגלובלית של Musashi Seimitsu כוללת מפעלי ייצור ביפן, גרמניה, ארה"ב, קנדה, הודו, סין, ברזיל, מקסיקו, הונגריה, ספרד, תאילנד, אינדונזיה ווייאטנם.

634AI. יחצ,
היזם רן פוליאקין והירושי אוטסוקה נשיא קבוצת Seimitsu Musashi/יחצ

איסאקו טאקשי, מנכ"ל Seimitsu Musashi אומר: "במהלך השנים האחרונות, השקענו רבות באוטומציה וביכולות בינה מלאכותית, מתוך חזון ליצור סביבת עבודה אנושית יותר, שבה אנשים אינם נדרשים לבצע עוד משימות מייגעות שחוזרות על עצמן, לא מתגמלות וללא ערך מוסף. אנו מאמינים שהגישה הייחודית של 634AI לניהול ובקרה של רצפות ייצור, מאפשרת לראשונה לאנשים ולמכונות לפעול ביעילות אלה לצד אלה, בסביבה בטוחה הרבה יותר. אנו מצפים לפריסה אפקטיבית של המערכת באתרי הייצור הגלובליים שלנו."

אורן לוי, מנכ"ל 634AI מסר: "הפריסה הגלובלית של הטכנולוגיה שלנו שנקראת MAESTRO ב- Musashi Seimitsu מהווה קפיצת מדרגה גדולה עבור החברה שלנו. זהו סימן לאמון ולביטחון שהלקוח רוכש ליכולת שלנו לספק פתרון אוטומציה לייעול מערך לוגיסטי בסביבה תעשייתית משולבת ועמוסה. מערכת ה -MAESTRO, המתבססת על ראייה ממוחשבת ובעצם מהווה מוח ניהול רצפת ייצור מרכזי אשר, בין היתר, שולטת ברובוטים הניידים האוטונומיים. שיתוף הפעולה עם Musashi, מאשר את היתרונות המובהקים של הטכנולוגיה שלנו בסביבות תעשייתיות מורכבות ודינמיות, ומתווה את הדרך קדימה לשאר התעשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully