וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים שיחסכו לכם הרבה כסף בחופשה לחו"ל

בשיתוף max

9.8.2022 / 11:13

לפני שאתם טסים לחו"ל כדאי שיהיה לכם בכיס את כרטיס האשראי, שנותן לכם הכי הרבה הטבות לפני, בזמן ואחרי הטיסה לחו"ל, זה יכול לחסוך לכם מאות שקלים

משפחה נוסעת לטיול בחו"ל. ShutterStock
הצעה אטרקטיבית לביטוח נסיעות לחו"ל/ShutterStock

מי שביקר לאחרונה באנגליה ונכנס לאחת מרשתות בתי הקפה הנפוצות בה נתקל במשהו מעניין: ברבים מהסניפים ניצב על הדלפק שלט קטן האומר "תשלום דיגיטלי בלבד". כן, בעוד שבעבר הלא רחוק כשנכנסנו למסעדה או לבית קפה נאלצנו לשאול "מקבלים כרטיסי אשראי?", כיום התהפך המצב ובמקומות רבים התשלום האלקטרוני הוא ברירת מחדל ולעתים האפשרות היחידה.

בהתאם, גם הדרך בה אנו מבצעים רכישות בזמן נסיעותינו לחו"ל משתנה. אם פעם היינו מקפידים לבקר אצל חלפן הכספים לפני הנסיעה ולהמיר את השקלים שלנו לדולר/יורו/באט או כל מטבע אחר - וזאת תמורת עמלה שמנה - כיום אין יותר צורך בכך. מספיק להחזיק בארנק כרטיס אשראי בינלאומי ולשלם בעזרתו בכל מקום בו אנו מבצעים רכישה בחו"ל: מחנות ועד בר.

המזומן שחלף עם הזמן

יתרון נוסף בשימוש בכרטיס אשראי בחו"ל הוא ייתור הצורך להסתובב עם שטרות ומטבעות והצורך לחשב מראש לכמה כסף נזדקק במהלך הביקור.

סוגיה נוספת שפותר השימוש בכרטיס האשראי בחו"ל היא סכנת הגניבה. ידוע שמקומות עמוסי תיירים יכולים גם להיות שורצי כייסים. אך אם גונבים מאיתנו ארנק עם כרטיס אשראי - ניתן מיד לבטלו וכך לא לאבד אפילו שקל אחד. עוד ניתן לשלם ישירות מהסמארטפון או מהשעון החכם, לאחר שמגדירים את הכרטיס באפליקציית שירות התשלומים שלו. התשלום מאובטח יותר, שכן הוא מצריך זיהוי ביומטרי כדי להשתמש בכרטיס. כך גם מתייתר הצורך לזכור את הקוד הסודי - עצם הכניסה למכשיר הדיגיטלי שלנו מהווה אותנטיקציה לזהותנו ומבטלת את הצורך בזיהוי נוסף.

ולא נשכח עובדה חשובה נוספת: כשאנחנו מבצעים רכישות בחו"ל אנחנו ממשיכים לקבל את ההטבות השונות המגיעות עם הכרטיס שלנו, דוגמת קאשבאק או צבירת נקודות, בכרטיסי max, שישמשו אותנו לטיסה ואירוח במלונות או לקניות. כך, באמצעות הכסף שחוזר אלינו כמזומן או כקרדיט, הרכישה באשראי הופכת לאפילו עוד יותר זולה מאשר הרכישה במזומן. בנוסף, מחזיקי כרטיס max נהנים מהטבות כמו ביטוח נסיעות לחו"ל בו ילד שני הוא חינם ומקבלים החזר הוצאות רפואיות מיידי בעת הצורך; הטבות טרום טיסה בנתב"ג בקנייה במסעדות; חבילות גלישה מוזלות; ספר המשפחה המטיילת ב-60 ₪ תמורת פינוק; קופונים לאטרקציות ומחזות זמר בחו"ל ועוד הטבות שיכולות להוזיל משמעותית את עלויות הטיול בחו"ל, במיוחד כשמדובר במשפחה.

נווד דיגיטלי. ShutterStock
כרטיס אשראי skymax מבית max המוכוון ללקוחות שמרבים לטוס/ShutterStock

הנווד הדיגיטלי

אסף הוא מה שקרוי בימינו "נווד דיגיטלי". בשנים האחרונות הוא מעביר חלק נכבד מכל שנה בנסיעות בין מדינות שונות באירופה, כשבמקביל לשיטוטיו הוא גם מקפיד לבצע את עבודתו, במקצוע המאפשר עבודה מרחוק. אך מלבד להצטייד במחשב נייד ולדאוג לחיבור לרשת מקפיד אסף להביא איתו לחו"ל דבר נוסף: כרטיס אשראי skymax מבית max המוכוון ללקוחות שמרבים לטוס מכיוון שבכל קנייה בכרטיס הוא צובר נקודות אותן אפשר לממש לטיסות עם כל חברה, כולל לואו קוסט באתר skymax.
יתרון נוסף, שאסף משתף לגבי תשלום בכרטיס אשראי בחו"ל הוא, שהחיובים לא יורדים מיד, אלא ביחד עם כל החיובים בסוף החודש, מה שעושה סדר בחשבונות ומקל לעקוב אחר ההוצאות ולקבל תמונה כוללת.

לסיום הנה כמה טיפים לנוסעים לחו"ל עם כרטיסי האשראי של max:

• עדכנו את חברת האשראי על נסיעתכם מבעוד מועד. כך ימנעו מצבים בהם עסקאות שאתם מבצעים בחו"ל נחסמות מחשש לגניבת פרטי כרטיס.
• בדקו מראש אילו הטבות מציעה max ללקוחותיה בנתב"ג ובחו"ל.
• ודאו שמסגרת האשראי שלכם מספיקה לכל ההוצאות המתוכננות: טיסות, מלונות, השכרת רכב וכדומה. פעמים רבות אלו הוצאות נכבדות התופסות את מירב המסגרת. בקשו מחברת האשראי הגדלת מסגרת אם יש צורך.
• דרך נוספת לדאוג שהמסגרת לא תיחסם היא לשנות את הגדרת החיוב על קניות בחו"ל מחודשית ל(כמעט) יומית. במצב כזה ירדו ההוצאות שביצעתם בכרטיס שלכם מדי מספר ימים וכך תתפנה המסגרת במהרה.
• לחברת max יש הצעה אטרקטיבית לביטוח נסיעות לחו"ל. בדקו אותה לפני הטיסה.
• הוצאתם מעל המתוכנן בנסיעה לחו"ל וכעת העובר ושב קצת חנוק לכם? חברת max מאפשרת ללקוחותיה לחלק לתשלומים עסקאות שהתבצעו בחו"ל ואף להגדיר מראש אפשרות זאת וכך לוודא שהעסקאות העתידיות בחו"ל ירדו בתשלומים.
• זכרו: בכל בעיה הנוגעת לתשלום בכרטיס המתעוררת במהלך שהותכם בחו"ל - מוקד max זמין עבורכם 24/7.

לקבלת כסף בחזרה בחו"ל בתשלום עם כרטיסי max>>

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully