וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכתה במיליון: הקמפיין החדש של נינט

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 8:52

זוכה סדרתית: היא זכתה כבר בכוכב נולד, מככבת כשופטת בכוכב הבא - ועל הדרך גרפה עוד מיליון שקל עבור קמפיין חדש. למי הקמפיין ומתי נוכל לראות אותה? כל הפרטים בפנים

כבר כמעט 20 שנה חלפו מאז פרצה לחיינו (אביב 2003) נינט טייב - ואחרי שהייתה כבר המאמי הלאומית, בעטה בתדמית והפכה להיות רוקיסטית קשוחה - ושוב חזרה לחיק המיינסטרים עם השיפוט בתכנית שבגלגול הקודם שלה הקנמתה לה את פרסומה, היא לא מפסיקה להפתיע - ועל הדרך גם להתפרנס לא רע.

רשת ZAGA - פינות אוכל עולה בקמפיין ראשון עם האמנית, הזמרת והיוצרת נינט טייב. הקמפיין (שיעלה הערב, בכפוף לאירועים בדרום) תחת הסיסמא 'זגה פינות אוכל - בַּזֶּה הם מבינים", נאמד ב - 2 מיליון שקל, מהם כמחצית הסכום עבור הפרזנטורית החדשה.

נינט בקמפיין לרשת זגה 2. גיא כושי ויריב פיין,
הפרחים לנינט. מתוך הקמפיין לפינות האוכל של רשת ZAGA/גיא כושי ויריב פיין

ברשת מקווים כי נייט טייב אשר קיבלה, כאמור, עבור התפקיד כ- 1,000,000 שקל תגביר את המודעות למומחיות של רשת זגה, במקביל לחשיפת הקולקציה החדשה המונה מגוון רחב של שולחנות לפינת אוכל וכסאות אוכל ובר.

הקמפיין יכלול בין היתר: פרסומות בטלוויזיה בשתי הזכייניות המובילות קשת 12 ורשת 13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בנכסים הדיגיטליים של רשת זגה, פרסום בעיתונות המודפסת והמקוונת, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של רשת זגה.

נינט בקמפיין לרשת זגה 5. גיא כושי ויריב פיין,
גם הפוזה הקולית מצטלמת היטב. מתוך הקמפיין/גיא כושי ויריב פיין

בשלב השני של הקמפיין, יעלו גם תשדירי רדיו בקריינות נינט טייב, עם המסר המוביל של הקמפיין: "בַּזֶּה הם מבינים", מתוך מטרת למצב את רשת זגה כמובילה בקטגוריית פינות אוכל.

לדברי אביטל מאיירס מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים ברשת זגה פינות אוכל: "בשנים האחרונות הרשת שצמחה משמעותית, שמה דגש ובידלה עצמה מכל המתחרים בשוק כמומחים לפינות אוכל הן ברמת המגוון, האיכות והמקצועיות. זגה ממשיכה להתמקצע ולהביא את החידושים הכי עדכניים ואת המגמות המובילות בעולם בתחום פינות האוכל".

עוד מוסיפה מאיירס: "הקמפיין עם נינט הוא במהלך אסטרטגי תקשורתי המגדיר את הערכים של זגה ומבדל אותה. הקמפיין מלווה קָרְטוֹב של הומור, לצד דמותה האותנטית של נינט".

נינט בקמפיין לרשת זגה 3. גיא כושי ויריב פיין,
מתוך הקמפיין לזגה/גיא כושי ויריב פיין

רשת ZAGA - פינות אוכל הוקמה בשנת 1961 ומתמחה בייצור ושיווק פינות אוכל. כיום מונה רשת זגה 12 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת הקמעונאית המובילה בתחום בישראל. הרשת מציבה שלושה ערכים מרכזיים כאחד: איכות, נוחות ונראות עיצובית.

בבעלות הרשת מפעל בבולגריה אשר מייצר, מעצב ומשווק לאירופה וארה"ב את מגוון הקולקציות של פינות האוכל בשיטות ובחומרים איכותיים וייחודים.

נינט בקמפיין לרשת זגה 1. גיא כושי ויריב פיין,
נינט טייב בצילומי הקמפיין לזגה/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully