וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שושני מונה למנכ"ל מארוול ישראל

8.8.2022 / 8:58

שושני מחליף את גיא אזרד, שהודיע על סיום עבודתו במארוול לאחר 19 שנים בסך הכל

מארוול מודיעה היום (שני, 8.8) על מינויו של יוסי שושני למנהל פעילות החברה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על שני מרכזי הפיתוח בישראל, בפתח תקווה וביוקנעם, בהם מועסקים כ-600 עובדים. בנוסף לכך, שושני ימשיך לכהן כסגן נשיא להנדסה במארוול ולהוביל קבוצת פיתוח מוצר בחטיבת המתגים.

שושני (48), הצטרף למארוול לפני כ-5 שנים. לפני תפקידו הנוכחי כסגן נשיא להנדסה, כיהן בתפקיד דירקטור בכיר להנדסה בחטיבת המתגים במארוול, האחראית למוצרי התוכנה והחומרה של החטיבה. קודם לכן, עבד באינטל כמנהל פרויקטי הנדסה ובתפקידי פיתוח וניהול VLSI, וכן בחברת נאומג'יק בתפקיד פיתוח VLSI. שושני בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.

יוסי שושני. מארוול,
יוסי שושני/מארוול

יוסי שושני מסר: "אני נרגש להיות בחזית ההובלה של האנשים המוכשרים במארוול ישראל ומודה להנהלת מארוול העולמית על הבעת האמון. בהזדמנות זו ברצוני לאחל לגיא הצלחה בהמשך דרכו ולהודות לו על העבודה המצוינת שעשה על מנת למצב את מרכז הפיתוח הישראלי במקום המוביל בו הוא נמצא כיום. מרכז הפיתוח הישראלי מהווה מרכיב מרכזי ומשפיע בהצלחת מארוול, בעיקר בזכות קבוצות הפיתוח שלנו שנמצאות בחזית הטכנולוגיה בתחום המתגים, מעבדי התקשורת והאחסון לשווקי ה-Data center, Enterprise ו- Carrier. מארוול הינה חברה גלובלית הנמצאת בעיצומו של תהליך צמיחה פנומנלי, ותמשיך לפתח חדשנות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר עבור הלקוחות".

שושני מחליף את גיא אזרד, שעבד בחברה במשך 19 שנים במצטבר, מתוכן כיהן כמנכ"ל מארוול ישראל מעל חמש שנים . גיא אזרד ציין כי: "לאחר 19 שנים בחברה, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. יש לי ביטחון מלא בצוות המצוין של מרכז הפיתוח בישראל. אני רוצה לברך את יוסי שושני לרגל כניסתו לתפקיד ובטוח שתחת הובלתו, הפעילות בישראל תישאר אסטרטגית למארוול העולמית ולאקוסיסטם הישראלי, בעיקר בזכות ההון האנושי הנהדר שקיים במארוול. בשנים האחרונות הצלחנו להצמיח את פעילותה של מארוול בצורה יוצאת מן הכלל, אשר באה לידי ביטוי גם בתוצאות העסקיות. בזכות ההון האנושי, החדשנות הטכנולוגית, והמחויבות ללקוחות שלנו, מארוול הפכה לאחת מחברות השבבים הצומחות והמובילות בעולם. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכלל העובדות והעובדים על הדרך המשותפת, ולמאט מרפי, מנכ"ל מארוול, על האמון האישי, על העזרה ועל הגיבוי לאורך השנים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully