וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה קנז מונתה למנכ"לית פעילות ההון סיכון של Prytek

4.8.2022 / 11:31

קנז כיהנה כסגנית יו"ר ומנכ"לית חברת החיתום וההשקעות רוסאריו קפיטל ומביאה עימה ניסיון רב שנים בשוקי ההון וההיי-טק; פעילות ההון סיכון של Prytek מנהלת נכסים בשווי כולל של למעלה מ-100 מיליון דולר בחברות ישראליות וזרות שמפתחות טכנולוגיות

קבוצת הטכנולוגיה והשירותים Prytek מתרחבת: נגה קנז מונתה למנכ"לית פעילות ההון סיכון של הקבוצה (CVC), והיא תצטרף להנהלה הבכירה של הקבוצה, שכוללת את אנדריי ישונסקי וארנון שבלת (מנכ"לים משותפים) ואת יאיר סרוסי, יו"ר הקבוצה. עד כה, נוהלה פעילות ההון סיכון של Prytek כחלק מהניהול הכולל של הקבוצה, ומינוי קנז נועד להעניק ל-CVC הרבה יותר תשומת לב ניהולית, בין היתר, מתוך רצון להמשיך ולהציף ערך בחברות הפורטפוליו של ה-CVC ושל קבוצת Prytek בכללותה.

במסגרת תפקידה, קנז תהיה אחראית על פעילות ההשקעה של Prytek בחברות טכנולוגיה צעירות שפעילותן סינרגטית או תורמת לפעילות חברות הטכנולוגיה והשירותים היותר בוגרות של הקבוצה, בדומה לניהול כל CVC (Corporate Venture Capital) באשר הוא.

נגה קנז. Q. Elite Beauty,
נגה קנז/Q. Elite Beauty

קנז מביאה עימה ניסיון רב שנים בשוקי ההון וההיי-טק: בין השנים 2013-2017 כיהנה כשותפה וסגנית יו"ר חברת החיתום וההשקעות רוסאריו קפיטל, וזאת לאחר כהונה בת כ-6 שנים כשותפה ומנכ"לית החברה. ב-2017 ולאחר כעשור פרשה מרוסאריו קפיטל, והחלה לכהן בין היתר כדח"צית בחברות ציבוריות מהגדולות במשק הישראלי דוגמת גזית גלוב, ביג מרכזי קניות, חילן ואלטשולר שחם.

פורטפוליו פעילות ההון סיכון התאגידית של Prytek כולל את רוב חברות הטכנולוגיה הישראליות והזרות ש- Prytekהשקיעה בהן עד כה, כ-20 במספר, כשרובן ישראליות. בין החברות הישראליות ניתן לציין את BlackSwan, Apester, CyberHat, FICX, Orchestra, Ezbob, OpenLegacy, HopOn ו-Payme. פעילות ההון סיכון של Prytek כוללת נכסים בשווי כולל של למעלה מ-100 מיליון דולר.

Prytek היא קבוצת טכנולוגיה ושירותים בינלאומית שהוקמה על ידי אנדריי ישונסקי, המכהן כמנהל משותף לצד ארנון שבלת, בעברו בכיר בקרן אייפקס הבריטית. Prytek מורכבת מחטיבה תפעולית שפועלת במסגרת 3 תתי-חטיבות עבור 3 תעשיות נפרדות: שירותים פיננסיים, הכשרות בנושאי סייבר, טכנולוגיה ומשאבי אנוש. בצד החטיבה התפעולית, פועלת ה-CVC בין היתר כדי לאתר ולהשקיע בחברות שמפתחות טכנולוגיות שמשרתות או עשויות לשרת בעתיד את החברות הנמנות על תת-חטיבת השירותים הפיננסיים שהיא הדומיננטית מבין השלוש. מבנה ארגוני זה מאפשר ל- Prytekלהשביח את חברות החטיבות התפעוליות על ידי השקעה משמעותית בטכנולוגיות חדשניות הרלוונטיות להן, ויכולות להפוך אותן לחברות חכמות שמציעות פתרונות חדשניים, היצע מוצרים ייחודי ושולי רווחיות גבוהים.

Prytek, שהוקמה ב-2017, פעילה ב-9 מדינות, משרתת מעל 250 לקוחות ברחבי העולם ומעסיקה דרך חטיבותיה השונות למעלה מ-3,000 עובדים. כיו"ר הקבוצה מהקמתה מכהן יאיר סרוסי שכיהן כיו"ר בנק הפועלים בין השנים 2009-2016.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully