וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קל גב" מציגה חווית unboxing מרגשת לילדי הגן והכיתות הצעירות

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 17:05

התופעה הפופולארית שמוכרת לנו מהאינסטגרם, חווית ה-unboxing, מגיעה גם לעולמות החזרה לביה"ס. לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה, מציגה חברת "קל גב" המובילה בקטגוריית התיקים, חוויה מרגשת לכל המשפחה, כזו שתשמח את ילדי הגן ואת הילדים הצעירים, העולים לכיתות א-ב

קל גב לקראת החזרה לביה"ס ולגן - 2022. סטודיו זוז,
קל גב מציגה קולקציה חדשה לקראת החזרה לביה"ס ולגן - 2022/סטודיו זוז

* * * תיק מתגלגל ומארזים * * *

חברת "קל גב" המובילה בתחום המוצרים לקראת החזרה לביה"ס, העוסקת מזה כ-4 עשורים בתחומה והידועה בזכות האיכות הגבוהה של מוצריה, משיקה מארז מתנה איכותי ומושלם עם סט מוצרים בעיצוב תואם שיעצימו את חווית פתיחת המארז ויהפכו אותה לצילומית ו"מגניבה", עבור ילדי הגן והילדים העולים לכיתות הצעירות.

open box - מארז המושלם של קל גב 489 שקל. סטודיו קל גב,
open box - מארז המושלם של קל גב 489 שקל/סטודיו קל גב

המארז השלם והמושלם של "קל גב" לבית הספר: מיועד לכיתות הנמוכות, א-ב, הוא מגיע באריזת מתנה מרשימה והוא כול את כל הפריטים הבסיסיים והיומיומיים שהולכים עם הילד בכל בוקר: ילקוט אורטופדי מדגם BAG-X, עגלת נשיאה, קלמר מתרחב, קופסת אוכל מחולקת עם כיסוי תרמי מבודד ובקבוק שתיה בנפח 500 מ"ל המגיע בתוך כיסוי תרמי מבודד ומגן.

X BAG Trolley , תיק קל על גלגלים: פטנט עולמי, ניתן לבחור האם ללכת עם מערכת הגב הקלה והאיכותית או להרכיב בקלות את הטרול ולהתגלגל הנוחות.

עגלת הנשיאה בעיצוב ארגונומי, מאפשרת נשיאה על הגב ללא הפרעות, עשויה ממוט אלומיניום טלסקופי וחומרים איכותיים ועמידים במיוחד.

התיק מתפאר באבזם תליה מיוחד לחיבור קצה רצועת הכתפיות למניעת גרירתה על הרצפה בעת שימוש בעגלת נשיאה. מערכת גב אורתופדית בעלת מבנה ייחודי הבולם זעזועים ומאוורר במיוחד, המאפשר מעבר אוויר מרבי ונידוף זיעה מגב התלמיד/ה.

האבזור העשיר של התיק מציע כתפיות מאווררות הניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד/ה, תא מתרחב, הגדלת נפח התיק בפתיחת רוכסן וקבלת תא נוסף, תא אוכל מבודד וקל לניקוי, כיסי צד גדולים, תחתית קשיחה המחוברת לגב הילקוט לחלוקת משקל נכונה ליציבות התיק, מחזירי אור בחזית התיק, בצדי התיק ועל הכתפיות לבטיחות התלמיד/ה, כיסוי גשם מצורף לילקוט להגנה מפני גשם.

הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי ומגיע במגוון עיצובים עדכניים, בשילוב חומרים חדשים המעניקים לכל אחד מהסטים מראה ייחודי וכמעט אישי.

בין העיצובים: כוכבי הילדים האהובים בינהם: ספידרמן, הנוקמים, באטמן, NBA, ברצלונה, פורטנייט, מיניונים, פאוואר ריינג'רס. דולפינים, ג'יפ, עפרונות, חלל, כדורגל, מטוס, גיימינג, פריס סן-ז'רמן, מטריקס, דינוווזאור, מיני מאוס, במבי, הלו קיטי, שועל, נסיכות דיסני, פוני קטן, ינשוף, LOL, פנדה, חתולה, אילה, נמר, גלידה, פלמינגו, פרפרים, אהבה, חד קרן, קשת בענן.

המחיר המומלץ לצרכן: 489 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קל גב לקראת החזרה לביה"ס ולגן - 2022. סטודיו זוז,
קל גב לקראת החזרה לביה"ס ולגן - 2022/סטודיו זוז

X BAG התיק האורתופדי הקל והמתרחב: התיק מגיע עם מערכת הגב האורתופדית בעלת הפטנט הייחודי. מיוצר מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד.

מערכת גב אורתופדית בעלת מבנה ייחודי הבולם זעזועים ומאוורר במיוחד המאפשר מעבר אוויר מרבי ונידוף זיעה מגב התלמיד/ה, תא אוכל מחומר מבודד קל לניקוי, תא מתרחב, הגדלת נפח התיק בפתיחת רוכסן וקבלת תא נוסף, כתפיות מאווררות ניתנות להתאמה על פי מידת התלמיד/ה, רגליות פלסטיק להגנה מפני שחיקה, בעלות מחבר ייחודי לעגלת נשיאה.תחתית קשיחה המחוברת לגב הילקוט לחלוקת משקל נכונה וליציבות התיק.

מחזירי אור בחזית התיק, בציידי התיק ועל הכתפיות לבטיחות התלמיד/ה, כיסוי גשם מצורף לילקוט להגנה מפני גשם. אפשרות חיבור לעגלת נשיאה באופן קל, יציב ובטוח. אבזם תליה מיוחד לחיבור קצה רצועת הכתפיות למניעת גרירתה על הרצפה בעת שימוש בעגלת נשיאה תא רשת פתוח לבקבוק מים.

חדש: תא נוסף בצידו השני של הילקוט עם סגירת רוכסן. מיועד לחפצים האישיים של התלמיד. הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי מחיר מומלץ לצרכן: ילקוט X BAG בעלות 279 שקל ומחיר מומלץ לעגלת נשיאה: 99 שקל.

קל גב סט כיתה א' כדורסל nba. סטודיו קל גב,
קל גב סט כדורסל nba, תיק X BAG ועגלת נשיאה/סטודיו קל גב

iTrolley - אורתופדי וטרול בילקוט אחד: גם ילקוט אורתופדי וגם ילקוט עם גלגלים. הפטנט הייחודי כולל תיק אורתופדי בעל 3 תאים מרווחים המתחבר לטרול בעל ידית טלסקופית ותא נוסף.

בעזרת פתיחת הרוכסן המחבר ניתן לנתק את מערכת הגלגלים מתיק הגב. בחלק הראשון של הילקוט הכולל 3 תאים, מערכת גב תלת ממדית בתוספת רשת המאפשרת אוורור ונידוף זיעה. אינה סופגת מים. ניתן לשאת גם את התיק עם הטרול (שכולל תא נוסף) באמצעות כתפיות נשלפות בכיס האחורי שלו.

מבנה הכתפיות והגב מותאמים אנטומית לילדים ומחלקים את המשקל. תחתית קשיחה עשויה מבד עמיד בפני שחיקה בתוספת רגליות פלסטיות ליציבות התיק. מחזירי אור לבטיחות. כיסוי גשם מצורף לילקוט להגנה מפני גשם. הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי מחיר המומלץ לצרכן: 399 שקל.

trolley מבית קל גב. סטודיו קל גב,
trolley מבית קל גב/סטודיו קל גב

* * * * ילדי הגן * * * *

חדש מבית "קל גב" מארז המכיל את כל מה שצריך לגן: תיק גב איכותי לגן, דגם "גילי" בעיצובים עם מותגי הילדים האהובים קופסת אוכל מחולקת עם סגירת ארבעה כיוונים המגיעה בכיסוי תרמי מגן ומבודד.

בקבוק שתיה בנפח 500 מ"ל עם פיה נוחה לשימוש המגיע בכיסוי תרמי מבודד ומגן בעת נפילת הבקבוק.
שלישיית מגבות לשימוש בעת הארוחה בגן. ניתנות לכביסה ומתאימות לעיצוב התיק. המארז מגיע באריזת מתנה מעוצבת. מחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל

קל גב סט תיקי גן קטגוריית gilly דגם מלך האריות. סטודיו קל גב,
קל גב סט תיקי גן קטגוריית gilly דגם מלך האריות/סטודיו קל גב
קל גב סט תיקי גן קטגוריית gilly דגם מלך האריות. סטודיו קל גב,
open box - סט תיקי גן, קטגוריית gilly, דגם מלך האריות, המחיר המומלץ לצרכן: 169 שקל/סטודיו קל גב

תיק גן דגם נועם: במגוון עיצובים של מותגי הילדים האהובים. תיק בעל תא מרכזי ותא קדמי. שני כיסי רשת. מחיר מומלץ לצרכן: 59 שקל

תיק גן ופנאי דגם "אריאל". תיק גן איכותי במגוון עיצובים אופנתיים. מתאים למגוון רחב של גילאים: מתאים כתיק גן החל מהשנה הראשונה בגן ומתאים גם כתיק פנאי לחוגים/ נסיעות/ אחה"צ למגוון רחב של גילאים בשל אופנתיות העיצובים. (יכול להתאים גם לילדות בגילאי בית הספר לשימוש לחוג או לאחה"צ עם חברות) . מחיר מומלץ לצרכן: 79 שקל

92159 copyקל גב תיק גן טרולי אריאל. סטודיו קל גב,
קל גב תיק גן אריאל, 79 שקל/סטודיו קל גב

טרול גן בעיצוב קלאסי: תיק גן על גלגלים עם ידית טרולי להליכה נוחה לגן. מגיע במגוון עיצובים של מותגי הילדים האהובים. מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל

טרול גן דגם "אריאל": טרול גן ופנאי איכותי ואופנתי במיוחד. ניתן לנתק את התיק מהעגלה בהתאם לצורך. מתאים מאוד כטרול לגן וכתיק טרול לנסיעות לילדים בו הם יכולים לשים את חפציהם האישיים למשחק ופעילות פנאי. מגיע במבחר עיצובים אופנתיים המתאי לטווח גילאים רחב, כולל בי"ס יסודי. מחיר מומלץ לצרכן: 149 שקל

92159 copyקל גב תיק גן טרולי אריאל. סטודיו קל גב,
קל גב תיק גן טרולי אריאל, 149 שקל/סטודיו קל גב

להשיג בחנויות ורשתות התיקים, חנויות מכשירי כתיבה והצעצועים. לינק לאתר החברה https://kalgav.co.il/catalog-kalgav-back-to-school

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully