וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזונה בריאה מגיל צעיר: חברת 'פלפוט' בשת"פ מרגש עם רשת 'נוי השדה'

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 17:29

חברת "פלפוט" המשווקת מוצרי חזרה לבית הספר, יוצאת במהלך משותף עם רשת הפירות והירקות "נוי השדה" במסגרתו יימכרו באתר הרשת, מוצרי חזרה ללימודים כחלק מהענקת פתרונות ללקוחות לקראת החזרה ללימודים ועידוד לתזונה בריאה מגיל צעיר

פלפוט ונוי השדה. אודי דגן,
פלפוט ונוי השדה: שת"פ לעידוד תזונה בריאה מגיל צעיר/אודי דגן

" חשיבה על עתיד ילדנו ועל בריאותם"

"תזונה בריאה, המשלבת ירקות ופירות טריים, חייבת להיות חלק מיום הלימודים של הילדים" מסבירה עינת ברוך סמנכ"לית השיווק של החברה "כחברה המובילה בשוק מוצרי בית הספר אנו שמחים להיות חלק ממהלך שדואג לא רק לילקוט ולקלמר האיכותיים ביותר, אלא גם לתזונה בריאה ואיכותית לילדים בכל הגילאים, בית ספר וגן".

"ההחלטה לצאת לשיתוף פעולה עם רשת "נוי השדה", המציעה תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית במכירה ישירה מהחקלאי לצרכן, הינה חשיבה על עתיד ילדנו ועל בריאותם".

ברוך מוסיפה כי: "אנו שמחים להתחיל מהלך במסגרתו יימכרו פריטים ייעודים לגנים ובתי ספר דרך אתר "נוי השדה", במטרה ולעודד הכנת ארוחות בוקר בריאות לילדים לגנים ולבתי הספר, ומקווים כי במהלך השנה נוכל להוסיף מוצרים נוספים למגוון".

פלפוט ונוי השדה. אודי דגן,
מרחיבים קטגוריות ומעניקים פתרונות ללקוחות לקראת החזרה לביה"ס, נוי השדה בשת"פ עם פלפוט/אודי דגן

"חיבור עולם הפירות והירקות לקופסת האוכל"

לדברי נוי הדס, בעלת רשת "נוי השדה": "אנו תמיד שמחים על שיתופי פעולה שמעניקים ערך מוסף לצרכן שלנו. שיתוף הפעולה בין החברות, יביא לכך שלראשונה לקוחותינו יוכלו לרכוש את כל מה שצריך לשנת הלימודים מתיקים, בקבוקי שתייה, קופסאות אוכל, ממרחים, לחמים וכמובן פירות וירקות טריים ואיכותיים המגיעים מחקלאים ישראליים. הכל בהזמנה אונליין על פי המודל הייחודי של רשת "נוי השדה" הכולל משלוח מהיר, שירות אישי ואיכות גבוהה".

"בנוסף ולא פחות חשוב שיתוף הפעולה מחזק את דאגתנו לתזונת הילדים ומחבר את עולם הפירות והירקות לקופסת האוכל של ילדנו. הרשת שלנו מעניקה פתרונות איכותיים וכוללים לכל המשפחה מתחילת שנת הלימודים ובכלל".

במסגרת שיתוף הפעולה החדש יימכרו באתר "נוי השדה", בקטגוריה נפרדת שנפתחה במיוחד לקראת החזרה לבית הספר, תיקי גן במגוון עיצובים מהקולקציות החדשות של פלפוט לשנת 2022 כגון חד קרן, גי'רפות, חלליות ועוד, בקבוקי שתיה וקופסאות אוכל במגוון עיצובים ועוד.

בנוסף, יוצעו מארזי גן הנמכרים כמאגדת לכל מוצרי החזרה ללימודים: תיק גן, בקבוק שתייה, קופסת אוכל, מדבקות ומפית מעוצבת בעיצובים דינוזאורים וקשת בענן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ילדים אוכלים מקופסאות אוכל בגן. ShutterStock
פירות וירקות בקופסת האוכל של הילדים, שת"פ לעידוד תזונה בריאה/ShutterStock

דור שלישי לחקלאים בארץ

רשת "נוי השדה" מתמחה בתוצרת חקלאית איכותית ישירות מהחקלאי לצרכן. הרשת הוקמה על ידי נוי הדס, דור שלישי לחקלאים בארץ, מתוך אידיאל עקרוני להעניק לחקלאי הישראלי בית ולחקלאות הישראלית במה. הרשת הוקמה על טהרת האהבה לחקלאות הישראלית ואהבת הארץ ומונה 12 סניפים לצד אתר און ליין מוביל למשלוחי פירות וירקות ומוצרים משלימים. אתר www.noyhasade.co.il

את מגוון הקולקציות והקטלוגים של חברת פלפוט ניתן לראות באתר www.palphot.com ולהשיג בחנויות, אתרים ורשתות נבחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully