וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקצוע החדש של ינאי פרישר גוטמן: בריסטה!

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 11:25

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, יוצאת בפרסומת חדשה לסדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO ללא חלב, על בסיס שיבולת שועל ושקדים המועשרים בוויטמינים ובסידן. בפרסומת למוצר החדש מככבים ינאי פרישר גוטמן ובנו רוי בסצנת "בית קפה של בוקר" כאשר רוי הוא הלקוח וינאי, הבריסטה!

ינאי ורוי בצילומים חדשים. דודי גניס,
"בית קפה של בוקר" - רוי הוא הלקוח וינאי, הבריסטה!/דודי גניס

את הפרסומת למשקה החדש של תנובה נבחרו להוביל ינאי פרישר גוטמן ורוי, בנו המשותף של ינאי עם אמיר פיי גוטמן ז"ל, שהצטלמו לקמפיין עבור המוצר שעלה השבוע למדפים.

כמו בחיים עצמם, בפרסומת הכוללת לא מעט שבירת קומיות, השניים ישחקו אב ובן ששותים יחד את המשקה הראשון של הבוקר, בסיטואציה הדומה לישיבה בבית קפה כאשר רוי הוא "בוס" שמזמין משקה BIO ואילו ינאי הוא "בריסטה".

סדרת בקבוקוני אלטרניב BIO על בסיס שיבול שועל ושקדים מכוונת לילדים ולהוריהם אשר מחפשים לגוון את ארוחות הבוקר שלהם. מדובר במוצר שפותח במחלקת המו"פ של תנובה בתהליך טכנולוגי מורכב במטרה להגיע לטעם ולמרקם שיתקבלו היטב על ידי ילדים ומבוגרים כאחד, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים טובים וקרובים למוצר החלבי.

בקבוקוני אלטרנטיב ביו. יח"צ תנובה,
בקבוקוני אלטרנטיב BIO/יח"צ תנובה

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה: "בסקירות השוק זיהינו את הצורך של הורים לפתרונות נוחים ומזינים עבור ילדיהם, ולשמחתנו מעתה גם קהלים שאינם צורכים מוצרי חלב יוכלו ליהנות ממשקאות קטנים במנה נוחה לדרך. זוהי אפשרות נהדרת לשלב לתפריט תזונה מהצומח ולתת לילדים להתחיל את היום עם משהו מזין. תנובה פועלת תמשיך לפעול להרחבת מגוון המוצרים ופיתוח סגמנטים חדשים, שנותנים מענה לצרכי הורים לילדים, מפחיתנים ועוד".

משרד הפרסום שעומד מאחורי הקמפיין הוא האבאס-בלינק המתמחה במדיה חברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully