וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם בוחרים, ההורים קונים: לקראת ה-1 לספטמבר, קבלו 12 תיקים לנוער

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 15:53

לאחר כ-70 ימים של חופש (גדול מאד), ובמידה ולא יתממש איום השביתה שמרחף באוויר, יחזרו בשבוע הבא כ-2 מיליון תלמידים למסגרות החינוך. את התיק לביה"ס, הבוגרים נוהגים לבחור בעצמם אז רכזנו עבורם מגוון רחב של תיקים כדי שיוכלו לבחור מרחוק ולשלוח את ההורה לקנות

אמריקן טוריסטר upbeat תיקי-גב צבעוניים - 165 שקל. יח"צ חו"ל,
אמריקן טוריסטר upbeat תיקי-גב צבעוניים - 165 שקל/יח"צ חו"ל

בני הנוער, בניגוד אולי לתלמידים בבית הספר היסודי שמתרגשים לקראת התחלה החדשה וכבר הספיקו להתצטייד עם תיקים, ספרים ואביזרים, מתחילים להתארגן עם הקניות לקראת החזרה ללימודים רק בימים האחרונים של החופש, לרוב הם יוצאים בקבוצות לקנות את הפריטים החדשים ולרוב לא מאפשרים להורים להשתתף בבחירתם.

הפעם, הבאנו מגוון תיקים לנוער, אם לאלו שמעוניינים לבצע סקר שוק וללכת ממוקדים לעבר הבחירה ואם לאלו שמוכנים לבחור מרחוק ולשלוח את ההורה לקנות בעבורם.

בני הנוער בוחרים בעצמם את הציוד לבית הספר, תיקי הגב של אמריקן טוריסטר. יח"צ חו"ל,
בני הנוער בוחרים בעצמם את הציוד לבית הספר, תיקי הגב של אמריקן טוריסטר/יח"צ חו"ל

תיק אופנתי ניתק - 3 ב-1 מתאים לנשיאת מחשב נייד ו/או טאבלט בנפח 25 ליטר עם מערכת גב מרופדת, דגם Oliver תוצרת Outdoor Revolution.

התא הראשי עם כיסים למחשב נייד וטאבלט. תא מרכזי בינוני עם ארגונית פנימית, 2 כיסים קדמיים קטנים עם רוכסנים. תא נסתר נוסף לשימוש עם התא הראשי כאשר מנתקים את התיק.

לתיק 2 כיסי צד נוספים מבד רשת נמתח, מותאמים לבקבוקי שתייה .ניתן לחיבור לעגלת נשיאה, ניתן לרכישה בנפרד.

המחיר: 249 שקל. ניתן להתרשם בלינק הבא: https://kalgav.co.il/catalog-outdoor-back-to-school ולהשיג בחנויות המובחרות

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תיק בית ספר ניתק 25 outdoor revolution. סטודיו קל גב,
תיק בית ספר ניתק 25 outdoor revolution/סטודיו קל גב

תיק מתרחב בנפח 30 ליטר עם גב מרופד, דגם Frontier 30 תוצרת Outdoor Revolution.

לתיק תא מרכזי גדול עם תאים למחשב נייד ולטאבלט. תא בינוני המכיל אירגונית פנימית. תא קדמי קטן, 2 כיסי צד מבד רשת נמתח ותא מובנה ומרופד עבור מדיה.

התיק מתרחב באמצעות רוכסן, לימים בהם צריך לסחוב יותר. תא נוסף בחלק המתרחב. לתיק 2 רצועות כיווץ בצידיו ומערכת גב מרופדת עשויה רשת.

ישנה אפשרות חיבור לעגלה - התיק כולל מחבר ייחודי המאפשר חיבור אינטגראלי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה, עגלת הנשיאה נמכרת בנפרד.

המחיר: 249 שקל. ניתן להתרשם בלינק הבא: https://kalgav.co.il/catalog-outdoor-back-to-school ולהשיג בחנויות המובחרות

91111אפור frontier 30 תיק מתרחב outdoor revolution. סטודיו קל גב,
frontier 30 תיק מתרחב outdoor revolution/סטודיו קל גב

STREET ART - אומנות רחוב, גרפיטי, עולם הקומיקס, ציורי קיר או ריצפה מהפנטים, זו מהות המותג STREET ART מבית קרביץ.

המותג שכבש בסערה את ליבם של התלמידים, מציג השנה 12 דגמים חדשים של תיקים וקלמרים תואמים בעיצובים צעירים, רווי צבע, אופנתיים ופונקציונליים. העיצובים מתאימים עצמם לילדים ובני הנוער של שנת 2022 כאשר תיקי הגב כוללים יציאת אוזניות ו USB מובנית בצד התיק, כבל הטענה ומטען POWER BANK מתנה.

התיק בעל 10 תאים, כולל 2 תאים גדולים ומרווחים, שרוול פנימי מיוחד למחשב נייד או טאבלט, תא אחסון לבקבוקי מים, תא עליון לארנק/ מפתחות/ משקפיים, תא פנימי מרושת, 3 תאים חיצוניים לשליפה מהירה, תא נסתר נגד גניבות, גב מרופד עם פתחי אוורור ומחזירי אור מובנים.

קלמרי STREET ART התואמים את עיצובי התיקים כוללים שני תאים גדולים ומרווחים הנסגרים ברוכסן.
מחיר תיק: 269 שקל. ניתן להשיג בלעדית ברשתחנויות ובאתר קרביץ https://www.kravitz.co.il/

קרביץ מותג streetart מחיר 269 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג streetart מחיר 269 שקל/באדיבות קרביץ

באתר swagg תוכלו למצוא כל מה שתלמידי חטיבות ביניים ותיכון צריכים, בייחוד אלה שמקפידים על שיק.
את הפריטים המוצגים באתר, משיגים הבעלים בביקוריהם בתערוכות הנחשבות בעולם, משם הם מייבאים את המוצרים הכי שיקיים, פרקטיים ומגניבים, מתוך מחשבה מרובה וקו עיצובי נקי וקלאסי.

התיקים לחטיבות הביניים ולתיכונים מגיעים מכמה מדינות: לתיק CABAIA הצרפתי יש שני כיסים שמתחלפים בהתאם לאאוטפיט של התלמיד באותו היום.

לתיק MUESLII האיטלקי יש שיק שמאפיין רק את האצולה ממילאנו, והוא מאופיין בצבעוניות עזה ובמגוון חומרים מרתק כמו ניילון; לתיק BOOBY ההולנדיף בעיצובי גרפיטי מרתקים לצד קו קלאסי, יש יכולת להגן על התכולה מפני גנבים וילדים מציקים אחרים.

באתר תמצאו גם קופסאות אוכל רב פעמיות של המותג הבריטי BLACK+BLOOM בשלל צורות וחומרי גלם, בקבוקים שוברי שיאי עולם בשמירה על הקור כגון ROOT7 הבריטי ועוד המון גאדג'טים והפתעות שישמחו כל תלמיד. באחריות.

להשיג באתר https://swagg.co.il/ ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12 נתניה.

תיקים אתר swagg.co.il. יח"צ,
מגוון רחב של תיקי נוער באתר swagg.co.il/יח"צ

מותג התיקים לבוגרים Explore מבית מודן, מציע מבחר גדול ומגוון של תיקים המתאימים לתלמידי תיכון, סטודנטים וליום יום, בסגנונות עכשוויים שאהובים על כולם. כל התיקים עשויים בדים איכותיים וכוללים תמיכה אורטופדית משולבת בעיצוב אופנתי.

כזה הוא דגם Explore 2IN1 - תיק המורכב מ-2 תיקים המחוברים יחד וניתנים להפרדה ולשימוש כל אחד בנפרד לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד.

הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנדים החמים של עולם האופנה, החל מתיקים בעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה העכשווית.

בנוסף, אקספלור הרחיבו את גיוון התאים של התיקים, תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אנטומית וכוללים שלושה תאים. התיקים מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות ג' עד ו'. מחיר: 199 שקל.

תיקי Explore בוגר - תיקים לבוגרים עם עיצובים עכשוויים ומגוון בדים כמו מינאז' וריפסטופ. התיקים בעלי תא פנימי מרופד למחשב, רצועות נשיאה מרופדות ומתכווננות ובעלי גב חצי אורטופדי. התיקים מתאימים לתלמידי תיכון וסטודנטים. מחיר: 179 שקל.

תיקים אקולוגיים - התיקים של אקספלור לוקחים חלק בשמירה על איכות הסביבה ומיוצרים ללא חומרי PVC. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי Explore עוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים).

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.

ניתן להשיג במגוון חנויות המשווקות את המותגים של מודן.

תיק explore 2in1. יח"צ,
תיק explore 2in1/יח"צ

SO COOL FOR SCHOOL? חברת סמסונייט משיקה לקראת חזרה לבתי הספר התיכוניים דגמים חדשים של תיקי גב פונקציונליים לצעירים המתאפיינים במראה אופנתיים ועדכניים ובמגוון צבעים ססגוניים.

חברת התיקים הבינלאומיות סמסונייט ואמריקן טוריסטר, מקבוצת סמסונייט, משיקות לקראת חזרה לבית הספר התיכוניים קולקציות טרנדיות של תיקי-גב, המיועדות לבני נוער ולסטודנטים.

התיקים החדשים מקולקציית קיץ 2022 משלבים עיצובים אופנתיים וטרנדיים עם פונקציונאליות ונוחות מרבית דוגמת: תיקים עם רצועות הכתף ומבנה גב ארגונו-מטריים, כיסים חיצוניים ותאים מרובים, בכל אחד מהתיקים תא קדמי המהווה ארגונית, למרבית התיקים בסדרה תא מרופד למחשב, לכל תיק תא חיצוני לבקבוק, וכל התיקים קלים במיוחד.

כמו כן התיקים עוצבו בהשראת טרנדיים אופנתיים, צעירים ועדכניים, ומגיעים במגוון צבעים ססגוניים כמו: סגול, ירוק, צהוב, תכלת ועוד לצד צבעים קלאסיים כמו: שחור, כחול ואפור.

בזכות העיצובים המגוונים ומבחר הצבעים המרהיב, הקולקציות החדשות של התיקים עונות לדרישות הרבות מצד הצרכן - החל מתרמיל יומי לביה"ס ולשעות הפנאי ועד לקולקציית תיקי-הגב המתאימה למחשבים ניידים ובכללם תיקים מתוחכמים עם חיבור ל USB.

אחריות בינלאומית לשנתיים מטעם היצרן.

טווח מחירים לצרכן: 155-400 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט ובחנויות הנבחרות.

תיקי ביה"ס לנוער של אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט. יח"צ חו"ל,
תיקי ביה"ס לנוער של אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט/יח"צ חו"ל

פסטיבל Back To School ברשת הסטוק התחיל באופן רשמי עם המבחר הגדול והזול בארץ של חזרה ללימודים.

התיק של המותג FILA אשר כבש בשנים האחרונות את בני הנוער בארץ עשוי מפוליאסטר בצפיפות גבוהה והוא בעל שלושה תאי אחסון- אחד ראשי גדול, שני קדמי קטן ועוד אירגונייזר למפתחות ופריטים קטנים.

בצידי התיק יש תאים לבקבוקי מים וגב התיק מרופד על מנת להעניק נוחות מרבית. לוגו המותג מודפס על כל רחבי התיק.

המחיר: 80 שקל. להשיג בסניפי רשת הסטוק ברחבי הארץ

תיק fila, המחיר: 80 שקל, רשת הסטוק. רשת הסטוק,
תיק fila, המחיר: 80 שקל, רשת הסטוק/רשת הסטוק

מותג התיקים הקנדי הרשל מציע מגוון תיקים ואביזרים נלווים לחזרה לבית הספר' החל מתיקי גן ועד תיקי בית ספר, קלמרים, תיקי אוכל ועוד.

המוטו של HERSCHEL הוא מוצרים על זמניים עם דגש על הפרטים הקטנים. חלק מהפריטים בקולקציה עשויים 100% בדים ממוחזרים.

תיקי הגן מאובזרים בכיס חיצוני עבור בקבוק שתייה וברוב תיקי בית הספר ישנו תא ייעודי למחשב והם מספקים תמיכה מירבית לגב ורצועות הכתף מרופדות ונוחות לנשיאה.

טווח מחירי תיקים 135-600 שקל. להשיג ברשת סטורי ובאתר www.storyonline/co.il

הרשל לסטורי תיק גב מרווח עם תא למחשב ותמיכה לגב מחיר 450 שקל. יח"צ חו"ל,
הרשל לסטורי תיק גב מרווח עם תא למחשב ותמיכה לגב מחיר 450 שקל/יח"צ חו"ל

יולו

הקולקציה האהובה עבור גילאי האמצע של YOLO - ילדי היסודי עד החטיבה, מגוון של מוצרים בעיצובים מושלמים כולם בטרנדים שנבדקו לאורך השנה על ידי קבוצות מיקוד וקיבלו אדפטציות בהתאם לבקשת הילדים.

קולקציית הטאי דאי האהובה ממשיכה שנה נוספת עם חידוש קל בהדפס והרחבה של מגוון המוצרים, לצד קולקציית הדפס זמן נוזלי בגוונים סגולים, קולקציית סופת ברקים מהממת והכוכבת של העונה - קולקציית גרפיטי לחצות את כל הגבולות ולהיות קולקציית יוניסקס אמיתית שכולם אוהבים בכל הגילאים, מגדרים וכו'.

בקולקציית האמצע ניתן להשיג: ילקוט מחשב - ילקוט אחד שניתן להפוך לשני תיקים במחיר 219 שקל, או ילקוט מחשב מרווח במחיר 179 שקל.

יולו חזרה לביהס 2022. יח"צ,
קולקציית אמצע של יולו - חזרה לביהס 2022/יח"צ

תיקים וקלמרים של מותג האופנה GUESS המתאימים לכל הגילאים מהקטנטנים ועד המתבגרים.

ניתן למצוא תיק גב עם הלוגו המפורסם של GUESS עם קלמר תואם בשלל צבעים וגם תיקים עם הדפסים שובבים לצבעוניים מבינינו אשר ניתן להתאים גם אליהם את הקלמרים המפורסמים.

טווח מחירים: 220-450 שקל. ניתן להשיג בחנויות GUESS ובאתר: www.globalonline.co.il

תיק גב לביה"ס של המותג GUESS, המחיר: 350 שקל. יח"צ,
תיק גב לביה"ס של המותג GUESS, המחיר: 350 שקל/יח"צ

תיק גב אורטופדי ומעוצב מתאים למחשב נייד עד 17.3 אינץ' בשילוב יציאת USB לטעינה ניידים.

התיק כולל תא גדול עם פתיחה עליונה רחבה, תא נפרד מרופד למחשב, תא גדול נוסף ותאים נפרדים לציוד קטן כולל תאים לעטים, שני תאים עם רוכסן בחזית התיק, שני כיסי רשת בצידי התיק וידית אחיזה נוחה בחלק העליון.

המחיר: 139 שקל. ניתן להשיג באתר וברשת ג'נטלמן

ג׳נטלמן_תיק גב אורטופדי שחור למחשב נייד עם מטען_מחיר 139 שח. יח"צ,
ג׳נטלמן_תיק גב אורטופדי שחור למחשב נייד עם מטען_מחיר 139 שח/יח"צ

קולקציית התיקים של אדידס כוללת מבחר תיקי גב לילדים ולנוער, משולחן העבודה לחדר הכושר או מהבית לחוף הים, לאדידס יש את התיקים המושלמים לכל מטרה. בין אם אתם מהסוג שאוהב מינימליסטי, דגם תרמיל "אדיקולור" קלאסי הוא מושלם עבורכם, עם גוונים אחידים ולוגו אוריג'ינלס אייקוני.

רצועות הכתפיים הארגונומיות מורידות את המתח, כך שתוכלו לשאת דברים של יום יום בקלות. הרצועות עשויות רשת נושמת לנוחות מירבית. יש לכם מחשב נייד? אל דאגה. תיקי הגב הספורטיביים בעלי כיס פנימי המאפשר לשאת מחשב נייד בצורה מאובטחת. יש להם גם כיס בצד לבקבוק מים, בתוספת כיס רוכסן קדמי לנשיאת הטלפון, הארנק ושאר הפריטים החיוניים.

טווח מחירים: 100-230 שקל. להשיג בחנויות אדידס ובאתר הסחר.

תיק גב אדידס, המחיר: 230 שקל. יח"צ חו"ל,
תיק גב אדידס, המחיר: 230 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully