וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים מהקמתה: Riverside ממנה את מיכל ברוש ל- VP People

2.8.2022 / 10:53

ברוש מגיעה עם שנים של ניסיון, בין היתר כ VP HR בחברת SKAI (קנשו לשעבר) והיא תשמש כמנהלת משאבי האנוש הראשונה של חברת הטק הישראלית

חברת Riverside הישראלית אשר פיתחה פלטפורמת הקלטה מרחוק שמאפשרת לכל משתמש להקליט פודקאסט המכיל אודיו ווידאו באיכות גבוהה הזהה לאולפן מודיעה על הצטרפותה של מיכל ברוש לתפקיד VP People בחברה. במסגרת תפקידה החדש, ברוש תוביל את הטיפול בעובדים מקצה לקצה: גיוס, פיתוח, שימור וחווית עובדים.

ברוש מגיעה לתפקיד עם שנים רבות של ניסיון, את דרכה התחילה כמגייסת בחברת סיסקו, משם המשיכה לשמש כמנהלת צוות גיוס בחברת HP ולריברסייד היא מגיעה לאחר כ-6 שנים בחברת Kenshoo, כיום SKAI. ברוש בעלת תואר ראשון במדעי החיים ותואר שני בהתנהגות ארגונית מטעם אוניברסיטת בן גוריון.

מיכל ברוש. זיו אורן,
מיכל ברוש/זיו אורן

חברת הסטארט אפ הישראלית Riverside הוקמה לפני כשנתיים על ידי האחים נדב וגדעון קיסון, ומעסיקה 90 עובדים שחלקם עובדים מרחוק וחלקם ממוקמים במשרדי החברה בתל אביב וניו יורק.

הפלטפורמה שהחברה פיתחה, היא היחידה בשוק המאפשרת איכות הקלטה של אודיו ללא אובדן נתונים ואיכות הקלטת וידאו ברזולוצית K4 ללא תלות במהירות החיבור לאינטרנט. חברות רבות כמו NBC, מיקרוסופט, Marvel, NYT ויוצרים מובילים בעולם מקליטים את תכני האודיו ווידאו שלהם על גבי המערכת. בנוסף, בחודשים האחרונים Riverside הפכה לשותפה הרשמית של Spotify- העדכון האחרון של תאגיד הסטרימינג מאפשר לפודקאסטרים לפרסם רכיב וידאו לצד אודיו, והיא מחברת ישירות יוצרים ל-Riverside כדי שיוכלו לייצר בקלות רכיבי וידאו לצד השמע שלהם.

מיכל ברוש, HR VP בחברת Riverside: "ב-Riverside יש שילוב של מוצר מדהים שמתקבל בצורה מטורפת בשוק ואנשים יצירתיים, מוכשרים ומגוונים שהופכים את העבודה לחוויה. כמי שמאוד אוהבת לצרוך ולייצר תוכן, היכולת לאפשר לאנשים שעובדים פה את כל הכלים להיות הכי טובים שהם יכולים להיות, לדאוג שיהיו להם המנהלים הטובים ביותר והסביבה הטובה ביותר להצלחה, זה פשוט תענוג וזכות מאוד גדולה".

נדב קיסון, מייסד ומנכ"ל Riverside: "אני מאוד שמח שמיכל מצטרפת אלינו. האנשים ב-Riverside הם המשאב היקר והחשוב ביותר והם הגורם להצלחה שלנו. אנחנו מאוד מושקעים בתרבות הארגונית שלנו בחוויה היומיומית של העובדים ואני בטוח שמיכל תעזור לנו להמשיך ולהתפתח בזמן שאנחנו ממשיכים לגדול".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully