וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאימהות אחרי לידה: המיזם החדש של רוני דואני וקרן איתן

4.8.2022 / 7:46

רוני דואני ויוצרת התוכן קרן איתן יוצאות בשיתוף פעולה לקידום תוכנית האימונים האינטרנטית BABY BOOST ONLINE, תוכנית אימונים אינטרנטית לאמהות לאחר לידה

היזמית, יוצרת תוכן הרשת ומובילת קהילת "שבט אמהות" קרן איתן, יוצאת בשיתוף פעולה עם מאמנת הכושר רוני דואני, לטובת קידום תוכנית אימוני הכושר החדשה שפיתחה עם צוות המאמנות והיועצות של BOOST - חברה בתחום הכושר שבבעלותה מספר סטודיוז לאימונים ושירות לאימוני אונליין.

איתן, המעניקה דרך מיזם "שבט אמהות" ליווי והכוונה צמודה לנשים לקראת ואחרי לידה, זאת עלי ידי מעטפת קהילתית ומקצועית, מבקשת בעזרת פלטפורמת האינסטגרם הפופולארית להציג את שגרת חייהן האמיתית והלא "אינסטגרמית" של אמהות לילדים. היזמית המובילה, חברה לדואני בכדי להנגיש את תוכנית האימונים החדשה לקהל העוקבות הייעודי והגדול שלה, אשר רבות מהן נמצאות בשלב חיים דומה. כמו כן, לעודד ולסייע להן לעבור את התקופה המאתגרת שלאחר הלידה.

רוני דואני. אור דנון,
רוני דואני/אור דנון

התוכנית אותה בנתה דואני, אשר בעצמה ילדה לאחרונה את בתה השלישית, מציעה סדרת אימונים המותאמת לסדר היום המורכב והעמוס של אמהות, המעוניינות לחזק את הגוף לאחר הלידה ולחזור אל המידות איתן הן מרגישות בטוחות בדרך רגועה ובזמן המתאים עבורן. סדרת האימונים המוצעת מתפרסת לאורך 9 שבועות מלאים, כאשר בכל שבוע נפתחים 3 אימונים וכן תוכן רלוונטי נוסף - החל מתזונה, סטיילינג אחרי לידה, ייעוץ התפתחותי ועוד. התוכנית מאפשרת לנרשמות להתחיל באימונים בכל שלב, לאחר השלמת כלל אימוני השבוע ייפתח עבורן שבוע אימונים נוסף. התוכנית מותאמת לכל הרמות וכוללת תמיכה וליווי מלא של צוות האתר, כמו גם אפשרות לליווי תזונתי צמוד על ידי התזונאית מומחית של צוות "BOOST".

קרן איתן. סלי בן אריה,
קרן איתן/סלי בן אריה

קרן איתן: "שיתוף הפעולה עם רוני הוא מבורך ויאפשר לאמהות רבות, החברות בקהילה המיוחדת שלנו להיחשף לתוכנית המותאמת לחזרה לשגרת אימונים לאחר הלידה שפיתחה במיוחד רוני כאמא מהחוויה האישית. שגרת חיי היום יום שלנו כאמהות לחוצה גם ככה, תהליך גידול הילדים הוא אינטנסיבי ורבות מאיתנו מתקשות לפנות זמן לעצמנו ולגוף שלנו. אני מאמינה שהתוכנית אותה בנתה רוני תיגע בנשים רבות המזדהות עם המציאות הזאת".

רוני דואני: "קרן מובילה קהילה ענפה של אמהות אשר מחפשות להרגיש שהן לא לבד במסע המאתגר שנקרא הורות. התכנים אותם היא מייצרת והתמיכה הצמודה, מאפשרים להן לעבור את התקופה שעבור לא מעט מאיתנו יכולה להיות מלחיצה בדרך רגועה יותר. לכן החיבור בינינו הוא טבעי ואני ובטוחה כי הוא יתרום עוד נדבך למעטפת המחבקת הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully