וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהגליל לווייטנאם

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 20:31

חברת הטקסטיל 'דלתא גליל', באמצעות חברת בוגארט, חנכה מפעל חדש לייצור הלבשה תחתונה, בוייטנאם.

חברת בוגארט, הנחשבת למובילה בייצור הלבשה תחתונה, חזיות ובגדי ים, נרכשה על ידי דלתא גליל בשנת 2019.

המפעל שהוקם מחליף אתר ייצור בסין, כחלק ממגמת החברה לרכז את הייצור בוייטנאם, שם מחזיקה החברה מרכז ייצור (hub) ללקוחות מובילים. המפעל החדש הוא ראשון מבין שלושה מתוכננים, שייבנו בשנים הקרובות. כיום מועסקים במפעל החדש כ- 1000 עובדים, אשר עברו הכשרה מקצועית על ידי דלתא בחודשים האחרונים, זאת בנוסף ל -3,330 העובדים המועסקים בוייטנאם במפעלי החברה הקיימים.

באירוע החגיגי נכחו אייזיק דבח, מנכ"ל ובעלי דלתא גליל, יחד עם רעייתו איווט; מנהלת המפעל - לנג נג', אסף אלפרוביץ ה-CFO, יוסי חג'ג' - משנה למנכ"ל ומנהל פעילות בוגארט, גיל שמעון - נשיא חטיבת GUM מנהלים מקומיים וגורמים שונים מהמנהל המקומי.

לנג נג', איזק ואיווט דבח. באדיבות דלתא גליל,
לנג נג', איזק ואיווט דבח/באדיבות דלתא גליל

שירים מבית השגריר

שגריר ממלכת בחריין בישראל, ח'אלד יוסוף אלג'להמה, הגיע להופעה של 'טריו רדיו בגדד' שנערכה בבית הקונפדרציה בירושלים. המארח - אפי בניה, ניצל את ההזדמנות ובדק אפשרות להזמין אמן מבחריין לפסטיבל העוד הבינלאומי הקרוב.

נציגת משרד החוץ באירוע, רויטל מלכה, הדגישה את הרצון בישראל לחזק את השלום עם מדינות ערב שחתמו על הסכמי אברהם, בין היתר באמצעות המוסיקה. לאחר ההופעה צייץ השגריר הבחרייני ועדכן לגבי השתתפותו בהופעה הנוסטלגית שכללה את מיטב השירים עליהם גדל.

אפי בניה וח׳אלד יוסוף אלג׳להמה. אליה חנוכייב,
אפי בניה וח׳אלד יוסוף אלג׳להמה/אליה חנוכייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully