וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

11.8.2022 / 0:04

סמנכ"ל פיתוח עסקי לנוראמי מדיקל, מינויי בכירים ב-Nucleai, מנהל קריאייטיב בסוכנות הפרסום בלאנקו ועוד. המינויים והשינויים של השבוע

חברת נוראמי מדיקל, אחת מחברות הפורטפוליו של אלמדה ונצ'רס, אשר מפתחת שתלי רקמה חדשניים לשימוש בריפוי קרום המוח בניתוחי גולגולת ועמוד שדרה, וניתוחים פנימיים נוספים בהמשך, מחזקת את ההנהלה עם הצטרפותו של נעם שורק בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי.

לנעם ניסיון רב-שנים בשיווק והחדרת מכשור רפואי לשוק האמריקאי והאירופי, לרבות מוצרים חדשניים ופורצי-דרך מבחינה טכנולוגית וקלינית. נעם הוא בעל תואר BA במנהל-עסקים ושיווק בינלאומי מ-Guilford College בארה"ב.

עם הצטרפותו של נעם, ולקראת קבלת אישור FDA לשיווק המוצר הראשון שלה, נערכת נוראמי מדיקל לפעילות מסחרית בארה"ב ובאירופה במרכזים נוירוכירורגיים בעלי שם.

נוראמי מדיקל הוקמה ע"י נורה נסייר מנסה וד"ר אמיר בחר ומנוהלת ע"י חנוך מרקשייד. החברה פיתחה טכנולוגיה המשלבת ננו-סיבים וחומרי אטימה "חכמים" המאפשרים קשת של פתרונות לשימושים רפואיים שונים אשר הטיפול בהם לא השתנה שנים רבות.

משרדי החברה ממוקמים בחיפה וכוללים חדר נקי בו מבצעת החברה את עבודות הפיתוח וגם את ייצור המוצרים המושתלים בראש המטופל במסגרת ניתוח מוח.

נועם שורק. נוראמי מדיקל,
נעם שורק/נוראמי מדיקל

Nucleai, חברת טכנולוגיה בתחום הביולוגיה החישובית, הודיעה על שורת מינויים חשובים בחברה. ד"ר קן בלום, ישמש כראש הפתולוגיה של החברה וד"ר מרידולה אייר תשמש כסמנכ"לית לשותפויות אסטרטגיות ותהיה אחראית על בניית שותפויות עם בעלי עניין מרכזיים בתעשייה.

ד"ר בלום מביא יותר מ-35 שנות ניסיון קליני בפתולוגיה, אונקולוגיה, וביו-אינפורמטיקה לתפקיד בחברה. בתפקידו האחרון, ד"ר בלום היה מנהל רפואי ראשי של פתולוגיה מתקדמת ושירותים גנטיים ב- REALM IDx, וגם בתפעול החברות: Invicro ו- Ambry Genetics. לפני כן, שימש כנשיא וראש מחלקת האונקולוגיה ואימונותרפיה ב- Human Longevity Inc. בתפקיד זה, ד"ר בלום היה אחראי על כל מוצרי הריצוף ועל ההקמה וההובלה של תוכנית האונקולוגיה. בהנחייתו, הצוות פיתח מוצר ה-exome לסרטן מוביל בתעשייה ומסחור טכניקה לאימות ניאו-אנטיגנים שנחזו מריצוף.

בנוסף, בלום בילה 12 שנים כמנהל בכיר בשירותי הפתולוגיה של Clarient, שם הוביל את הפיתוח של מאות בדיקות שפותחו במעבדה, כולל אלה המשתמשות ב- IHC, ISH, Flow Cytometry ושיטות מולקולריות. הוא גם שימש כחוקר ראשי ביותר מתריסר ניסויים קליניים ושימש כיועץ למגוון חברות ביוטכנולוגיה ופיתוח תרופות. לפני ניסיונו בתעשייה, ד"ר בלום בילה 15 שנה במרכז הרפואי Rush שבשיקגו.

"פלטפורמת הביולוגיה המרחבית ולמידת המכונה המתקדמת של Nucleai מאפשרת לחוקרים ולפתולוגים לשפר את תהליכי העבודה ולגלות תגליות חדשות מניתוח ממוחשב של מידע פתולוגי ", אמר ד"ר בלום. "אני מצפה לעבוד עם מנכ"ל Nucleai ועם אנשי חזון אחרים בחברה כדי להפוך את הגישה של Nucleai לנפוצה בתחום".

ד"ר בלום. יחצ,
ד"ר קן בלום/יחצ

לד"ר אייר יותר מ-20 שנות ניסיון בתחומי האבחון והרפואה המדויקת. ניסיונה המקצועי של ד"ר אייר משתרע על פני תעשיות האקדמיה, הפארמה, מעבדות והביוטכנולוגיה - מרידולה הייתה סמנכ"לית רפואה מדויקת בחברת Paige AI . היא שימשה כסמנכ"לית לרפואה מותאמת אישית ב-Quest Diagnostics במשך 6 שנים, שם הובילה את תחום הרפואה המותאמת ושירותי הפארמה בכל התחומים הטיפוליים והשיקה מספר תוכניות מפיתוח CDx ועד למסחור. לפני שהצטרפה ל-Quest Diagnostics, אייר הייתה מנהלת אסטרטגיית המסחור של CDx באונקולוגיה בחברת AZ. בנוסף, הייתה מנהלת שיווק מוצר בסטארטאפ- Molecular Health ועבדה כ- 9 שנים ב-Qiagen כראש צוות האבחון המולקולרי האזורי, וכראש צוות ניהול המוצר הגלובלי.

"Nucleai מביאה פלטפורמה חדשנית לביולוגיה מרחבית ולמידת מכונה כדי להעצים לחוקרים תובנות חדשות לגבי גילוי תרופות. הטכנולוגיה נועדה לנתח נתונים יקרי ערך משקופיות פתולוגיות שלא היו נגישים עד כה, והובילו לפיתוח של טיפול ממוקד חדש וחשוב לתוצאות המטופל", אמרה מרידולה אייר, "אני נרגשת להצטרף ל- Nucleai ולהפוך את המשימה של החברה למציאות".

"אני נרגש לקבל את פניהם של ד"ר בלום וד"ר אייר, מובילי דעה בעלי שם עולמי בפתולוגיה ובדיאגנוסטיקה, לצוות שלנו. הניסיון, הידע והיכולות שלהם הן נכס עבור Nucleai", אמר אבי וידמן, מנכ"ל Nucleai. "בחברת Nucleai הרכבנו צוות של רופאים, מדענים וטכנולוגים ברמה עולמית, כך שנוכל להוביל את מהפכת הרפואה המותאמת אישית מבוססת טכנולוגיות AI".

מרידולה אייר. יחצ,
ד"ר מרידולה אייר/יחצ

ליאת דין-טולדנו מונתה למנהלת אסטרטגיה דיגיטלית וחדשנות בחטיבת הפינטק והדיגיטל של מטריקס. במסגרת תפקידה ליאת תוביל תהליכים אסטרטגיים המשלבים הכרות מעמיקה עם פתרונות בינלאומיים והתאמתם לשוק הישראלי בהיבטי הצרכנים והסביבה העסקית כמו גם טכנולוגיות מובילות, היבטי רגולציה ועוד. בליבת העשייה, ליאת תשלב ייעוץ וליווי היישום של פעילויות אסטרטגיות רחבות בדגש על ההיבט הדיגיטלי-עסקי. באופן זה, תסייע לארגונים להתאים עצמם למגמות ולשינויים המתחוללים על ידי מינוף טכנולוגיות דיגיטליות ביחד עם חשיבה יצירתית-חדשנית.

פעילות זו תספק ערך מוסף משמעותי ללקוחות מטריקס באמצעות שילוב של 10 מרכזי ההתמחות המנוהלים בחטיבה כחלק מתהליכי האסטרטגיה הדיגיטלית בניהם: דיגיטל, Experience, CRM, אינטגרציה והייפראוטומציה. לליאת ידע עשיר ורב-גוני מתוך ניסיון של 25 שנים בחברות ומגזרים שונים במשק, בהם ביצעה תפקידי ניהול ויישום, בפן הטכנולוגי ובפן העסקי-אסטרטגי. בתפקידה הקודם ניהלה ליאת את מגזר דיגיטל ואנליטיקה בחברת החשמל. בעבר היתה סמנכ"ל דיגיטל וחדשנות באחת מחברות הייעוץ הישראליות וכן סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בחברת סטארטאפ מבוססת בינה מלאכותית.

לצד הפעילות המקצועית, ליאת משלבת לאורך השנים פעילויות התנדבותיות כגון מנטורית בעמותת "יוזמות עתיד", מנטורית בעמותת "תופסים כיוון" וכן שימשה כדירקטורית במרכז להכשרת כלבי שירות.
ליאת בוגרת תארי הנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע (BSC) ומנהל עסקים עם התמחות ביזמות והייטק (MBA) מאוניברסיטת בן גוריון.

ליאת דין טולדנו. ויקטור לוי,
ליאת דין טולדנו/ויקטור לוי

משרד עו"ד סולומון ליפשיץ ושות', מן המשרדים הגדולים והבולטים במשק, מצרף לשורותיו כשותף את עורך הדין גיל דן ביחד עם צוות משרדו. משרד עו"ד סולומון ליפשיץ עוסק בכל תחומי המשפט המסחרי אזרחי ומדורג בין 25 משרדי עורכי הדין הגדולים במשק. לאחר צירופו של עוה"ד גיל דן וצוותו, יעמוד הצוות המשפטי במשרד על 65 עורכי דין.

עו"ד גיל דן עוסק במשפט האזרחי והמסחרי ומתמחה בתחום הבנקאות והמשפט המסחרי, בין היתר, בייעוץ וליווי משפטי למוסדות בנקאים, ליטיגציה מסחרית, כינוסי נכסים בנקאיים מסוגים שונים, מימון פרויקטים לבניה, עסקאות מקרקעין, גישור עסקי, חדלות פירעון ואיסור הלבנת הון.

עו"ד גיל דן (53) יצטרף כשותף למחלקת הבנקאות במשרד סלומון ליפשיץ, ישמש ראש תחום כינוסים בנקאיים ויסייע להרחבת והעמקת פעילות מחלקת הבנקאות של המשרד ברחבי הארץ.

לדברי עו"ד עמית גור, חבר האקזקוטיבה הניהולית: "סלומון ליפשיץ ושות' הינו מהמשרדים המובילים והבולטים בתחום הבנקאות, חדלות הפירעון והמימון. אנו מברכים על בחירתו של גיל להצטרף לשורות המשרד ובטוחים כי צירופו ביחד עם צוות עוה"ד המקצועי והמנוסה המגיע עמו, יסייע לנו לבסס כוחן של המחלקות המקצועיות הנ"ל וזאת בייחוד בשים לב לצורך הגדל במתן מענה ללקוחותינו בתחום הכינוסים הבנקאיים שלהערכתנו יאתגרו את המערכת בעתיד הקרוב".

עו"ד גיל דן. לידור צילום,
עו"ד גיל דן/לידור צילום

לאחר כ-5 שנים בענבר מרחב G האבאס כקופירייטר בכיר ומנהל קריאייטיב, דניאל בניה מצטרף לסוכנות הפרסום בלאנקו של אביתר סדון כמנהל קריאייטיב ראשי. הגיוס של בניה ממשיך את הצמיחה של בלאנקו בשנים האחרונות ונועד למקם את הסוכנות בצמרת משרדי הפרסום הבוטיקים הקריאייטיבים בענף.

בניה עומד מאחורי רבות מהעבודות הבולטות והמדוברות ביותר של ענבר מרחב בשנים האחרונות, ביניהן "מודעת האחדות" של סטימצקי וצומת ספרים, הקמפיינים של אמ:פמ ובהם קמפיין ה"הייטק" AM:PM IS ALSO HIRING, קמפיין הסופגניות ROL:AVIV, קמפיין חודש הגאווה "סימן שהתקדמנו" ועוד, בניית המותג טאצ' תחת הקונספט "אילנית לוי חולת ניקיון" ושער קו הסיוע לנשים בזוגיות אלימה של מגזין "לאשה" - מהלך שגרף שלושה שורטליסטים בפסטיבל קאן 2022, פסלון ברונזה בפסטיבל קליאו ועוד רשימת פרסים ארוכה בפסטיבלים בינלאומיים שונים לפרסום, מדיה וקריאייטיב.

דניאל בניה: "לפני כמעט חמש שנים הגעתי לענבר מרחב ומיד נוצר חיבור מדהים שתרם ליצירת עבודות פרסומיות מהבולטות ביותר בארץ. אני מלא הערכה ותודה לבן, אור, ירון וחן שלימדו אותי פרסום, נתנו לי הזדמנויות מדהימות, איפשרו לי חופש יצירתי וגידלו אותי להיות איש הקריאייטיב שאני, ומרגיש שהגיע הזמן שלי לאתגר חדש בהובלת הקריאייטיב בסוכנות הפרסום בלאנקו של אביתר. האמון שאביתר נותן בי לא מובן מאליו ואני מודה לו ומתכוון לעבוד קשה עבור הלקוחות והמשרד במטרה להגיע להישגים קריאייטיביים ועסקיים בשנים הקרובות."

אביתר סדון: "דניאל הוא אחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים והמוכשרים בישראל והחיבור האישי והמקצועי בינינו היה מיידי וטבעי. אני שמח מאוד על הצטרפותו לצוות המשרד. יחד נחזק את הצעת הערך הייחודית שלנו כסוכנות פרסום שמציעה סינרגיה של יכולות דיגיטל, קריאייטיב ומדיה."

דניאל בניה. יחצ,
דניאל בניה/יחצ

אור זר אביב מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק בחברת K&Care Organics, חברת הקוסמטיקה והטואלטיקה המובילה בישראל בתחום הטבעי והאורגני.

זר-אביב החלה לעבוד בחברה בשנת 2021, ובמהלכה התוותה את האסטרטגיה השיווקית והובילה מהלכים שיווקיים רבים דוגמת השקת שפה תקשורתית למותג אבלון אורגניקס, בין היתר השיקה את מותג הטיפוח לתינוקות לעור רגיש עם מרכיבים טבעיים BOTAO בישראל ולשוק האמריקאי, השיקה את המותג SUN&SHINE, מוצרי הגנה מינרליים מהשמש ועוד. מהלכים אלה ואחרים הביאו לצמיחת החברה ולהישגים משמעותיים.

לזר-אביב, רקע עשיר בתפקידי ניהול, שיווק ואסטרטגיה. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת שיווק בחברת "טרה", והובילה מהלכים אסטרטגיים שיווקיים רבים ובראשם השקת נעם מ- 100% רכיבים טבעיים בישראל.

K&Care Organics הוקמה לפני כ-10 שנים במטרה לייבא לישראל מוצרי צריכה חדשניים טבעיים, אורגניים וידידותיים לאדם ולסביבה. עד היום השיקה בשוק הישראלי את המותגים האמריקאיים "אבלון אורגניקס", "ג'ייסון" ו"אלבה בוטניקה", מותגים המובילים את המכירות בשוק מוצרי הקוסמטיקה והטואלטיקה הטבעיים והאורגניים בכל רשתות הפארם והטבע המובילות בישראל. במהלך השנה האחרונה השיקה החברה מותגים בפיתוחה: מותג הטיפוח לתינוקות לעור רגיש מרכיבים טבעיים, "BOTAO" בישראל ולשוק האמריקאי ואת המותג "SUN&SHINE", מוצרי הגנה מינרליים מהשמש.

שירלי גוטשטט, מנכ"לית החברה מסרה: "הדבר הטוב ביותר שקורה לחברה שהיא מצמיחה מתוכה את המנהלים הבאים שלה. אור הובילה ביד רמה את תחום השיווק והצעידה את החברה להישגים יוצאי דופן. מצוינות, מקצוענות, חדשנות, יצירתיות, וחתירה להישגים- כל אלו מאפיינים אותה ותואמים את ערכי החברה. אני מאחלת לה הצלחה רבה ב

אור זר אביב. רוני פרל,
אור זר אביב/רוני פרל

יצחק קנזי מונה למנהל אסטרטגיה בחברת הייעוץ Weccelerate. קנזי חזר לישראל לאחר שניהל במשך 6 שנים פרויקטים בתחום הנדל"ן עבור חברות מהגדולות בעולם בארה"ב. קנזי פעל בשווקים בקולורדו ובלוס אנג'לס. במסגרת עבודתו הוביל קנזי את כל ניהול הפרויקטים משלב הבנייה ועד השיווק ללקוחות. בנוסף, לקנזי ידע בתחום האתיקה בטכנולוגיה אותו הוא מעביר ליזמים.

במסגרת תפקידו בוויסלרייט ינהל קנזי את כל מערך האסטרטגיה ליזמים בוויסלרייט. בין היתר יהיה אחראי קנזי על בניית אסטרטגיית חדירה לשווקים בינלאומיים, בארה"ב בפרט, ליווי בפיתוח אפליקציות ומוצרים בהתאם לשווקים אלו ועוד.

יצחק קנזי. יחצ,
יצחק קנזי/יחצ

כחלק מיישום האסטרטגיה העסקית של החברה, המציגה צמיחה משמעותית וכניסה לשווקים חדשים, חברת הכשרה לביטוח הודיעה על מינוי עדי שגיא לתפקיד מנהלת השיווק, הפרסום, הדוברות וההסברה בחברה.

שגיא מגיעה עם ניסיון רב של כ-20 שנה בתחום, בעלת תואר ראשון בממשל ופוליטיקה ותואר שני במנהל עסקים ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בר אילן. במשך תשע השנים האחרונות כיהנה כמנהלת אגף תקשורת, דוברות, אסטרטגיה ודיגיטל בעיריית גבעתיים. לפני כן, שימשה שגיא כמנהלת השיווק, הפיתוח עסקי, הדוברות וההסברה של בית החולים מטעם קופת חולים מאוחדת; וכן כיהנה בעברה בתפקידי ניהול ושיווק במקומות נוספים. במסגרת תפקידה, שגיא תהיה אמונה על מערך השיווק, הפרסום הדוברות וההסברה של החברה הכולל, בין היתר, גם את תחום יחסי הציבור וקידום תדמית הכשרה, בכל תחומי פעילותה.

עדי שגיא מסרה: "לאחר שנים רבות בתחום השיווק, האסטרטגיה והדוברות, אני שמחה להצטרף להכשרה חברה לביטוח, שמביאה לשינוי לטובה בעולמות הביטוח והפיננסים ומספקת פתרונות מתקדמים ושירות מעולה ללקוחותיה. מוצרי הביטוח והפיננסים המתקדמים של חברת הכשרה ביטוח, מציבים רף של איכותי לשוק כולו ומספקים לצרכן חוויה איכותית, משתלמת ונוחה יותר".

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "אני מברך על הצטרפותה של עדי שגיא להכשרה חברה לביטוח. אני סמוך ובטוח כי ניסיונה הרב והידע העשיר אותו צברה במהלך דרכה המקצועית, יתרמו רבות לחברה".

עדי שגיא. יחצ,
עדי שגיא/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully