וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל בית צריך פוף: הנוחות הממכרת והעיצוב שמעודד רביצה בבית ובחוץ

עודכן לאחרונה: 5.8.2022 / 0:41

מותג הפופים Pozitiv, שמזוהה עם עיצוב סקנדינבי והשראות בוהמיניות, מציע נוחות מקסימלית ומשדרג בקלות כל חלל. הקולקציות החדשות לבית ולחוץ, מציגות פופים מעוצבים עם בדים ייחודיים, עמידים לפגעי האקלים המשתנה והיחידים שלא דורשים אחסון בצל על מנת למנוע דהייה

פוזיטיב קיץ 2022, קולקציית ג'ונגל לחוץ בג'ינס - זאק כפול 1,155 שקל, זאק ארוך 1,155 שקל, הדום אמיגו 349 שקל. טל סיון ציפורין,
פוזיטיב קיץ 2022, קולקציית ג'ונגל לחוץ בג'ינס - זאק כפול 1,155 שקל, זאק ארוך 1,155 שקל, הדום אמיגו 349 שקל/טל סיון ציפורין

בעיצומה של עונת מעברי הדירה והעיצוב מחדש שעוברים חדרי הילדים והנוער, מצאנו לנכון להאיר את הזרקור על פריט עיצוב שיוצר אווירה, זול יחסית ושמתנייד בקלות, אך נוכחותו מרשימה ובכוחו להפוך את המראה הכללי של החלל למזמין, רק וחמים יותר.

הפופים הפכו בשנים האחרונות לפריט עיצובי ושיקי, בהשראת טרנד הבוהו העולמי, הם מתאימים לכל אזור בתוך הבית, בגינה הפרטית ואפילו בפינות אלטרנטיביות במשרד.

מיכל כהן ענבר, מעצבת מוצר ורהיטים כבר מעל ל-15 שנים, הקימה את המותג Pozitiv שמציע פרקטיקה ופרשנות מלאת סטייל.

העיצובי המיוחדים למותג מתאימים לשילוב בכל מקום בבית, וכאמור גם בחוץ, הם ישתלבו מצוין בסלון הבית, בחדרי הילדים והמתבגרים, בפינות עבודה ביתיות ששינו פניהן מאז הקורונה, כמו גם פינות רגיעה במשרדים.

הם מושלמים כריהוט חוץ במראה ריזורט, סביב הבריכה, הגינה והמרפסת, ניתן להעבירם בקלות מחדר לחדר ובזכות משקלם הקליל, הם מאפשרים שינוי עיצובי מהיר וללא מאמץ.

פוזיטיב קיץ 2022 קולקציית ג'ונגל לחוץ - משולש 890 שקל, פוף מיני מדיום 599 שקל, שרפרף קש 249 שקל. טל סיון ציפורין,
פוזיטיב קיץ 2022 קולקציית ג'ונגל לחוץ - משולש 890 שקל, פוף מיני מדיום 599 שקל, שרפרף קש 249 שקל/טל סיון ציפורין

לקיץ הקרוב משיק המותג את קולקציית ג'ונגל לריהוט חוץ, עם פיתוח טכנולוגי ייחודי - בד שנוצר כמענה להתחממות הגלובלית העולמית, ועמיד במיוחד לפגע אקלים - מים, שמש ועובש.

הבד לא דוהה גם בשמש הישראלית הקופחת והיחיד שלא צריך לאחסן בצל כשאינו בשימוש על מנת למנוע דהייה של הבד. כאשר הבד נרטב הוא מתייבש ולא נהרס, מה שמבטיח ריהוט חוץ שלא צריך להחליף מידי שנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פוזיטיב קולקציית ריזורט פוף משולש 890 שקל, פוף קוביה 299 שקל. טל סיון ציפורין,
פוזיטיב קולקציית ריזורט פוף משולש 890 שקל, פוף קוביה 299 שקל/טל סיון ציפורין

הקולקציות החדשות של pozitiv כוללות את קולקציית הריזורט, בהשראת תחושת חופש מושלמת וקולקציית velvet בגימור קטיפתי נעים במיוחד בגווני שמפניה, אפור ולבן.

הפופים מגיעים במגוון צורות וגדלים ועיצובים חדשניים, ביניהם כורסת מיני בגדלים small עד ג'מבו, דגמי שכיבה מפנקים עם הדומים משלימים להרמת רגליים וסתלבט מושלם, פוף עגול גדול או דגם משולש עם תמיכה שמתאים לקריאה ומשחקי מחשב, לצד הדגם האהוב, פוף פרוותי בגווני שמנת או אפור, שהילדים אוהבים במיוחד.

העיצובים החדשים מתאפיינים בפסים בגווני חול, אפור שמפניה, צבעוניות מונכרומטית אחידה, בשילוב התיפורים הייחודיים ודוגמת הקווילט המזוהים עם המותג.

פוזיטיב פוף זוגי קאפל מקולקציית ג'ונגל לחוץ 1090 שקל. טל סיון ציפורין,
פוזיטיב פוף זוגי קאפל מקולקציית ג'ונגל לחוץ 1090 שקל/טל סיון ציפורין

הפופים של פוזטיב תפורים בהקפדה, מחומרים נעימים למגע, 100 אחוז כותנה לריהוט הפנים, ופוליאסטר חסין אקלימית, לרהיטי החוץ.

רוב הפופים כביסים, או שניתן להתאים להם כיסוי להלבשה. הם מצוידים בתחתית קשיחה ומילוי בלנד ייחודי המבטיח שמירה על המראה השופע והתחושה הנעימה לאורך זמן.

בנוסף, מציע המותג גם מוצרים משלימים כמו: מצעים, כריות, שטיחים, שמיכות, שולחנות, נרות ועוד.

פוזיטיב זאק כפול מקולקציית ריזורט 1,155 שקל במקום 1,650 שקל. טל סיון ציפורין,
פוזיטיב זאק כפול מקולקציית ריזורט 1,155 שקל במקום 1,650 שקל/טל סיון ציפורין

לקראת החזרה לביה"ס בין הדגמים המומלצים והפופלאריים לשידרוג חדרי ילדים ונוער הם: פוף מינימי מדיום בעיצוב כורסא, פופים משולשים בדגם קצר או ארוך, כריות קטיפה 100*100 להשתרעות ופוף קוביה בגודל 40*40 ו 50*50.

הם מגיעים בכל אחת מהקולקציות: ריזורט בהשראת חופשה, קולקציית ג'ונגל מבד עמיד במיוחד המתאים לחוץ, קולקציית velvet הקטיפתית, ובמגוון צבעים מונוכרומטים

מבצעים לקראת החזרה בלית הספר: עד 70% הנחה בתוקף עד סוף אוגוסט. טווח מחירים לפופים: 390-1650 שקל. גלגלי הפלדה 19 הרצליה https://www.pozitivebeanbags.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully