וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באמתחתנו כלים רבים ומגוונים לעסקים"

7.8.2022 / 12:46

בכנס יועצים עסקיים שהתקיים במנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל ציין גדי שובל מנהל מחלקת קרנות לעסקים בערבות מדינה: "באמתחתנו כלים רבים ומגוונים לעסקים, צוות מנוסה ואנרגטי, ואנחנו נכונים להתאים את המגוון לצרכים הספציפיים של העסק"

בכנס עסקי שנערך במנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל השתתפו כעשרים יועצים עסקיים. מטרת המפגש הייתה חיזוק שיתוף הפעולה בין הבנק לבין היועצים העסקיים, תוך הצגת הקרן החדשה בערבות מדינה, ומכשירי אשראי נוספים דוגמת פקטורינג.

בנק מרכנתיל. יחצ,
הכנס בחיפה/יחצ

מר גדי שובל מנהל מחלקת קרנות לעסקים בערבות מדינה בבנק ציין: "בהמשך להיותנו הבנק הידידותי ביותר במערכת לעסקים, אנחנו ממשיכים לפתח ולייעל מוצרים לתמיכה בצרכי העסק, לרבות הלוואות בערבות מדינה בקרנות השונות, פקטורינג, אשר אינו מכביד על האובליגו של הלקוח בבנק, מוצרים ייחודיים לספקי רשויות מקומיות ועוד. כל זאת, על מנת לאפשר פיתוח והחזקת העסק בצורה מוצלחת ויעילה מבחינה כלכלית.

שובל ציין עוד כי:" הקרן החדשה בערבות המדינה באה לקראת הלקוח אף יותר מקרנות קודמות, בעיקר בתחרות מוגברת בין המלווים, בשיעורי בטוחות נמוכים יותר, ובתהליכים יעילים יותר". בכנס השתתפו גם ורד אביטן מנהלת אזור חיפה והשרון, שהדגישה את חשיבות הקשר האישי של הבנק עם לקוחותיו, מהירות קבלת ההחלטות לצד החיבור לקהילה ומתן חסויות לכנסים עסקיים רבים. כמו כן, צילה קפלן מנהלת האשראי במנהלת אזור חיפה והשרון, אשר הציגה את יתרונות אתר הבנק והאפליקציה עם דגש על מערכת סחר החוץ הדיגיטלית המתקדמת של הבנק והזמינה את היועצים לעודד לקוחותיהם להשתמש בה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully