וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן JVP מרחיבה את פעילותה בניו יורק ומוסיפה שותפים חדשים

4.8.2022 / 15:36

לשותפים החדשים רקע אופרטיבי בינלאומי חזק, ונסיון בבניית הנהלות והובלת תהליכי צמיחה של מאות מליוני דולרים של מכירות

קרן JVP, המדורגת בין עשר הקרנות הטובות בעולם (ע"י Preqin ), מרחיבה את פעילותה בניו יורק, ומוסיפה שותפים חדשים ובכירים בצוות ההשקעות. לצד השקעות חדשות בתחומי הפינטק, בלוקצ'יין, סייבר, קליימטק, פודטק ורפואה דיגיטאלית, מתמקדת הקרן בשנה וחצי האחרונות בהשקעות בתחום ה Growth, ובהעמקת התמיכה בחברות הפרוטפוליו ובנייתן למעמד של מובילות קטגוריה בינלאומיות. בתוך כך הובילה הקרן ב-2021-22 השקעות של 1.5 מיליארד דולר בחברות הפורטפוליו שלה יחד עם שחקנים בינלאומיים.

כחלק מאסטרטגיית ההשקעות של הקרן, JVP מרחיבה את פעילותה הבינלאומית, מחזקת את שדרת הניהול שלה ומצרפת לשורותיה שותפים חדשים בישראל ובניו יורק. השותפים החדשים מצטרפים לשותפי הקרן שמובילים השקעות בחברות משמעותיות בהייטק הישראלי והבינלאומי תוך עבודה צמודה עם החברות במטרה להוביל אותן לצמיחה וגידול דרמטי בפעילות העסקית. השותפים החדשים מגיעים עם רקע אופרטיבי בינלאומי חזק, ועם נסיון בבניית הנהלות והובלת תהליכי צמיחה של מאות מליוני דולרים מכירות. על רקע השינויים בשוק והאתגרים המתהווים, התרומה של השותפים החדשים, יחד עם השותפים הקיימים, מאפשרת תמיכה רחבה בחברות בארץ ובניו יורק. בעקבות הגדלת השורות מספר השותפות והמנהלות בקרן יעמוד מעל 60%.

JVP אשר ידועה במשך שנים במרכזי המצוינות שלה, אשר יוצרים חברות חדשות בתחומי הסייבר בבאר שבע, הפודטק בגליל, AI בירושלים, פינטק בתל אביב, בריאות דיגיטלית בחיפה והסייבר בניו יורק - מתמקדת בשנים האחרונות בהשקעות בחברות עם 30, 50, 70, ואף-100 מיליון דולר מכירות ומובילה אותן להיות חברות גדולות ובינלאומיות, כפי שעשתה עם: CyberArk, QLIK , Cogent , וחברות רבות נוספות.

בשנה וחצי האחרונות, חברות הפורטפוליו של JVP בהן: Earnix, ControlUp, Nanit, Coro, Pyramid ורבות אחרות, הרחיבו בצורה משמעותית את פעילותן העסקית בארץ ובעולם.

קרן JVP. יחצ,
קרן JVP/יחצ

אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP: "דווקא בתקופה זו, אנחנו חייבים לתת לחברות את התמיכה הנכונה שתאפשר להן להגיע לסקיייל, למכירות של 100,200,300 מליוני דולרים, כי רק חברות כאלו , שיוכלו לעמוד באתגרים של השוק הנוכחי, יגיעו למעמד מוביל בשוק הבינלאומי. יחד עם השותפים הקיימים, השותפים החדשים, מביאים יכולות שיאפשרו לתמוך בחברות בישראל, בצפון אמריקה, ובכניסה שלהן לשווקים באירופה ואסיה.

המינויים החדשים

  • מארג' בריה מצטרפת כשותפה לפעילות הקרן בניו יורק, ומביאה איתה מעל 20 שנות ניסיון כ -CMO, COO בחברות גלובליות בהן: SAP, HP, Business Objects Informatica ונוספות. כיום היא מכהנת בין היתר כ-CMO של חברת LeadSpace אשר JVP היא שותפה מרכזית בה. מארג' מביאה ניסיון עשיר זה כדי למצב את החברות המובילות של JVP כמובילות שוק ברמה הבינלאומית. JVP" בונה נטוורק בינלאומי של סטארטאפים ויזמים עם שותפים אסטרטגיים בישראל, ארה"ב ואירופה", אומרת בריה, "פילוסופיית ההשקעות שלנו מתמקדת בטכנולוגיות היוצרות אימפקט - בתחומי הסייבר, פינטק, בריאות דיגיטלית, קליימטק ועוד. אני מתרגשת לבנות יחד עם JVP את החברות שיעצבו את העתיד ברמה הבינלאומית".
  • שרה תומאס מונתה לשותפה לפעילות הקרן באירופה ובניו יורק. שרה, היא המייסדת והבעלים של Aspen Group נחשבת למומחית בינלאומית בבניית הנהלות וצוותים גלובלים בחברות בינלאומיות. בין היתר הובילה תהליכים אסטרטגיים בחברות טכנולוגיות מובילות בעולם בהן: סיילספורס, אורקל, IFS, Finastra ובשנים האחרונות עבדה עם JVP בבניית ההנהלה ב Qlik שהגיעה לשווי של 2.5 מיליארד דולר, CyberArk שווי שוק 5 מליארד דולר, וחברות נוספות.
  • אילן רון מונה לשותף בתחום הפודטק והאגטק בקרן. אילן מומחה בינלאומי בעולם המזון, בשנים האחרונות כיהן כמנכ"ל של חברת Kayco Kosher השולטת בשוק המזון הכשר בצפון אמריקה. הוא מכהן כחבר בורד מטעם הקרן בחברות: InnovoPro, Kinoko, ו-Next Probiotics. ריקי מוזס מונתה כ- Chief People Officer בקרן. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת הגיוס העולמית של אמדוקס, והיתה אחראית על צוות של כ-140 מגייסים ב-12 מדינות. כמו כן כיהנה בתפקידי מפתח בטבע ואורמת והיא מביאה לקרן מעל מ-25 שנים של ניסיון.
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לצד מינוי השותפות והשותפים החדשים מחזקת JVP צוות ההשקעות והפיתוח העסקי של הקרן

אלכסנדר דאהן שהחל את דרכו כאנליסט בקרן, קודם ומונה למנהל השקעות. אלכסנדר מביא איתו ניסיון עשיר בתחום הפודטק והאגטק, בקרנות בינלאומיות בפריז, לונדון וסאו פאולו.
אורן שור מצטרף לצוות ההשקעות של הקרן. בתפקידו האחרון כיהן כ-VP אסטרטגיה וחדשנות ב Gloat, ולפני כן הוביל את ה-R&D בחברה. Gloat פיתחה פלטפורמה חדשנית מבוססת AI לפיתוח ושימור עובדים, גייסה כ 100 מיליון דולר, ולה משרדים בישראל, ניו יורק ואנגליה.
קרן קיי מצטרפת לפעילות הקרן במרכז בניו יורק כמנהלת פיתוח עסקי ובניית קהילות. קרן מביאה מעל 20 שנות ניסיון בתחום הפרסום. כיהנה כמנהלת הקריאייטיב של מקאן ופובליסיס, כמייסדת שותפה של Supersona, ומייסדת Innovesta - פלטפורמה דיגיטלית למשקיעים ויזמים.

כמו כן, הפעילות של מרגלית סטארטאפ סיטי ומרכזי המצוינות שלה בארץ ובעולם מתרחבת. לצורך כך, הצוות שמקים את מרכזי המצוינות מוסיף לשורותיו את עודד פיינארו, לשעבר מנכ"ל חברת Bentley Capital שיכהן כמנכ"ל מרגלית סטארטאפ סיטי לצד שגיא קדם אשר ישמש כ COO וכמנהל האופרטיבי של ההחברה. יודגש כי בשנתיים האחרונות גדלו מרכזי ההחדשנות - מרכז המדיה וה AI בירושלים, מרכז הפודטק בגליל, מרכז הבריאות הדיגיטאלית בחיפה מרכז הפינטק בתל אביב וגם מרכז הסייבר הבינלאומי בניו יורק שגדל מ 8 חברות ל 35 חברות רובן ישראליות עם מכירות והתרחבות בשוק האמיריקאי. פעילות זו תמשיך בארץ ובניו יורק בצורה משמעותית בזמן הקרוב.

כמו כן, ניסן זאבי, קודם ומונה ל-VP במרגלית סטארטפ סיטי גליל, וחבר בצוות השקעות אימפקט בקרן הפודטק, גלי טימור, שהובילה פיתוח עסקי וניהול שותפויות במגון חברות טכנולוגיות כולל באלביט, מונתה למנהלת פעילות מרכז החדשנות של מרגלית סטארט אפ סיטי בחיפה המתמקד בבריאות דיגיטאלית.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully